Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Er det noget du mener seriøst?
    Lidt ironi ;-) ...

    http://www.bt.dk/superligaen/bashkim...-paa-min-skade
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Enig. Og mon ikke at Lund drager videre til sommer
      Jo, det tror jeg. Hvis man er billig nok, måtte han gerne blive. Som sagt er indstilling altid eksemparisk, og han er en hæderlig back, som tilmed har vist sig at kunne vikariere centralt.
      Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


      Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
        Jo, det tror jeg. Hvis man er billig nok, måtte han gerne blive. Som sagt er indstilling altid eksemparisk, og han er en hæderlig back, som tilmed har vist sig at kunne vikariere centralt.
        Vi har jo også unge Buus som gerne skulle udvikles.. Det bliver svært i sådan et setup..
        Så hvis vi henter RJL skal vi af med OL

        Comment


          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
          Laursen er god. Men meget skadesplaget..
          Indiskutabelt. Jeg kender selvsagt ikke til hans fysiske situation, men jeg ved at han har trænet i vinterpausen hos Thomas Jørgensen, som jo er en af de dygtigste herhjemme og er personlig træner for Kevin Magnussen. Det er i hvert fald et skridt i den rigtige retning, og han skulle gerne være helt klar til forårssæsonen.

          Afhængig af hvad det skal koste, synes jeg helt klart, at det er sådan en chance en klub som OB må tage. Det er en potentiel klasseback og en spiller der kan sælges for et tocifret-millionbeløb, hvis tingene flasker sig.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Så snakker vi sgu!

            https://t.co/O8dGxVkcCV

            Når Schrøder og TV3Sport melder noget op plejer der at være kød på. Skadesproblemerne er selvsagt et men, når det så er sagt, er det her en offensiv back med et enormt højt topniveau, og taget hans situation i betragtning kan det her være en potentiel billig handel ift. den kvalitet vi kan få ind.

            En offensiv back med et godt slutprodukt er i høj grad noget vi har manglet, og noget som også var meget vigtigt for Kent i AaB, hvor det jo i særdeleshed var Dalsgaard der tilførte dem den dimension.
            Han har været skadet cirka 75% af det sidste halvandet år ... han er GOD når han er klar, også i forhold til den måde der skal spilles på, men.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Dagens FS gør sig som rygtesmede og siger at Kusk bliver "handlet på børsen" i OB, Kent er utvivlsom varm fortaler for ham medsit kendskab til hans glidende løb og evne til at komme fra kanten. Der bydes også på Deblé fra VFF som ganske vist ligner AK og Fester i statur men han er hurtig og udfordrende og har øjensynligt vist en god form i efteråret. Udover det erder naturligvis rygtet om Bashkim som med Nikolaj Thomsens sandsynlige tilgang i FCK er tæt på at være ude af truppen i Kbh.
              Altså begge spillere ville da være klare forstærkninger ... Deblè ser jeg dog helst på en kant da han ikke er nogen stor afslutter.
              Om det er realistisk ... well, det ville overraske mig!
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Laursen er jeg meget begejstret for når han er skadesfri. Han er et skridt op og kan rykke Desler op, hvor han i mine øjne hører hjemme. Omvendt har vi stadig Desler, hvis det skulle vise sig at han er meget skadet, så hvis han ikke er for dyr, synes jeg at han er værd at satse på. Holder han sig skadesfri er han blandt ligaens 3-4 bedste hb'ere i mine øjne.

                Comment


                  Uanset hvad er jeg positiv over "niveauet" på de spillerrygter der er fremme. Det er minimum den hylde der skal handles fra i fremtiden tak

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Mistænkte det ;)

                    Comment


                      Kusk overvejer sin situation i FCK

                      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ituation-i-fck

                      Comment


                        Tankespin: Hvis JH virkelig formår at hente Kudsk, Deblé og RJL, men vi alligevel rykker ned, er JH så stadig skurken?

                        MvT
                        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                        Comment


                          Kadrii er på vej væk fra FCK. 6 måneders leje er planen

                          http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/s...adrii-skal-ud/
                          Last edited by fmprOB; 12-01-2017, 13:10.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Skulle vidst også komme en pæn artikel om Grytebust på Tipsbladet inden længe bla vedrørende ambitioner og fremtidsplaner
                            Så kom den

                            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...er-mere-succes

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                              Mistænkte det ;)
                              Det har været åbenbart i mange år, at den var helt gal i OB. Tak til Kadhi for at sige det højt. Jeg håber der er sket en udrensning - eller at den sker meget snart.
                              Det er nok de samme dårlige folk der har træner flere spillere dårligere end de var, da de kom.
                              Min triste erfaring fra mine 17 år i Odense er, at det er svært at finde bare acceptabelt dygtige folk til stort set alt - f.eks. læger, tandlæger, mekanikere, fysioterapeuter og advokater. De findes, men der er rigtigt mange dårlige.
                              Beklager.
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                              OB - engang var vi gode

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                                Tankespin: Hvis JH virkelig formår at hente Kudsk, Deblé og RJL, men vi alligevel rykker ned, er JH så stadig skurken?

                                MvT
                                Medskurk

                                Comment

                                Working...
                                X