Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Efb 1/12

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Fy skid for en alt for spændende gyser. På den anden side er det jo naturligvis også en guldrandet chance for at lægge afstand til den absolutte bund og dermed nedrykningsfinalen, som efterhånden er kommet tættere og tættere på.

    Det er ligaens ringeste offensiv imod ligaens ringeste defensiv. Hvis vi ikke kan score imod Esbjerg, så er det snart svært at se, hvordan vi skal få points. Det er også Esbjergs vildt ustabile offensiv imod vores defensiv, som har det med at lave afgørende fejl - vi skal bare huske, at de fejl ofte kun bliver afgørende, fordi vi har så enorme problemer med at score i den anden ende. Puha - forza OB!

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
      Fy skid for en alt for spændende gyser. På den anden side er det jo naturligvis også en guldrandet chance for at lægge afstand til den absolutte bund og dermed nedrykningsfinalen, som efterhånden er kommet tættere og tættere på.

      Det er ligaens ringeste offensiv imod ligaens ringeste defensiv. Hvis vi ikke kan score imod Esbjerg, så er det snart svært at se, hvordan vi skal få points. Det er også Esbjergs vildt ustabile offensiv imod vores defensiv, som har det med at lave afgørende fejl - vi skal bare huske, at de fejl ofte kun bliver afgørende, fordi vi har så enorme problemer med at score i den anden ende. Puha - forza OB!
      Af samme grunde sætter jeg er par håndører på OB-sejr 50/50 vil jeg mene er scenariet. AK og Fester SKAL kunne score på EfB. Jeg tror faktisk på en sprudlende start for OB som mod BIF og lykkes det at f "hul" på EfB kan vi måske blive forkælet med både 3 og 4 mål, og måske et enkelt til de falske striber
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #18
        Fed kamp i dag! Jeg glæder mig helt vildt, og forventer at vi henter tre point. Vi kan og må ikke tabe til det her Esbjerg hold. Jeg tipper 2-1 til os.

        Til OB fans i København; husk at der er gratis indgang i Nordsjælland på søndag. Kom frisk og hiv vennerne med.

        Comment


          #19
          håber det bedste men frygter godt nok et smalt nederlag hvor vores ineffektivt igen bliver udslagsgivende....:-(
          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
            Fy skid for en alt for spændende gyser. På den anden side er det jo naturligvis også en guldrandet chance for at lægge afstand til den absolutte bund og dermed nedrykningsfinalen, som efterhånden er kommet tættere og tættere på.

            Det er ligaens ringeste offensiv imod ligaens ringeste defensiv. Hvis vi ikke kan score imod Esbjerg, så er det snart svært at se, hvordan vi skal få points. Det er også Esbjergs vildt ustabile offensiv imod vores defensiv, som har det med at lave afgørende fejl - vi skal bare huske, at de fejl ofte kun bliver afgørende, fordi vi har så enorme problemer med at score i den anden ende. Puha - forza OB!
            Der er desværre langt endnu før vi kan lægge afstand til nogen finale... i første omgang gælder det om at hænge på, så vi ikke er sat på forhånd når gruppespillet starter...
            ... men ja det er godt nok en gyser, det kan se meget sort ud, eller noget lysere, så den bliver hamrende vigtig...

            Ps. Nå, min signatur er af en elle anden mærkelig grund ikke synlig i dette indlæg. Jeg ved ikke lige hvorfor det kommer og går som vinden blæser, men der er lige en god slat point op endnu...
            Last edited by Kaspernon; 01-12-2016, 10:33.
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #21
              Test...

              (Der var den)
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Af samme grunde sætter jeg er par håndører på OB-sejr 50/50 vil jeg mene er scenariet. AK og Fester SKAL kunne score på EfB. Jeg tror faktisk på en sprudlende start for OB som mod BIF og lykkes det at f "hul" på EfB kan vi måske blive forkælet med både 3 og 4 mål, og måske et enkelt til de falske striber
                Jeg håber også vi går ud og dominerer dem, for vi er simpelthen bedre end dem her. Jeg er bare bange for at kampens betydning kan sidde i spillerne. Nu har vi haft et par kampe, hvor vi har haft alt at vinde, men her forventes der simpelthen en sejr. Imod ligaens bedste hold skal der 3 point på kontoen. Målet er nok også at vi skal ud af bund 4, og nu når AaB og agf er begyndt at vinde lidt igen, så har vi virkelig nogle kampe her resten af foråret, hvor der ikke er råd til slinger i valsen. Vi skal ikke bagud i dag, for ellers tror jeg det bliver meget forkrampet. Kom nu godt fra start gutter!!!

