Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Dagens træning 03/12

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Dagens træning 03/12

    Som tidligere gjort vil jeg i dag tage forbi OB's træning og skrive derfra.
    Har folk nogle ideer, så vil det være super, men ellers skal jeg nok notere mig, hvad der egentlig sker på træningsbanen ;-)

    #2
    Lækkert

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af daniel1poulsen Se indlæg
      Som tidligere gjort vil jeg i dag tage forbi OB's træning og skrive derfra.
      Har folk nogle ideer, så vil det være super, men ellers skal jeg nok notere mig, hvad der egentlig sker på træningsbanen ;-)
      Fedt. Jeg kunne godt tænke mig en update på KEP og Tingager. Sidstnævnte har været syg de sidste par dage, og hvis ingen af dem bliver klar - Så er det da spændende hvem der skal være i midterforsvaret med Tverskov.

      Comment


        #4
        Jeg vil gerne høre om de heller ikke kan lave mål til træning? 😂

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
          Fedt. Jeg kunne godt tænke mig en update på KEP og Tingager. Sidstnævnte har været syg de sidste par dage, og hvis ingen af dem bliver klar - Så er det da spændende hvem der skal være i midterforsvaret med Tverskov.
          Puha det vil være ærgerligt hvis Tingager ikke kan spille. Jeg vil tro Pereira ryger i midterforsvaret hvis Tingager og KEP er væk, men ja interessant hvad træningen evt viser.

          Comment


            #6
            Jeg går ud fra dagens træning er meget taktisk rettet imod fcn-kampen, så vil gerne høre hvad han rent offensivt vil gøre for endelig at få hul på bylden, og rent defensivt vil gøre for at dæmme op for deres hurtige kant-angribere og ikke mindst Ingvardsen.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af daniel1poulsen Se indlæg
              Som tidligere gjort vil jeg i dag tage forbi OB's træning og skrive derfra.
              Har folk nogle ideer, så vil det være super, men ellers skal jeg nok notere mig, hvad der egentlig sker på træningsbanen ;-)
              Det er vel på dyrskuepladsen?
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                Puha det vil være ærgerligt hvis Tingager ikke kan spille. Jeg vil tro Pereira ryger i midterforsvaret hvis Tingager og KEP er væk, men ja interessant hvad træningen evt viser.
                Lund har spillet et par reserveholdskampe i midterforsvaret, så vil tro de rykker ham derind. Det vil i den grad ikke være optimalt, for fcn er altså giftige oppe foran!!

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Det er vel på dyrskuepladsen?
                  Mon ikke det er på kunstgræs, når nu vi skal spille på FCN's kunstgræsbane imorgen.

                  Var der iøvrigt en der nævnte noget om at der var gratis entre til kampen i Farum?. Hvordan får man i så fald fingre i disse gratis billetter?.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                    Mon ikke det er på kunstgræs, når nu vi skal spille på FCN's kunstgræsbane imorgen.

                    Var der iøvrigt en der nævnte noget om at der var gratis entre til kampen i Farum?. Hvordan får man i så fald fingre i disse gratis billetter?.
                    Det kan du have ret i.
                    Så er det jo nok i Ådalen alligevel.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                      Mon ikke det er på kunstgræs, når nu vi skal spille på FCN's kunstgræsbane imorgen.

                      Var der iøvrigt en der nævnte noget om at der var gratis entre til kampen i Farum?. Hvordan får man i så fald fingre i disse gratis billetter?.
                      Der er gratis billetter til alle OB-fans, og du skal bare møde op foran udebaneafsnittet, hvor de gratis billetter vil blive udleveret!

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af daniel1poulsen Se indlæg
                        Der er gratis billetter til alle OB-fans, og du skal bare møde op foran udebaneafsnittet, hvor de gratis billetter vil blive udleveret!
                        Hvis det er offentliggjort er det meget svært at finde på ob.dk. Jeg fandt det ikke. Virker klokkedumt af folk i Cirkus OB.
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                          Hvis det er offentliggjort er det meget svært at finde på ob.dk. Jeg fandt det ikke. Virker klokkedumt af folk i Cirkus OB.
                          Ja det er latterligt. Jeg har kun set det på OB news' Facebook-side, og fatter ikke hvorfor man ikke spreder oplysningen ud flere steder. Vil de ikke have støtten eller hvad?

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af daniel1poulsen Se indlæg
                            Der er gratis billetter til alle OB-fans, og du skal bare møde op foran udebaneafsnittet, hvor de gratis billetter vil blive udleveret!
                            Fedt, tak for info. Ved du noget om hvad tid man helst skal være foran udebaneafsnittet?, Jeg kan nemlig nok først kunne være der 10 minutter i kampstart kl 14.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                              Fedt, tak for info. Ved du noget om hvad tid man helst skal være foran udebaneafsnittet?, Jeg kan nemlig nok først kunne være der 10 minutter i kampstart kl 14.
                              Desværre ved jeg det ikke; den info jeg kom med var den, som blev givet på stadion af speaker.

                              Desuden bliver der ingen notitser i dag, da træningen er flyttet til TPI' kunstgræsbane

                              Comment

                              Working...
                              X