Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt FCN - OB 4.12.16

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nedtakt FCN - OB 4.12.16

    Hvad er jeg glad om de tre point!
    Men hvor står vi nu når vi kigger bag på kampen?
    Den første halvleg var en af de kedeligste jeg har set for lang tid. Begge hold overgik hinanden i ufarlighed og langsomme boldskubberier.
    Vores forsvar stod sikker over hele kampen. Håber det bliver også når KEP er tilbage, fordi frygter Kent vil ikke bænke ham når han er klar igen.
    Men offensiven bekymrer mig. Vi skabte ja langt mere mod Esbjerg end i Farum idag. Og til sidst hentede vi sejren idag kun på grund af en kæmpe individuel fejl i FCN's forsvar. Sådan en gave får man ikke ofte i en fodboldkamp og vi havde næsten brændet den. Håber scoring hjælper Fester, men skuffende at AK bragte ikke mere med sin indhop, frygter han er helt væk, desværre.
    Mit håb er at måske der går noget med Yao i Viborg. Vi må ikke tabe der. Vi har så nødvendig brug for tre point mere. På stillingen efter den kamp må vi kigge til Februar...
    Last edited by andlox; 04-12-2016, 19:44.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -


    #2
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Hvad er jeg glad om de tre point!
    Men hvor står vi nu når vi kigger bag på kampen?
    Den første halvleg var en af de kedeligste jeg har set for lang tid. Begge hold overgik hinanden i ufarlighed og langsomme boldskubberier.
    Vores forsvar stod sikker over hele kampen. Håber det bliver også når KEP er tilbage, fordi frygter Kent vil ikke bænke ham når han er klar igen.
    Men offensiven bekymrer mig. Vi skabte ja langt mere mod Esbjerg end i Farum idag. Og til sidst hentede vi sejren idag kun på grund af en kæmpe individuel fejl i FCN's forsvar. Sådan en gave får man ikke ofte i en fodboldkamp og vi havde næsten brændet den. Håber scoring hjælper Fester, men skuffende at AK bragte ikke mere med sin indhop, frygter han er helt væk, desværre.
    Mit håb er at måske der går noget med Yao i Viborg. Vi må ikke tabe der. Vi har så nødvendig brug for tre point mere. På stillingen efter den kamp må vi kigge til Februar...
    Jeg er meget enig. Synes generelt vi har stået godt defensivt på banen de sidste 4 kampe. Der var et par perioder imod bif og fcm, men ellers har det været solidt.
    Offensivt skaber vi stadig for lidt. Vi spiller den rundt uden risiko og får dermed ikke revet fcn's organisation i stykker. Eneste rigtig chancer i dag ud over foræringen ved målet, var efter en Dødbold og da fcn satser røv og nøgler. Det skal blive bedre.
    I de sidste 3 kampe spiller vi den dårligste i dag, men i dag har vi heldet, hvor vi får målet foræret og er heldige at få riposterne, efter vi selvfølgelig lige skal brænde 2 store inden vi putter den ind. Det held havde vi ikke i de 2 andre kampe, og det var dejligt det så kom i dag.
    Generelt synes jeg kampen i dag viser at pilen peger opad i forhold til tidligere på sæsonen. Synes vi virker mere trygge med bolden. Der er ikke så mange håbløse boldtab. Boldomgangen er stadig for langsom og gennemskuelig og det kræver et par bedre spillere, før jeg tror den for alvor bliver bedre i det system her.
    Solid kamp, men vi har stadig ting som skal forbedres, hvis vi skal væk fra bunden

