Oprindeligt indsendt af obforever
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue: Januar 2017
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægNå, jamen hvorfor så have regler...
http://www.lyngby-boldklub.dk/david-boysen-vender-hjem-til-lyngby
Leave a comment:
-
Nå, jamen hvorfor så have regler...
http://www.lyngby-boldklub.dk/david-boysen-vender-hjem-til-lyngby
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Marco1887 Se indlægDet er vi enige om.
OB har bare ikke lige været de skarpesteskarpeste til at "hype" den efterfølgende SLO. Det har du fuldstændig ret i.
Men jeg ved at mange ved hvem han er på stadion. Jeg ser tit han taler med officielle som uofficielle .
Det skal nok blive oplyst herinde hvem han er af ham selv.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægOk, cool.
Det er i øvrigt været et DBU-krav siden 2011 at klubberne har en SLO (fankoordinator). UEFA definerer en SLO som et klubaflønnet hel- eller deltidsansat bindeled mellem klubben og alle dens fans. Hvis OB bare har peget på en eller anden uofficiel, som de ikke aflønner, og som vi andre ikke kan snakke med, er det en rimeligt besyndelig fortolkning af begrebet..
OB har bare ikke lige været de skarpesteskarpeste til at "hype" den efterfølgende SLO. Det har du fuldstændig ret i.
Men jeg ved at mange ved hvem han er på stadion. Jeg ser tit han taler med officielle som uofficielle .
Det skal nok blive oplyst herinde hvem han er af ham selv.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægDu modsiger jo dig selv? Han kan ikke være anonym, men han er anonym.. det giver ingen mening.
Nej jeg er ikke med i the Province Boys.
Og the province boys har ikke deres egen SLO
Måske du skulle have din gang lidt mere på stiften end det er tilfældet siden du tydeligvis ikke aner en skid.
Du kan evt spørge nogen fra de stribede hvem der er SLO så får du nok dit svar.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Marco1887 Se indlægDet er vi enige om. Men eftersom manden ikke er præsenteret som SLO på medier af OB vil jeg ikke bare kaste hans navn ud .
Jeg har lige orienteret ham om det der bliver skrevet herinde ang. SLO'EN og der vil blive kigget på hvordan det håndteres.
Altså kommunikationen bland fans og ham.
Det er i øvrigt været et DBU-krav siden 2011 at klubberne har en SLO (fankoordinator). UEFA definerer en SLO som et klubaflønnet hel- eller deltidsansat bindeled mellem klubben og alle dens fans. Hvis OB bare har peget på en eller anden uofficiel, som de ikke aflønner, og som vi andre ikke kan snakke med, er det en rimeligt besyndelig fortolkning af begrebet..
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Marco1887 Se indlægDet er vi enige om. Men eftersom manden ikke er præsenteret som SLO på medier af OB vil jeg ikke bare kaste hans navn ud .
Jeg har lige orienteret ham om det der bliver skrevet herinde ang. SLO'EN og der vil blive kigget på hvordan det håndteres.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlægPinligt det er naturligvis Fellah, det er ikke nemt at være ordblind
https://en.wikipedia.org/wiki/Kehinde_Fatai
Leave a comment:
-
Marco og Sneca, er i fra Province Boys? Det er den eneste gruppe som er så lukket, og det må jo så være jeres SLO.. ikke vores, men jeres egen.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægHvis man er Supporters Liason Officer, så er man vel bindeled for alle fans. Det kan man sgu da ikke være som anonym!?
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægHvis man er Supporters Liason Officer, så er man vel bindeled for alle fans. Det kan man sgu da ikke være som anonym!?
Leave a comment:
-
Men respekt for det arbejde han nu engang laver, og alle hans udebaneture..
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Marco1887 Se indlægSom 'Seneca' siger så er han ulønnet.
Men yder et ufatteligt stort stykke arbejde for scenen og er i konstant dialog Med klubben og er ALTID med om det heddet vendsyssel i pokalen eller Helsingborg ude til en træningskamp i Januar.
Jeg vil ikke skrive hans navn herinde før han siger OK for det selv.
Leave a comment:
Leave a comment: