Oprindeligt indsendt af daniel1poulsen
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Dagens træning 03/12
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægHvis det er offentliggjort er det meget svært at finde på ob.dk. Jeg fandt det ikke. Virker klokkedumt af folk i Cirkus OB.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægFedt, tak for info. Ved du noget om hvad tid man helst skal være foran udebaneafsnittet?, Jeg kan nemlig nok først kunne være der 10 minutter i kampstart kl 14.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægJeg tror bare du skal dukke op. Intet tidspunkt er dårligt, fordi der vil altid være min. Én vagt ude ved indgangene.. og siden der er gratis entre, så lukker de dig natrligvis ind.. med mindre du har et par pistoler og knive på dig. ;-)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægSuper, tak. Dem lader jeg blive hjemme så;-) Men måske et stort banner med teksten "Jesper Hansen RAUS"
men JH raus under alle omstændighederLast edited by OleKBH; 03-12-2016, 17:25.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlægDet lader til at Oliver Lund skal spille i morgen i stedet for Tingager som er syg. Det bliver da noget af en udfordring.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægHvis det er offentliggjort er det meget svært at finde på ob.dk. Jeg fandt det ikke. Virker klokkedumt af folk i Cirkus OB.
Uprofessionelt håndteret - især i denne situation hvor der er behov for maksimal støtte.
https://sportmonda.dk/spillertroejer/Last edited by Fiskefoder; 04-12-2016, 21:42.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Fiskefoder Se indlægMeget positivt initiativ, men utroligt man ikke forsøger at promovere det noget mere. På den her måde bliver effekten jo minimal, da det "kun" sikrer en besparelse til dem der alligevel ville møde op.
Uprofessionelt håndteret - især i denne situation hvor der er behov for maksimal støtte.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægEr der noget i og omkring OB som håndteres professionelt efterhånden ?"Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."
Comment
Comment