Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: FCM - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Den må jeg godt nok erklære mig meget uenig i...
    Det var måske også lidt overdrevet skrevet.

    Men jeg mener bare at selv om der ikke bliver scoret, er vi stadigvæk presset i bund kort tid efter start og det koster en masse i den sidste del af kampen.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
      Det var måske også lidt overdrevet skrevet.

      Men jeg mener bare at selv om der ikke bliver scoret, er vi stadigvæk presset i bund kort tid efter start og det koster en masse i den sidste del af kampen.
      Ja, og mål ændrer som bekendt fodboldkampe. Hvem siger, at FCM ikke bare havde holdt os i et jerngreb indtil, at de havde scoret, hvis det nu havde taget længere tid? Det her handler også i høj grad om, tror jeg, at vi er langt langt fra at være der, hvor vi vil være spillemæssigt, så når vi møder hold som presser højt og intensivt, som man ofte møder fra starten af kampene, så har vi enormt svært ved at spille os forbi det pres, og vi mangler fart og duelstyrke blandt de offensive folk for at få den lange violin til at lykkedes, så vi kan fastholde spillet eller true i bagrummet.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Det er nu engang en del af billedet af vi ofte ikke er klar... og det er et kæmpe problem, især når det så udmynder sig i mål...
        Vores egne 4 mål er alle sammen fra de første 6 runder, og siden da har vi ikke formået det...
        Jeg kigger på fakta og de siger lidt noget andet :).
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          Jeg kigger på fakta og de siger lidt noget andet :).
          Det eneste jeg siger/fulgte op på, er at vi ofte ikke er klar, og vi er det hold der lukker flest mål ind i det første kvarter... Jeg ved ikke hvad der ikke skulle være fakta ved det... men dig om det...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Det eneste jeg siger/fulgte op på, er at vi ofte ikke er klar, og vi er det hold der lukker flest mål ind i det første kvarter... Jeg ved ikke hvad der ikke skulle være fakta ved det... men dig om det...
            Du beskrev det, som jeg husker det, som et stort problem ... det er det jo ikke umiddelbart.
            Som sagt bliver der scoret mere på os i 2. halvleg end i første og målscoren hedder 4-6 i de første 15.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
              Du beskrev det, som jeg husker det, som et stort problem ... det er det jo ikke umiddelbart.
              Som sagt bliver der scoret mere på os i 2. halvleg end i første og målscoren hedder 4-6 i de første 15.
              Fakta for mig er ikke hvad du måtte mene er et problem eller ej... jeg synes det et problem, også af de større...
              Vi kom fra at være et af de hold der gjorde det værst, til nu i halvandet år at være dét hold som gør det værst...
              Som sagt, hvad vi præsterede i August kan jeg ikke rigtig bruge til noget nu hvor vi er gået ind i julemåneden... Omvendt er de tidlige mål imod os noget der sker kontinuerligt. Det skete i sidste runde, for 3 runder siden, for 6, for 9, osv...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Fakta for mig er ikke hvad du måtte mene er et problem eller ej... jeg synes det et problem, også af de større...
                Vi kom fra at være et af de hold der gjorde det værst, til nu i halvandet år at være dét hold som gør det værst...
                Som sagt, hvad vi præsterede i August kan jeg ikke rigtig bruge til noget nu hvor vi er gået ind i julemåneden... Omvendt er de tidlige mål imod os noget der sker kontinuerligt. Det skete i sidste runde, for 3 runder siden, for 6, for 9, osv...
                Okay, så glemmer vi bare at det i mål ikke er et stort problem og at der bliver scoret mere på os i 2. halvleg :D.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Okay, så glemmer vi bare at det i mål ikke er et stort problem og at der bliver scoret mere på os i 2. halvleg :D.
                  Har jeg på intet tidspunkt sagt noget om... men intet af det ændre på hvad der sker i starten af kampene, og at vi er dem der oftest kommer ringest fra start... Så kan du egentlig nævne alle de ting du vil...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Har jeg på intet tidspunkt sagt noget om... men intet af det ændre på hvad der sker i starten af kampene, og at vi er dem der oftest kommer ringest fra start... Så kan du egentlig nævne alle de ting du vil...
                    Der er flere med dårligere målscore i de første 15. Tjek superstats. Vi er ganske enkelt ikke specifikt dårlige der.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      Der er flere med dårligere målscore i de første 15. Tjek superstats. Vi er ganske enkelt ikke specifikt dårlige der.
                      Jeg synes vi er dårligst... men det er som i sidste ende også ligegyldigt hvem der er dårligst, for uanset hvad så er vi for dårlige... Mål imod er som udgangspunkt også en værre start end det er ikke selv at få scoret... især, som du også selv nævner, når der er tidspunkter senere i kampen som er der vi måske har det sværest...
                      Vi giver os selv et dårligt udgangspunkt til noget vi allerede i forvejen er dårlige til, simpelthen fordi vi ikke er klar fra start... og det synes jeg er et stort problem... Det bliver nok også svært at ændre statistikken/blive bedre i 2. halvleg, når vi så ofte enten spillemæssig eller scoringsmæssig skal ud og bruge ekstra energi på at komme ind i kampene igen...

                      Småtræt, håber jeg fik det til at give mening :-)
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                        Det var måske også lidt overdrevet skrevet.

                        Men jeg mener bare at selv om der ikke bliver scoret, er vi stadigvæk presset i bund kort tid efter start og det koster en masse i den sidste del af kampen.
                        Det er jeg enig i...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment

                        Working...
                        X