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
      Jeg er meget enig. Synes generelt vi har stået godt defensivt på banen de sidste 4 kampe. Der var et par perioder imod bif og fcm, men ellers har det været solidt.
      Offensivt skaber vi stadig for lidt. Vi spiller den rundt uden risiko og får dermed ikke revet fcn's organisation i stykker. Eneste rigtig chancer i dag ud over foræringen ved målet, var efter en Dødbold og da fcn satser røv og nøgler. Det skal blive bedre.
      I de sidste 3 kampe spiller vi den dårligste i dag, men i dag har vi heldet, hvor vi får målet foræret og er heldige at få riposterne, efter vi selvfølgelig lige skal brænde 2 store inden vi putter den ind. Det held havde vi ikke i de 2 andre kampe, og det var dejligt det så kom i dag.
      Generelt synes jeg kampen i dag viser at pilen peger opad i forhold til tidligere på sæsonen. Synes vi virker mere trygge med bolden. Der er ikke så mange håbløse boldtab. Boldomgangen er stadig for langsom og gennemskuelig og det kræver et par bedre spillere, før jeg tror den for alvor bliver bedre i det system her.
      Solid kamp, men vi har stadig ting som skal forbedres, hvis vi skal væk fra bunden
      Jeg er ikke enig med dig i at vi skaber for lidt,De seneste 5 kampe mod FCM, BIF, Lyngby, EfB og FCN i dag mener jeg vi skabt lige så meget, eller mere end modstanderen, men det er og bliver fatalt at misse alle de åbne chancer hvadenten det er mangel på kvalitet hos afsluttere, eller det er utur og "stolpe ud".
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Jeg er ikke enig med dig i at vi skaber for lidt,De seneste 5 kampe mod FCM, BIF, Lyngby, EfB og FCN i dag mener jeg vi skabt lige så meget, eller mere end modstanderen, men det er og bliver fatalt at misse alle de åbne chancer hvadenten det er mangel på kvalitet hos afsluttere, eller det er utur og "stolpe ud".
        Enig! Faktisk synes jeg for så vidt, at vi "behersket" skaber de muligheder der skal til for at tage stikket hjem. For organisationen går jo aldrig fløjten, selv om FCN erobrer. De skaber meget få situationer i kampen, udover et par hovsaer, som vi skaber for dem (omtalt tidligere/ og SKAL elimineres fremadrettet). Denne gang spiller vi ikke med hovedet under armen, og sætter kun bolden på spil, hvor vi er garderede i vores tilbageløbsmulighedeer altså fortrinvis højt på fløjene, og oppe i angrebet. Det er en proffesionel tilgang, som i dag vi jo alle har efterlyst længe! Kald den bare kedelig, men 3 point på kontoen, og de var påkrævet. Efb fik også et enkelt i dag mod Bif..

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Jeg er ikke enig med dig i at vi skaber for lidt,De seneste 5 kampe mod FCM, BIF, Lyngby, EfB og FCN i dag mener jeg vi skabt lige så meget, eller mere end modstanderen, men det er og bliver fatalt at misse alle de åbne chancer hvadenten det er mangel på kvalitet hos afsluttere, eller det er utur og "stolpe ud".
          Generel vil jeg gerne give dig ret. Men synes i forhold til kampene mod BIF og EfB skabte vi færre idag. Pasningsspil i offensiven var langsommer og alt for mange bolde havde en dårlig timing, blev spillet så upræcis at medspillere fik de ikke eller blev spillet i deres ryggen/bag så at vi tabte tempoet. Så vi blev ikke meget farlig undtaget Joans spark til stangen efter hjørnesparket og Joans brænder efter en hurtig omstilling til sidst.
          Men fint at vi havde generelt så god styr på kampen at FCN aldrig blev farligt.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            Jeg er ikke enig med dig i at vi skaber for lidt,De seneste 5 kampe mod FCM, BIF, Lyngby, EfB og FCN i dag mener jeg vi skabt lige så meget, eller mere end modstanderen, men det er og bliver fatalt at misse alle de åbne chancer hvadenten det er mangel på kvalitet hos afsluttere, eller det er utur og "stolpe ud".
            lige i dag mener jeg nu vi skabte for lidt - men problemet har som sådan ikke været at skabe noget der kan betragtes som chancer - problemet har været at putte kuglen i kassen - og der mangler vi jo alt for tydeligt en masse endnu. Bedst eksemplificeret ved vores scoring i dag...

