Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Efter dette vindue savner man virkelig sit fix, et eller andet der kan skabe håb: At Yao eller Weber scorer et par mål i næste træningskamp. Eller at vi signer en eller anden lottokupon som har potentiale til at vende det hele for os. Jesper skulle ikke høre noget for at tage en chance, bare for at øge vores chancer for at redde os...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
      Du opfinder din egen præmis for diskussionen, i stedet for at forholde dig til, hvad den oprindelige præmis er. Det handler naturligvis om, at vi nu har hørt det samme igen og igen, og manden har jo tydeligvis ramt forbi skiven flere gange. Forstærkninger, nye konstellationer, nye taktiske strenge, nye måder at være farlige og gode på, er jo ikke lykkedes. Så derfor, giver det mig intet positivt, når han siger det på denne måde, for vi har hørt det før, og succesen er udeblevet gang på gang, det er en konstatering. At han så ikke kan sige så meget andet, er sådan en akademisk diskussion af pressestrategi, men det interesserer mig ikke. Pointen er, at havde Kent lykkedes med sin tilgang so far, havde jeg jo tænkt, at det sgu er fedt sagt.

      Og ja, synes faktisk, hvis vi skal snakke mediestrategi, at han skal stoppe med at sige "føle", og i stedet komme med faglige argumenter for, at han tror, det denne gang vil lykkedes.
      Du skriver et indlæg, som jeg kommenterer på. Du skriver så, at jeg ikke forstår det / at det ikke var det indlægget handlede om. Derefter spørger jeg så ind til, hvad du så mente - hvordan kan det være at opfinde min egen præmis? Gør da netop en indsats for at forstå dit indlæg, når jeg nu tilsyneladende ikke gjorde det i første omgang. Så ro på battet

      Comment


        Maximilian Beister fra Mainz 05 og til leje til Australien fik ophævet lejekontrakten der fortidig. Og Mainz vil ikke have ham tilbage i denne sæson. Ved ikke hvad transfer reglerne siger til det. ham er ikke klub løs men faktisk også uden kontrakt - og reglerne kan åbenbart også brækkes (Boysen).
        Biester var en meget talentfuld offensiv spiller men kunne ikke rigtigt indløse det i Bundesligaen. Ved ikke om aktuel form men har sikker en kvalitet som kunne hjælpe.
        http://www.transfermarkt.de/maximili.../spieler/58379
        http://m.sport1.de/transfermarkt/201...-mainz-zurueck
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Maximilian Beister fra Mainz 05 og til leje til Australien fik ophævet lejekontrakten der fortidig. Og Mainz vil ikke have ham tilbage i denne sæson. Ved ikke hvad transfer reglerne siger til det. ham er ikke klub løs men faktisk også uden kontrakt - og reglerne kan åbenbart også brækkes (Boysen).
          Biester var en meget talentfuld offensiv spiller men kunne ikke rigtigt indløse det i Bundesligaen. Ved ikke om aktuel form men har sikker en kvalitet som kunne hjælpe.
          http://www.transfermarkt.de/maximili.../spieler/58379
          http://m.sport1.de/transfermarkt/201...-mainz-zurueck
          Han kan ikke lejes ud uden for transfervinduet, når han er på kontrakt i en anden klub.

          Boysen var kontraktløs, og folk er ret sure over hans dispensation.
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Han kan ikke lejes ud uden for transfervinduet, når han er på kontrakt i en anden klub.

            Boysen var kontraktløs, og folk er ret sure over hans dispensation.
            Det er da også noget lidt sært noget. Okay, på den ene side så kan jeg godt se, at det er fladt at være låst pga 45 min i en eller anden tilfældig EL kval kamp, men reglerne er jo som de er (eller åbenbart ikke), og han har jo selv været med til at få ophævet kontrakten i Roda, fordi det ikke lige passede herren, at han skulle arbejde defensivt. Det er sgu tyndt

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
              Du skriver et indlæg, som jeg kommenterer på. Du skriver så, at jeg ikke forstår det / at det ikke var det indlægget handlede om. Derefter spørger jeg så ind til, hvad du så mente - hvordan kan det være at opfinde min egen præmis? Gør da netop en indsats for at forstå dit indlæg, når jeg nu tilsyneladende ikke gjorde det i første omgang. Så ro på battet
              Fair nok, men jeg kan virkelig bare ikke se, at diskussionen om, hvad man siger i medierne eller ej, er super relevant. Men ok, jeg leverer selvfølgelig ikke præmissen særligt klart, så kan godt forstå, vi snakkede forbi hinanden, det beklager jeg.

              Comment


                Jeg siger det bare lige.. Men Thomas Mikkelsen har lige scoret to mål i aftenens kamp for Dundee United. :-)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                  Jeg siger det bare lige.. Men Thomas Mikkelsen har lige scoret to mål i aftenens kamp for Dundee United. :-)
                  Det må da ende i en kæmpe transfer

                  http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/m...i-dundee-sejr/

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                    Jeg siger det bare lige.. Men Thomas Mikkelsen har lige scoret to mål i aftenens kamp for Dundee United. :-)
                    Godt for ham, at han kan score mål i Skotlands næst bedste række. Det kunne han jo også i den danske. Og så ikke ret meget andet end det. ;-)

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                      Godt for ham, at han kan score mål i Skotlands næst bedste række. Det kunne han jo også i den danske. Og så ikke ret meget andet end det. ;-)

                      MvH ChrisOB
                      Men spørgsmålet er nærmere, hvorvidt vores nuværende angribere ville kunne score to, ja eller bare én kasse i 1. Division eller Championship i Skotland.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                        Men spørgsmålet er nærmere, hvorvidt vores nuværende angribere ville kunne score to, ja eller bare én kasse i 1. Division eller Championship i Skotland.
                        Det er et ondt spørgsmål... ;-)
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Det havde du også kunnethvis du fik chancen som fuldtids spiller

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                            Men spørgsmålet er nærmere, hvorvidt vores nuværende angribere ville kunne score to, ja eller bare én kasse i 1. Division eller Championship i Skotland.
                            Det er så en anden diskussion, som også ville tale store bogstaver om vores situation.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Lyder til at vi også gerne ville have haft en dispentation i tilfælde af vi kunne have købt ham fri

                              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...et-helenius-nu

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Lyder til at vi også gerne ville have haft en dispentation i tilfælde af vi kunne have købt ham fri

                                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...et-helenius-nu
                                Det kunne vi ikke få.

                                DBU understregede i deres afgørelse ang. Boysen, at dispensationsmuligheden var der til fordel for kontraktløse spillere. Det ville have krævet, at AaB ville være villige til opsige Helenius' kontrakt (og lade ham gå gratis til en direkte konkurrent), og at Silkeborg også var villige til at opsige lejekontrakten før tid (og lade ham gå til en direkte konkurrent).
                                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                                Kluden Krew - O'ense Internationals

                                Comment

                                Working...
                                X