Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Hm... nå men så må vi jo så kunne hente Helenius nu og bare få en dispensation
    Så skulle det have været gjort igår desværre da han er under kontrakt

Leave a comment:

• obforever
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Hm... nå men så må vi jo så kunne hente Helenius nu og bare få en dispensation

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Nå, jamen hvorfor så have regler...

http://www.lyngby-boldklub.dk/david-boysen-vender-hjem-til-lyngby

Leave a comment:

• Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af Marco1887 Se indlæg
    Det er vi enige om.

OB har bare ikke lige været de skarpesteskarpeste til at "hype" den efterfølgende SLO. Det har du fuldstændig ret i.
    Men jeg ved at mange ved hvem han er på stadion. Jeg ser tit han taler med officielle som uofficielle .

Det skal nok blive oplyst herinde hvem han er af ham selv.
    Det er helt fint.

Leave a comment:

• Marco1887
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Ok, cool.

Det er i øvrigt været et DBU-krav siden 2011 at klubberne har en SLO (fankoordinator). UEFA definerer en SLO som et klubaflønnet hel- eller deltidsansat bindeled mellem klubben og alle dens fans. Hvis OB bare har peget på en eller anden uofficiel, som de ikke aflønner, og som vi andre ikke kan snakke med, er det en rimeligt besyndelig fortolkning af begrebet..
    Det er vi enige om.

OB har bare ikke lige været de skarpesteskarpeste til at "hype" den efterfølgende SLO. Det har du fuldstændig ret i.
    Men jeg ved at mange ved hvem han er på stadion. Jeg ser tit han taler med officielle som uofficielle .

Det skal nok blive oplyst herinde hvem han er af ham selv.

Leave a comment:

• Marco1887
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Du modsiger jo dig selv? Han kan ikke være anonym, men han er anonym.. det giver ingen mening.
    Kogtbaby88 du er helt væk.

Nej jeg er ikke med i the Province Boys.
    Og the province boys har ikke deres egen SLO ����

Måske du skulle have din gang lidt mere på stiften end det er tilfældet siden du tydeligvis ikke aner en skid.
    Du kan evt spørge nogen fra de stribede hvem der er SLO så får du nok dit svar.

Leave a comment:

• Seneca
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Marco og Sneca, er i fra Province Boys? Det er den eneste gruppe som er så lukket, og det må jo så være jeres SLO.. ikke vores, men jeres egen.
    Det er jeg ikke, nej.

Leave a comment:

• Onkel Riffel
    replied
    Det er vi enige om. Men eftersom manden ikke er præsenteret som SLO på medier af OB vil jeg ikke bare kaste hans navn ud .

Jeg har lige orienteret ham om det der bliver skrevet herinde ang. SLO'EN og der vil blive kigget på hvordan det håndteres.
    Altså kommunikationen bland fans og ham.
    Ok, cool.

Det er i øvrigt været et DBU-krav siden 2011 at klubberne har en SLO (fankoordinator). UEFA definerer en SLO som et klubaflønnet hel- eller deltidsansat bindeled mellem klubben og alle dens fans. Hvis OB bare har peget på en eller anden uofficiel, som de ikke aflønner, og som vi andre ikke kan snakke med, er det en rimeligt besyndelig fortolkning af begrebet..

Leave a comment:

• Kogtbaby88
    replied
    Det er vi enige om. Men eftersom manden ikke er præsenteret som SLO på medier af OB vil jeg ikke bare kaste hans navn ud .

Jeg har lige orienteret ham om det der bliver skrevet herinde ang. SLO'EN og der vil blive kigget på hvordan det håndteres.
    Du modsiger jo dig selv? Han kan ikke være anonym, men han er anonym.. det giver ingen mening.

Leave a comment:

• Limefrugten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
    Pinligt det er naturligvis Fellah, det er ikke nemt at være ordblind
    Jeg var også lidt forvirret og fandt faktisk en nigeriansk angriber bed navn Fatai, som ikke så så tosset ud, og som ikke virkede totalt urealistisk, så jeg troede et øjeblik, at du vidste noget, som vi andre ikke gjorde :)
    https://en.wikipedia.org/wiki/Kehinde_Fatai

Leave a comment:

• Kogtbaby88
    replied
    Marco og Sneca, er i fra Province Boys? Det er den eneste gruppe som er så lukket, og det må jo så være jeres SLO.. ikke vores, men jeres egen.

Leave a comment:

• Marco1887
    replied
    Hvis man er Supporters Liason Officer, så er man vel bindeled for alle fans. Det kan man sgu da ikke være som anonym!?

Leave a comment:

• Sheed
    replied
    Hvis man er Supporters Liason Officer, så er man vel bindeled for alle fans. Det kan man sgu da ikke være som anonym!?
    Enig! Det er en fuldstændig barok tankegang, at du kan indtage sådan en position, og så krybe langs panelerne.

Leave a comment:

• Kogtbaby88
    replied
    Præcis?

Men respekt for det arbejde han nu engang laver, og alle hans udebaneture..

Leave a comment:

• Onkel Riffel
    replied
    Som 'Seneca' siger så er han ulønnet.
    Men yder et ufatteligt stort stykke arbejde for scenen og er i konstant dialog Med klubben og er ALTID med om det heddet vendsyssel i pokalen eller Helsingborg ude til en træningskamp i Januar.
    Jeg vil ikke skrive hans navn herinde før han siger OK for det selv.

Leave a comment:

Working...
X