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              lige i dag mener jeg nu vi skabte for lidt - men problemet har som sådan ikke været at skabe noget der kan betragtes som chancer - problemet har været at putte kuglen i kassen - og der mangler vi jo alt for tydeligt en masse endnu. Bedst eksemplificeret ved vores scoring i dag...
              Korrekt- men vi får skabt de chancer der skal til at vinde sådan en kamp som i går, og stadig mere end end FCNs halve chancer. Sejren i går er fuldt fortjent. Vi stiller op med 4. valget i det centrale forsvar og sørger tydeligvis for at "gå med livrem og seler" for at undgå den dræbende scoring i mod os. Det er selvf. hypotetisk, men jeg tror ikke holdet ville være i stand til at rejse sig igen hvis de var kommet bagud i går. Ligesom de har svært ved at "dræbe" kampen de sidste 10 ved en 1-0 føring, som hold med succes kan gøre
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #8
                Lund om sin måske nye rolle i midtforsvaret

                http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/t...-bede-om-mere/

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Lund om sin måske nye rolle i midtforsvaret

                  http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/t...-bede-om-mere/
                  tja måske er løsning. KEP ligner en som er over the hill, og hvis han ikke kommer stærkt igen efter vinterpausen, så skal det ske noget. JT kunne være løsningen på midtbanen og så er der jo plads. Spørgsmålet er om Tingager og lund ville kunne stå distancen.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                    tja måske er løsning. KEP ligner en som er over the hill, og hvis han ikke kommer stærkt igen efter vinterpausen, så skal det ske noget. JT kunne være løsningen på midtbanen og så er der jo plads. Spørgsmålet er om Tingager og lund ville kunne stå distancen.
                    Vil hellere bygge vider på Tverskov og Lund centralt hvis Lund har niveauet ..
                    Forlæng med Makrini og sats på JJT eller find en med niveau .. kan Jønsson spille en off midt?
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      Vil hellere bygge vider på Tverskov og Lund centralt hvis Lund har niveauet ..
                      Forlæng med Makrini og sats på JJT eller find en med niveau .. kan Jønsson spille en off midt?
                      Synes også vi skulle bygge på Tverskov i CF. Han er vores bedste mand på den position og med Tingager har han en makker som udvikler sig positiv. Fint at se at vi har med Lund en tredje mand som kan spille der, selvom vi har problemet at OL er alt for svingende i sine præstationer. Ville alle tre foretrække i forhold til KEP men frygter at Kent vil ikke bænke sin anfører når KEP er klar igen, desværre.
                      Om Jønne kan spille off. midt. ved jeg ikke. Men gætter han kan ikke være dårliger der end som vk... ;-)
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #12
                        Problemet er at vi hænger på KEP i dyre domme 2,5 år endnu. Og han vil blive skambrugt ligesom Jönne bliver det næste uanset hvor ringe han spiller..
                        Han skal ingen steder med den kontrakt han har fået

                        Comment


                          #13
                          NU ved jeg godt at man ikke kan tage alt i FM for gode varer, men kan man forestille sig at Jönne og KEP har en eller anden dyr klausul i deres kontrakt hvis de ikke spiller?

                          F.eks. at de som ubrugt indskifter skal have et eller andet højt beløb eller noget i den retning?

                          Det er vel det eneste der kan give mening, når de er så ringe spillende.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                            NU ved jeg godt at man ikke kan tage alt i FM for gode varer, men kan man forestille sig at Jönne og KEP har en eller anden dyr klausul i deres kontrakt hvis de ikke spiller?

                            F.eks. at de som ubrugt indskifter skal have et eller andet højt beløb eller noget i den retning?

                            Det er vel det eneste der kan give mening, når de er så ringe spillende.
                            Du kan forestille dig præcis hvad du vil, men det er imø for paranoidt. Jeg kan umuligt forestille mig andet end at træneren stiler med den formation han anser for den stærkeste ... er det en tese du kan forestille dig 😮
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #15
                              KEP er vel ikke ringere, eller laver flere store fejl end de andre midterforsvarere vi har haft derinde i de senere år..? Jeg husker i hvert fald mange store brølere fra Kasper Larsen, Daniel Høgh, AMC

                              Comment

                              Working...
                              X