Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt FCN - OB 4.12.16

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Jeg synes, at defensiven stod rigtig godt mod Nordsjælland. Det skaber et fundament for fremtiden. Der mangler kvalitet offensivt. Men jeg tager any day 1-0 sejre hvis det kan lade sig gøre. Det var en fornøjelse at se forsvaret lukke af mod FCN.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
      Jeg synes, at defensiven stod rigtig godt mod Nordsjælland. Det skaber et fundament for fremtiden. Der mangler kvalitet offensivt. Men jeg tager any day 1-0 sejre hvis det kan lade sig gøre. Det var en fornøjelse at se forsvaret lukke af mod FCN.
      Men nok også en konstellation vi ikke kommer til at se igen. Der skulle nødigt sluges kameler

      Comment


        #33
        Hvis nogen dog bare kunne finde ud af om Oliver Lund havde en god eller dårlig dag før holdet blev sat. Biorytmer, astrologi, kaffegrums, test et eller andet. Han er selvskrev på backen og nu nok også i centerforsvaret på de gode dage, hvor han er en af holdets allerbedste. Han er bedfre end Tingager - når han altså ikke har en dårlig dag.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
          Hvis nogen dog bare kunne finde ud af om Oliver Lund havde en god eller dårlig dag før holdet blev sat. Biorytmer, astrologi, kaffegrums, test et eller andet. Han er selvskrev på backen og nu nok også i centerforsvaret på de gode dage, hvor han er en af holdets allerbedste. Han er bedfre end Tingager - når han altså ikke har en dårlig dag.
          Er han ikke generelt bedst, når vi står defensivt og spiller på kontra? Hans pasningsspil i det etablerede spil er i hvert fald en af hans største hæmskoer.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
            Hvis nogen dog bare kunne finde ud af om Oliver Lund havde en god eller dårlig dag før holdet blev sat. Biorytmer, astrologi, kaffegrums, test et eller andet. Han er selvskrev på backen og nu nok også i centerforsvaret på de gode dage, hvor han er en af holdets allerbedste. Han er bedfre end Tingager - når han altså ikke har en dårlig dag.
            Nu skal det jo siges med ret at det var hans første kamp som cf'er. Kan jo være at han er mere stabil derinde

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Nu skal det jo siges med ret at det var hans første kamp som cf'er. Kan jo være at han er mere stabil derinde
              Jeg vil være villig til at forsøge det.
              Men også med risiko for udskiftning. På den anden side: KEP blev da vist aldrig skiftet ud
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                Jeg vil være villig til at forsøge det.
                Men også med risiko for udskiftning. På den anden side: KEP blev da vist aldrig skiftet ud
                Jeg syntes helt klart man skal stille med Lund og Tverskov i midten igen. Også fordi han måske kan løbe lige op med Deblé. Det kan Tingager ikke

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Jeg syntes helt klart man skal stille med Lund og Tverskov i midten igen. Også fordi han måske kan løbe lige op med Deblé. Det kan Tingager ikke
                  Udmærket betragtning i fht. Deble. Dertil kan også lægges at OL er ok fysisk og at han er ikke ringe i duelspillet. Han er dog ikke så god i pasningsspil om Tingager og Tverskov.
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Udmærket betragtning i fht. Deble. Dertil kan også lægges at OL er ok fysisk og at han er ikke ringe i duelspillet. Han er dog ikke så god i pasningsspil om Tingager og Tverskov.
                    Jeg syntes nu at OL er på højde med Tingager i pasningsspillet da ingen af dem er gode men sagtens kan spille den sikkert frem og tilbage 5 min i træk nede i forsvarszonen

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Jeg syntes nu at OL er på højde med Tingager i pasningsspillet da ingen af dem er gode men sagtens kan spille den sikkert frem og tilbage 5 min i træk nede i forsvarszonen
                      I mine øjne er Oliver Lunds helt store problem, at han lægger sit spil op på et alt for højt niveau i forhold til, hvad hans evner reelt er. Som når han efter én succesfuld dribletur gentager den flere gange efter hinanden; sjældent med et godt resultat. Bag-om støttebenet finter i ét væk; første gangs flugtere og afleveringer; når en tæmning havde været bedre; sådan nogle ting.

                      Et alt for lavt bundniveau. En typisk "habil" Superligaspiller. Ikke en spiller, man kan bygge et hold med ambitioner ud fra. Måske mest som breddespiller. I midterforsvaret er det så indbygget, at man ikke skal tage så mange risikoer, når man f.eks skal agere offensiv back; hvorfor jeg faktisk tror, at Oliver Lund kunne blive en bedre midterforsvarer end back. Nu gik det godt imod Nordsjælland; men hvem siger, at det gør det i kamp 2, 3 eller 4? Specielt når man ikke er skolet.

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Jeg syntes helt klart man skal stille med Lund og Tverskov i midten igen. Også fordi han måske kan løbe lige op med Deblé. Det kan Tingager ikke
                        Der er jeg ikke så sikker. Før Brøndby kampen forventede vi at den bevægelige og hurtige Pukki ville være et mareridt for vores 2 meter mand. Men det gik en helt anden vej.
                        Så spændende hvem vi se mandag på banen. Kunne forestille mig begge som makker for Tverskov men tror at Kent vil vælge Tingager, den skolede cf.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment

                        Working...
                        X