Oprindeligt indsendt af makitabel
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Viborg FF - OB 12/12/2016
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægKent Nielsen nævner at en ny angriber kan betyde mål, i FS. Det siger han kun fordi han ved det sker817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMan lærer jo som be"kent hver dag
Vil du så også påstå at hvis jeg er ude at køre og punkterer på det ene hjul ude på landevejen så vil jeg , hvis der er et reservehjul bag i bilen , kunne montere dette og så køre videre mod mit bestemmelses mål ?817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægArrghh hold op ...
Vil du så også påstå at hvis jeg er ude at køre og punkterer på det ene hjul ude på landevejen så vil jeg , hvis der er et reservehjul bag i bilen , kunne montere dette og så køre videre mod mit bestemmelses mål ?
Hvor fucking uheldigt er det lige!!!!! Hvordan kunne jeg da spå om man kunne punktere på vej mod et mål??? Det sker jo kun for naboen. Aldrig for min OBel..
Men chefen sagde heldigvis at det er okay. Det kan ske for alle jo. Det er jo uheld og små bump på vejen der er skyld i det..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægUh ha nej.. Der ringer man til alarmcentralen og betaler i dyre domme for noget man ikke selv kan finde ud af. Og abonnement har jeg ikke. Det er sparet væk. Uheldigvis kommer man for sent til firmafesten hvor de bedste gaver er delt ud og det sjove er overstået. De kønne damer er nu taget og i baren er der kun Slots classic og fiskefjæs tilbage..
Hvor fucking uheldigt er det lige!!!!! Hvordan kunne jeg da spå om man kunne punktere på vej mod et mål??? Det sker jo kun for naboen. Aldrig for min OBel..
Men chefen sagde heldigvis at det er okay. Det kan ske for alle jo. Det er jo uheld og små bump på vejen der er skyld i det..817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægUh ha nej.. Der ringer man til alarmcentralen og betaler i dyre domme for noget man ikke selv kan finde ud af. Og abonnement har jeg ikke. Det er sparet væk. Uheldigvis kommer man for sent til firmafesten hvor de bedste gaver er delt ud og det sjove er overstået. De kønne damer er nu taget og i baren er der kun Slots classic og fiskefjæs tilbage..
Men chefen sagde heldigvis at det er okay. Det kan ske for alle jo. Det er jo uheld og små bump på vejen der er skyld i det..
Comment
-
Fra LR kommentar på fyens.dk
Men efter kampen i Viborg virkede det som om, at OB-toppen var kommet til fornuft. OB's sportsdirektør Jesper Hansen talte om, hvordan man kan styrke truppen og træner Kent Nielsen brugte ord om at hente en kreatør eller en målscorer. Indtil mandag aften havde OB'erne været tavse om den situation, og det skyldes utvivlsomt et hensyn til spillerne, der skulle bruge tid på at præstere og ikke på, hvem der snart kan komme ind og vælte dem selv af pinden.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægFra LR kommentar på fyens.dk
Men efter kampen i Viborg virkede det som om, at OB-toppen var kommet til fornuft. OB's sportsdirektør Jesper Hansen talte om, hvordan man kan styrke truppen og træner Kent Nielsen brugte ord om at hente en kreatør eller en målscorer. Indtil mandag aften havde OB'erne været tavse om den situation, og det skyldes utvivlsomt et hensyn til spillerne, der skulle bruge tid på at præstere og ikke på, hvem der snart kan komme ind og vælte dem selv af pinden.
Ledelsen af Odense Boldklub de seneste fire-fem år er et klasseeksempel på, hvordan man skaber en taberkultur.OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlægOg det er nærmest forfærdeligt sigende om den mentale situation i den komplet forkert sammensatte trup. I stedet for at hidse sig selv op med ønsket om at præstere helt vildt og vise sig frem, så ville vores spillere blive kede af det og underpræstere, hvis de vidste, at der var konkurrence på vej.
Ledelsen af Odense Boldklub de seneste fire-fem år er et klasseeksempel på, hvordan man skaber en taberkultur.
Jeg kan nu heller ikke sige mig fri for at mistænke dem for at de fuldt og fast troede på en sejr i Viborg og at den sejr ville have overbevist dem om at så kunne de roligt gå på juleferie og prøve at bilde hinanden og omgivelserne ind at truppen er god nok .817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
Comment