Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Viborg FF - OB 12/12/2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
    Det har du helt ret i, men nemt er det heller ikke at finde overskud i det offensive, når man får så lidt oppakning i det defensive. Så for at sige rent ud af posen, så har Pereira ikke vist synderligt meget i det offensive, men svært at vurdere om det kunne have set anderlunde ud med en anden kant foran sig. Tanken i KNs spilsystem er jo også, at nogen skal tage fra, hvis backen bliver "fanget" højt på banen i en omstilling. Med andre ord, hvis Pereira går med i et overlap, så skal Jønsson jo overtage hans defensive pligter, eller de bytter rolle for en stund, om man vil. Den ro udstråler Jønsson ikke af meget indlysende grunde!
    Og derfor skal han væk fra kanten og indgå i angrebskabalen. Syntes nu faktisk at han gjorde det ok fra højrekanten da han blev rykket ud

    Comment


      Kent Nielsen nævner at en ny angriber kan betyde mål, i FS. Det siger han kun fordi han ved det sker
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        KEP's lidt anderledes tur til Viborg igår

        http://www.ob.dk/artikel/enorm-og-positiv-stoette.aspx

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
          Kent Nielsen nævner at en ny angriber kan betyde mål, i FS. Det siger han kun fordi han ved det sker
          I den avis med blæk og papir eller den på indernedded?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
            Kent Nielsen nævner at en ny angriber kan betyde mål, i FS. Det siger han kun fordi han ved det sker
            What !!! Kan alternativer i angrebet når der er skader , utur eller formnedgang betyde at der kan komme en anden ind som måske kan score ... vildt nok , hvem havde set det komme ..
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              What !!! Kan alternativer i angrebet når der er skader , utur eller formnedgang betyde at der kan komme en anden ind som måske kan score ... vildt nok , hvem havde set det komme ..
              Man lærer jo som be"kent hver dag

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Man lærer jo som be"kent hver dag
                Arrghh hold op ...

                Vil du så også påstå at hvis jeg er ude at køre og punkterer på det ene hjul ude på landevejen så vil jeg , hvis der er et reservehjul bag i bilen , kunne montere dette og så køre videre mod mit bestemmelses mål ?
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Arrghh hold op ...

                  Vil du så også påstå at hvis jeg er ude at køre og punkterer på det ene hjul ude på landevejen så vil jeg , hvis der er et reservehjul bag i bilen , kunne montere dette og så køre videre mod mit bestemmelses mål ?
                  Uh ha nej.. Der ringer man til alarmcentralen og betaler i dyre domme for noget man ikke selv kan finde ud af. Og abonnement har jeg ikke. Det er sparet væk. Uheldigvis kommer man for sent til firmafesten hvor de bedste gaver er delt ud og det sjove er overstået. De kønne damer er nu taget og i baren er der kun Slots classic og fiskefjæs tilbage..
                  Hvor fucking uheldigt er det lige!!!!! Hvordan kunne jeg da spå om man kunne punktere på vej mod et mål??? Det sker jo kun for naboen. Aldrig for min OBel..
                  Men chefen sagde heldigvis at det er okay. Det kan ske for alle jo. Det er jo uheld og små bump på vejen der er skyld i det..

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Uh ha nej.. Der ringer man til alarmcentralen og betaler i dyre domme for noget man ikke selv kan finde ud af. Og abonnement har jeg ikke. Det er sparet væk. Uheldigvis kommer man for sent til firmafesten hvor de bedste gaver er delt ud og det sjove er overstået. De kønne damer er nu taget og i baren er der kun Slots classic og fiskefjæs tilbage..
                    Hvor fucking uheldigt er det lige!!!!! Hvordan kunne jeg da spå om man kunne punktere på vej mod et mål??? Det sker jo kun for naboen. Aldrig for min OBel..
                    Men chefen sagde heldigvis at det er okay. Det kan ske for alle jo. Det er jo uheld og små bump på vejen der er skyld i det..
                    Ha ha ha :-)
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Uh ha nej.. Der ringer man til alarmcentralen og betaler i dyre domme for noget man ikke selv kan finde ud af. Og abonnement har jeg ikke. Det er sparet væk. Uheldigvis kommer man for sent til firmafesten hvor de bedste gaver er delt ud og det sjove er overstået. De kønne damer er nu taget og i baren er der kun Slots classic og fiskefjæs tilbage..
                      Hvor fucking uheldigt er det lige!!!!! Hvordan kunne jeg da spå om man kunne punktere på vej mod et mål??? Det sker jo kun for naboen. Aldrig for min OBel..
                      Men chefen sagde heldigvis at det er okay. Det kan ske for alle jo. Det er jo uheld og små bump på vejen der er skyld i det..
                      Verdensklasse

                      Comment


                        Fra LR kommentar på fyens.dk
                        Men efter kampen i Viborg virkede det som om, at OB-toppen var kommet til fornuft. OB's sportsdirektør Jesper Hansen talte om, hvordan man kan styrke truppen og træner Kent Nielsen brugte ord om at hente en kreatør eller en målscorer. Indtil mandag aften havde OB'erne været tavse om den situation, og det skyldes utvivlsomt et hensyn til spillerne, der skulle bruge tid på at præstere og ikke på, hvem der snart kan komme ind og vælte dem selv af pinden.
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                          Fra LR kommentar på fyens.dk
                          Men efter kampen i Viborg virkede det som om, at OB-toppen var kommet til fornuft. OB's sportsdirektør Jesper Hansen talte om, hvordan man kan styrke truppen og træner Kent Nielsen brugte ord om at hente en kreatør eller en målscorer. Indtil mandag aften havde OB'erne været tavse om den situation, og det skyldes utvivlsomt et hensyn til spillerne, der skulle bruge tid på at præstere og ikke på, hvem der snart kan komme ind og vælte dem selv af pinden.
                          Og det er nærmest forfærdeligt sigende om den mentale situation i den komplet forkert sammensatte trup. I stedet for at hidse sig selv op med ønsket om at præstere helt vildt og vise sig frem, så ville vores spillere blive kede af det og underpræstere, hvis de vidste, at der var konkurrence på vej.

                          Ledelsen af Odense Boldklub de seneste fire-fem år er et klasseeksempel på, hvordan man skaber en taberkultur.
                          OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                            Og det er nærmest forfærdeligt sigende om den mentale situation i den komplet forkert sammensatte trup. I stedet for at hidse sig selv op med ønsket om at præstere helt vildt og vise sig frem, så ville vores spillere blive kede af det og underpræstere, hvis de vidste, at der var konkurrence på vej.

                            Ledelsen af Odense Boldklub de seneste fire-fem år er et klasseeksempel på, hvordan man skaber en taberkultur.
                            Kvalmende blødsøden tabermentalitet , er de overhovedet klar over det er en konkurrencesport de deltager i ?

                            Jeg kan nu heller ikke sige mig fri for at mistænke dem for at de fuldt og fast troede på en sejr i Viborg og at den sejr ville have overbevist dem om at så kunne de roligt gå på juleferie og prøve at bilde hinanden og omgivelserne ind at truppen er god nok .
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...nator-broendby
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment

                              Working...
                              X