Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: FCM - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Reyeb Se indlæg
    Så kan du jo blive ved. Hvad med dem der ikke kunne sparke den væk i feltet, efter det klumpspil etc. etc.
    Der er bestemt flere involveret, men de hovedansvarlige er Thomasen, Tingager og Pereira ...
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      Han er bestemt ikke eneansvarlig, men da Thomasen kludrer i det, er der altså masser af folk til at bakke op og der fejler Tingager grumt, sammen med Pereira.
      Det var virkelig noget af det mest amatøragtige jeg længe har set. Thomasen der har glemt han ikke har tid på bolden som i serie 3, og så Joao og Tingager, som lader sig afdrible af en mand, som stort set ikke er i balance imens han dribler sig igennem. Der er simpelthen en mental blokade for stort set samtlige OB'ere i kampens første 20-25 min., specielt på udebane. Man kan regneemse et hav af kampe op, hvor vi virkelig er kommet skævt ud til kampen. Det gælder ikke kun i den her sæson, men over en lang årrække. Alene på det seneste er vi kommet bagud indenfor de første 20 min. i 4 af 5 udekampe, imens vi og kom bagud indenfor samme tidsinterval i hjemmekampen imod lyngby. Det er jo grotesk

      Comment


        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
        Det var virkelig noget af det mest amatøragtige jeg længe har set. Thomasen der har glemt han ikke har tid på bolden som i serie 3, og så Joao og Tingager, som lader sig afdrible af en mand, som stort set ikke er i balance imens han dribler sig igennem. Der er simpelthen en mental blokade for stort set samtlige OB'ere i kampens første 20-25 min., specielt på udebane. Man kan regneemse et hav af kampe op, hvor vi virkelig er kommet skævt ud til kampen. Det gælder ikke kun i den her sæson, men over en lang årrække. Alene på det seneste er vi kommet bagud indenfor de første 20 min. i 4 af 5 udekampe, imens vi og kom bagud indenfor samme tidsinterval i hjemmekampen imod lyngby. Det er jo grotesk
        Det rammer meget ofte det dårligste hold i kampen :).
        Hvis du har evidens for at vi er dårligere end hold vi kan sammenligne os med, i starten af kampene ... så er det interessant, men ellers så er det hvad man kan forvente.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
          Det var virkelig noget af det mest amatøragtige jeg længe har set. Thomasen der har glemt han ikke har tid på bolden som i serie 3, og så Joao og Tingager, som lader sig afdrible af en mand, som stort set ikke er i balance imens han dribler sig igennem. Der er simpelthen en mental blokade for stort set samtlige OB'ere i kampens første 20-25 min., specielt på udebane. Man kan regneemse et hav af kampe op, hvor vi virkelig er kommet skævt ud til kampen. Det gælder ikke kun i den her sæson, men over en lang årrække. Alene på det seneste er vi kommet bagud indenfor de første 20 min. i 4 af 5 udekampe, imens vi og kom bagud indenfor samme tidsinterval i hjemmekampen imod lyngby. Det er jo grotesk
          Hørte også lige at vi er det hold der lukker flest mål ind det første kvarter... hvilket vi også var sidste sæson...

          Det er også mit største problem ved alle de her forklaringer og undskyldninger der altid kommer... Når man gang på gang først kommer i gang 20-25-30 minutter inde i kampene, så kan man ikke stå bagefter og sige det var synd og ærgerligt, og man havde fortjent mere...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Hørte også lige at vi er det hold der lukker flest mål ind det første kvarter... hvilket vi også var sidste sæson...

            Det er også mit største problem ved alle de her forklaringer og undskyldninger der altid kommer... Når man gang på gang først kommer i gang 20-25-30 minutter inde i kampene, så kan man ikke stå bagefter og sige det var synd og ærgerligt, og man havde fortjent mere...
            http://www.superstats.dk/maal/minutter

