Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Dagens træning 03/12

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af daniel1poulsen Se indlæg
    Desværre ved jeg det ikke; den info jeg kom med var den, som blev givet på stadion af speaker.

    Desuden bliver der ingen notitser i dag, da træningen er flyttet til TPI' kunstgræsbane
    Wuhuuu, godt jeg ikke nåede at køre :D.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
      Hvis det er offentliggjort er det meget svært at finde på ob.dk. Jeg fandt det ikke. Virker klokkedumt af folk i Cirkus OB.
      Som jeg skrev da vi var i Silkeborg så annoncerede de på stadion deres næste away tur både på storskærm og over højttalere . I OB er de tydeligvis pisse ligeglade med opbakning .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
        Fedt, tak for info. Ved du noget om hvad tid man helst skal være foran udebaneafsnittet?, Jeg kan nemlig nok først kunne være der 10 minutter i kampstart kl 14.
        Jeg tror bare du skal dukke op. Intet tidspunkt er dårligt, fordi der vil altid være min. Én vagt ude ved indgangene.. og siden der er gratis entre, så lukker de dig natrligvis ind.. med mindre du har et par pistoler og knive på dig. ;-)

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
          Jeg tror bare du skal dukke op. Intet tidspunkt er dårligt, fordi der vil altid være min. Én vagt ude ved indgangene.. og siden der er gratis entre, så lukker de dig natrligvis ind.. med mindre du har et par pistoler og knive på dig. ;-)
          Super, tak. Dem lader jeg blive hjemme så;-) Men måske et stort banner med teksten "Jesper Hansen RAUS"

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
            Super, tak. Dem lader jeg blive hjemme så;-) Men måske et stort banner med teksten "Jesper Hansen RAUS"
            .....og ja det gælder både Farums målmand og OB's sportsdirektør .....Rettelse: UPS, han spiller jo i Lyngby nu
            men JH raus under alle omstændigheder
            Last edited by OleKBH; 03-12-2016, 17:25.

            Comment


              #21
              Det lader til at Oliver Lund skal spille i morgen i stedet for Tingager som er syg. Det bliver da noget af en udfordring.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                Det lader til at Oliver Lund skal spille i morgen i stedet for Tingager som er syg. Det bliver da noget af en udfordring.
                Nej da. JH har sat en fantastisk trup sammen. Vi har jo en trup til top 6, så det betyder ikke noget. Vi har spillerne til at holde i bolden og skabe store chancer. Når man så kombinere det med vores 4 sultne og skarpe angriber, så er problemet for KN hvem af disse som skal spille. Folk her, og såkaldte eksperter har højt besungne vores angrebs stjerner. Hvem af disse stjerner må tage til takke med en plads på bænken. JH udtaler, at vores brede trup vil være farlige for alle modstandere, såfremt vi har formdyk eller folk har en dårlig dag, så er der yderst kvalificerede spiller til at tage over. JH udtaler, at de få point, er en del af vores proces, og det er kun uheld og magimaler som er skyld i, at vi ikke lige ligge r efter FCK. JH erkender at FCk er en smule foran på nuværende tidspunkt, men han lukker hullet til vinter hvor han indkøber 3 ukendte spillere på free transfer, samt 2 stjerner fra 2 division og en enkelt meget spændende spiller fra Horsens serie 1 hold.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                  Hvis det er offentliggjort er det meget svært at finde på ob.dk. Jeg fandt det ikke. Virker klokkedumt af folk i Cirkus OB.
                  Meget positivt initiativ, men utroligt man ikke forsøger at promovere det noget mere. På den her måde bliver effekten jo minimal, da det "kun" sikrer en besparelse til dem der alligevel ville møde op.

                  Uprofessionelt håndteret - især i denne situation hvor der er behov for maksimal støtte.

                  https://sportmonda.dk/spillertroejer/
                  Last edited by Fiskefoder; 04-12-2016, 21:42.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Fiskefoder Se indlæg
                    Meget positivt initiativ, men utroligt man ikke forsøger at promovere det noget mere. På den her måde bliver effekten jo minimal, da det "kun" sikrer en besparelse til dem der alligevel ville møde op.

                    Uprofessionelt håndteret - især i denne situation hvor der er behov for maksimal støtte.
                    Er der noget i og omkring OB som håndteres professionelt efterhånden ?
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Er der noget i og omkring OB som håndteres professionelt efterhånden ?
                      Ikke et eneste...
                      "Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

                      Comment

                      Working...
                      X