Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: FCM - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kamptråd: FCM - OB

    For satan, havde sgu hellere set Nana end Izunna. Og min afdøde farmor end Jönsson.

    Gryte

    Desler - FT - Tver - Joao

    Joan - JJT - Izu - Jönsson

    AK - Fester

    #2
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    For satan, havde sgu hellere set Nana end Izunna. Og min afdøde farmor end Jönsson.

    Gryte

    Desler - FT - Tver - Joao

    Joan - JJT - Izu - Jönsson

    AK - Fester
    Nu kendte jeg ikke din farmor, men enig. Alternativt greve for jønsson.

    Comment


      #3
      Opstillingen er vel som forventet.

      Håber at se ild i øjnene fra Izu - han fandeme noget at beviste og så tilmed mod FCM..

      Sælger den gerne for et X på forhånd.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Mar7000tin Se indlæg
        Håber at se ild i øjnene fra Izu
        Det samme fra Jönsson - Det her må være hans sidste chance for at vise noget på den venstrekant.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Mar7000tin Se indlæg
          Opstillingen er vel som forventet.

          Håber at se ild i øjnene fra Izu - han fandeme noget at beviste og så tilmed mod FCM..

          Sælger den gerne for et X på forhånd.
          Jep- før kampstart sæger jeg den også for 1 point. Tiden må vise om vi løber ind i et forventet nederlag, hiver en overraskende sejr med til O'ense eller får en pind mere til regnskabet
          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #6
            Fatter ikke noget af Izu. Synes det er klart at han skal ud, men nu må vi se om han ikke kan motivere sig til det ypperste når det imod de gamle gutter. Det kræver en hård holdpræstation at få point her, så håber fandeme de er klar fra start. De første 20 min er vigtige, for fcm vil utvivlsomt komme buldrende efter deres svage kamp i sidste weekend. Håber også vi formår at være lidt aggressive omkring Sparv. Han er i forvejen ikke verdens hurtigste, og kan ikke være i storform. Han spiller en vigtig position, så det kunne være godt at få ham ud at skide.
            Et kryds her er godkendt, men fornemmelsen i dag er dårlig. Tror deres fysik overmatcher vores for meget.

            Comment


              #7
              nu gik det jo godt sidste uge - hvor jeg naturligvis IKKE så kampen.....måske jeg bare skulle slukke så vi kan få nogle flere point på kontoen ;)

              sælger den sgu gerne for en uafgjort på forhånd - så "stimen" kan forsætte.....

              Comment


                #8
                Ligner vi spiller i nye trøjer i dag

                Comment


                  #9
                  Feeeeeeee trøjer

                  Comment


                    #10
                    Nu med striwer

                    Comment


                      #11
                      Nye trøje. Ser godt ud :)
                      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                      Comment


                        #12
                        Trøjen en fed. Shortsne derimod... de må hellere holde trøjen uden på :-)

                        Comment


                          #13
                          Tror sgu jeg er fan af de trøjer!

                          Comment


                            #14
                            TAK for at den latterlige grønne trøje er kastet på møddingen hvor den hører til. Den var noget af det pinligste jeg har set.

                            Vi har en opstilling der bør kunne kaste noget af sig. Kun Desler er et problem.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              nu gik det jo godt sidste uge - hvor jeg naturligvis IKKE så kampen.....måske jeg bare skulle slukke så vi kan få nogle flere point på kontoen ;)

                              sælger den sgu gerne for en uafgjort på forhånd - så "stimen" kan forsætte.....
                              Det samme her. Jeg ser nyhederne istedet og håber det virker

                              Comment

                              Working...
                              X