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Test...

                  (Der var den)
                  Den gruppe er tæt på at være drømmegruppen i nedrykningsspillet, nu jeg lige kigger på det.

                  Comment


                    #24
                    Greve:

                    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-gode-halvlege

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                      Fed kamp i dag! Jeg glæder mig helt vildt, og forventer at vi henter tre point. Vi kan og må ikke tabe til det her Esbjerg hold. Jeg tipper 2-1 til os.

                      Til OB fans i København; husk at der er gratis indgang i Nordsjælland på søndag. Kom frisk og hiv vennerne med.
                      Info?

                      Comment


                        #26
                        Det står i kampprogrammet. :-)

                        Mon ikke, at det også begynder at fylde på OB.dk, når dagens kamp er - godt - overstået?
                        Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


                        Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                          Info?
                          De står flere forskellige steder, men her har du lidt info. Mon ikke det kommer på ob.dk også.

                          Comment


                            #28
                            Det er efterhånden lang tid siden, at jeg har gået i flere dage og ventet på en OB-kamp skulle fløjtes i gang. Men jeg kan simpelthen ikke vente med at se kampen i dag. Kampen i dag er så vigtig! Jeg tror på en sejr. Men hvor er det dog ærgerligt, at vi mangler Joan, men positivt, at han har spillet sig så meget op, at han nu er en af vores vigtigste spillere.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                              Det er efterhånden lang tid siden, at jeg har gået i flere dage og ventet på en OB-kamp skulle fløjtes i gang. Men jeg kan simpelthen ikke vente med at se kampen i dag. Kampen i dag er så vigtig! Jeg tror på en sejr. Men hvor er det dog ærgerligt, at vi mangler Joan, men positivt, at han har spillet sig så meget op, at han nu er en af vores vigtigste spillere.
                              Enig. Jeg kan simpelthen heller ikke huske hvornår jeg sidst har glædet mig så meget til en kamp! Jeg er selvfølgelig bange for at blive rigtig skuffet, men det er man vel efterhånden hver gang..?
                              Jeg tror nu vi nok skal komme ud af kampen med en sejr. Joan har spillet sig rigtig meget op, og han ligger mere på hele tiden.. Jeg havde min tvivl i hans første kampe, men han har vist niveauet og det er sgu dejligt at ens tvivl bliver sparket til jorden. Når det er sagt, så har Greve haft nogle virkelig gode indhop i kampene, og jeg føler mig egentlig meget tryg ved ham på kanten.. Jeg tror han scorer i dag. Han burde efter min mening stå foran Jönsson, men nu får han så højrekanten i Joans fravær.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                                Enig. Jeg kan simpelthen heller ikke huske hvornår jeg sidst har glædet mig så meget til en kamp! Jeg er selvfølgelig bange for at blive rigtig skuffet, men det er man vel efterhånden hver gang..?
                                Jeg tror nu vi nok skal komme ud af kampen med en sejr. Joan har spillet sig rigtig meget op, og han ligger mere på hele tiden.. Jeg havde min tvivl i hans første kampe, men han har vist niveauet og det er sgu dejligt at ens tvivl bliver sparket til jorden. Når det er sagt, så har Greve haft nogle virkelig gode indhop i kampene, og jeg føler mig egentlig meget tryg ved ham på kanten.. Jeg tror han scorer i dag. Han burde efter min mening stå foran Jönsson, men nu får han så højrekanten i Joans fravær.
                                Der er i hvert fald ikke nogen modstandere, hvor jeg forventer en sejr. Det er virkelig drømmescenariet at Greve score og spiller Jönsson af holdet. Vi skal have tre point, og så håber jeg bare, at vi fans bliver ved med at imponere i samme grad på lægterne. Nu er der under fire timer til...

                                Comment

                                Working...
                                X