            Der er gået 6 ind og vi har selv scoret 4 i de første 15 ... det er altså ikke umiddelbart DET der er det helt store problem.
            Der bliver faktisk scoret mere på os i de sidste 45, end i de første-
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              AaB har idag fået et straffespark som minder pænt meget om det vi ikke fik igår. Det blev der også snakket om, både af Kanstrup der begik det, og Morten Bruun. Ærgerligt at vores dommer formentligt ikke så det.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                AaB har idag fået et straffespark som minder pænt meget om det vi ikke fik igår. Det blev der også snakket om, både af Kanstrup der begik det, og Morten Bruun. Ærgerligt at vores dommer formentligt ikke så det.
                Tjooo, men Festersen når jo at afslutte uhindret (hvilket han også selv siger) ... synes faktisk ikke den skal dømmes.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Tjooo, men Festersen når jo at afslutte uhindret (hvilket han også selv siger) ... synes faktisk ikke den skal dømmes.
                  Det gjorde Ahlmann også. Og nej han afslutter ikke uhindret, eftersom Sparv får kontakt med støttebenet inden Fester får afsluttet. Så for mig er det ubegribeligt den ikke dømmes

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                    Det gjorde Ahlmann også. Og nej han afslutter ikke uhindret, eftersom Sparv får kontakt med støttebenet inden Fester får afsluttet. Så for mig er det ubegribeligt den ikke dømmes
                    Uha, det er marginalt, svært at se ... men det ben han tackler på er faktisk ikke i feltet :D.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      Uha, det er marginalt, svært at se ... men det ben han tackler på er faktisk ikke i feltet :D.
                      For mig at se sker det en meter inde i feltet. 2:32 inde i klippet, syntes jeg det er ok tydeligt at ham rammer højre ben lige inden Fester skyder, hvilket naturligt bringer ham ud af balance, hvorefter han så bliver svinetacklet.

                      https://www.youtube.com/watch?v=G-YGjCwz0Vo

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                        For mig at se sker det en meter inde i feltet. 2:32 inde i klippet, syntes jeg det er ok tydeligt at ham rammer højre ben lige inden Fester skyder, hvilket naturligt bringer ham ud af balance, hvorefter han så bliver svinetacklet.

                        https://www.youtube.com/watch?v=G-YGjCwz0Vo
                        Jeg har set den flere gange og stoppet den præcis ved tacklingen ... det ben han tackler på er lige uden for feltet, men ved ikke hvordan reglerne er der... uanset er det en marginal dom, i mine øjne.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                          http://www.superstats.dk/maal/minutter

                          Der er gået 6 ind og vi har selv scoret 4 i de første 15 ... det er altså ikke umiddelbart DET der er det helt store problem.
                          Der bliver faktisk scoret mere på os i de sidste 45, end i de første-
                          Det er nu engang en del af billedet af vi ofte ikke er klar... og det er et kæmpe problem, især når det så udmynder sig i mål...
                          Vores egne 4 mål er alle sammen fra de første 6 runder, og siden da har vi ikke formået det...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Det er nu engang en del af billedet af vi ofte ikke er klar... og det er et kæmpe problem, især når det så udmynder sig i mål...
                            Vores egne 4 mål er alle sammen fra de første 6 runder, og siden da har vi ikke formået det...
                            Om der bliver scoret eller ikke scoret i starten når vi ikke er klar er ikke så vigtigt.
                            Men er vi ikke klar til kampstart så kan modstanderen sætte sig på bolden og spille den stille og roligt rundt, og så bruger vi en masse unødvendige kræfter på at halse efter bolden, og så er vi godt møre når der er spillet 60 - 70 minutter, og derfor bliver der scoret en del mål i den sidste del af kampen.

                            Det er en direkte indflydelse fra at vi ikke var klar fra kampstart.

                            Hver gang vi ikke er klar, mener jeg at KN har fejlet.

                            Comment


                              - ligesom tidligere trænere!

                              Det har ofte været situation at spillerne fik mål i mod sig i begyndelsen, fordi de ikke var på dupperne fra start.

                              Kan der været noget andet i rutinerne op til kampene?
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                              OB - engang var vi gode

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                                Om der bliver scoret eller ikke scoret i starten når vi ikke er klar er ikke så vigtigt.
                                Men er vi ikke klar til kampstart så kan modstanderen sætte sig på bolden og spille den stille og roligt rundt, og så bruger vi en masse unødvendige kræfter på at halse efter bolden, og så er vi godt møre når der er spillet 60 - 70 minutter, og derfor bliver der scoret en del mål i den sidste del af kampen.

                                Det er en direkte indflydelse fra at vi ikke var klar fra kampstart.

                                Hver gang vi ikke er klar, mener jeg at KN har fejlet.
                                Den må jeg godt nok erklære mig meget uenig i...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X