Jeg synes, at defensiven stod rigtig godt mod Nordsjælland. Det skaber et fundament for fremtiden. Der mangler kvalitet offensivt. Men jeg tager any day 1-0 sejre hvis det kan lade sig gøre. Det var en fornøjelse at se forsvaret lukke af mod FCN.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Nedtakt FCN - OB 4.12.16
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlægJeg synes, at defensiven stod rigtig godt mod Nordsjælland. Det skaber et fundament for fremtiden. Der mangler kvalitet offensivt. Men jeg tager any day 1-0 sejre hvis det kan lade sig gøre. Det var en fornøjelse at se forsvaret lukke af mod FCN.
Comment
-
Hvis nogen dog bare kunne finde ud af om Oliver Lund havde en god eller dårlig dag før holdet blev sat. Biorytmer, astrologi, kaffegrums, test et eller andet. Han er selvskrev på backen og nu nok også i centerforsvaret på de gode dage, hvor han er en af holdets allerbedste. Han er bedfre end Tingager - når han altså ikke har en dårlig dag.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægHvis nogen dog bare kunne finde ud af om Oliver Lund havde en god eller dårlig dag før holdet blev sat. Biorytmer, astrologi, kaffegrums, test et eller andet. Han er selvskrev på backen og nu nok også i centerforsvaret på de gode dage, hvor han er en af holdets allerbedste. Han er bedfre end Tingager - når han altså ikke har en dårlig dag.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægHvis nogen dog bare kunne finde ud af om Oliver Lund havde en god eller dårlig dag før holdet blev sat. Biorytmer, astrologi, kaffegrums, test et eller andet. Han er selvskrev på backen og nu nok også i centerforsvaret på de gode dage, hvor han er en af holdets allerbedste. Han er bedfre end Tingager - når han altså ikke har en dårlig dag.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægNu skal det jo siges med ret at det var hans første kamp som cf'er. Kan jo være at han er mere stabil derinde
Men også med risiko for udskiftning. På den anden side: KEP blev da vist aldrig skiftet udGræsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægJeg vil være villig til at forsøge det.
Men også med risiko for udskiftning. På den anden side: KEP blev da vist aldrig skiftet ud
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg syntes helt klart man skal stille med Lund og Tverskov i midten igen. Også fordi han måske kan løbe lige op med Deblé. Det kan Tingager ikkeBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægUdmærket betragtning i fht. Deble. Dertil kan også lægges at OL er ok fysisk og at han er ikke ringe i duelspillet. Han er dog ikke så god i pasningsspil om Tingager og Tverskov.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg syntes nu at OL er på højde med Tingager i pasningsspillet da ingen af dem er gode men sagtens kan spille den sikkert frem og tilbage 5 min i træk nede i forsvarszonen
Et alt for lavt bundniveau. En typisk "habil" Superligaspiller. Ikke en spiller, man kan bygge et hold med ambitioner ud fra. Måske mest som breddespiller. I midterforsvaret er det så indbygget, at man ikke skal tage så mange risikoer, når man f.eks skal agere offensiv back; hvorfor jeg faktisk tror, at Oliver Lund kunne blive en bedre midterforsvarer end back. Nu gik det godt imod Nordsjælland; men hvem siger, at det gør det i kamp 2, 3 eller 4? Specielt når man ikke er skolet.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg syntes helt klart man skal stille med Lund og Tverskov i midten igen. Også fordi han måske kan løbe lige op med Deblé. Det kan Tingager ikke
Så spændende hvem vi se mandag på banen. Kunne forestille mig begge som makker for Tverskov men tror at Kent vil vælge Tingager, den skolede cf."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment