Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: FCM - OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
    Festersen raus.. Jönsson på toppen næste gang med AK og Greve på kant.
    Anders K? Han skal efterhånden snart have håndtag i bolden, for at kunne tæmme den. Gad vide om han spiller i træsko?

Comment

Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
      Øhhhh sparv rammer overhovedet ikke bolden nogen der vil forklare hvorfor der ikke er straffe
      Nej det forstår jeg heller ikke. Han satser alt i en glidende tackling på en mand som er alene igennem, hvor han ikke når bolden, men derimod tydeligvis rammer manden.

Comment

Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
        Anders K? Han skal efterhånden snart have håndtag i bolden, for at kunne tæmme den. Gad vide om han spiller i træsko?
        Det er da dejligt, at den eneste spiller i vores offensiv, som vi bare kan finde nogenlunde konsensus omkring er udmærket, ikke er med når vi skal spille sæsonens hidtil vigtigste kamp.

Comment

Det er da bedre med en, som faktisk kommer i situationer, hvor der er mulighed for at forsøge at tæmme bolden.

Comment

Det er da bedre med en, som faktisk kommer i situationer, hvor der er mulighed for at forsøge at tæmme bolden.
            Vores 2 angribere er overvurderet bigtime. De er begge fornuftigt 2. Angriber, men heller ikke mere.

Comment

Jeg er slet ikke imponeret over Anders K. på det sidste - og det er ikke kun i afslutningerne. Det er duelspillet, teknik, presspil og beslutninger, som jeg finder mangelfulde.

Comment

Godkendt spillemæssigt i 2. Halvleg, uden at det var særligt prangende. Dumpet totalt på de første 30 minutter og på slutproduktet i form af horrible indlæg, uskarpe afleveringer, afslutninger og forkerte beslutninger.

MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Endnu en kamp hvor vi lige skal bruge 25-30 min. på at få benene og hovederne igang. Det koster så igen et nederlag i dag. Fcm kunne have dræbt kampen så let som ingenting. For helvede det er ufatteligt vi er så ringe fra start i så mange kampe.
                  Herefter spiller vi jo egentlig fremragende fodbold. Vi skiller fcm ad, som ingen andre hold jeg har set gøre i herning. Ikke engang fck selvom de vandt 3-0 derovre. Vi er bare for tandløse. Indlæggene er dårlige, afslutningerne rammer ikke målet, ikke engang når vi får en friløber, hvor han er så klodset at den rammer støttefoden. Puha han ser skidt ud.
                  Jeg synes vi spiller bedre og bedre i vores gode perioder, men chancerne er for få.
                  Vi vinder nok alle statistikker igen, bare ikke den der giver point!

Comment

Jeg er slet ikke imponeret over Anders K. på det sidste - og det er ikke kun i afslutningerne. Det er duelspillet, teknik, presspil og beslutninger, som jeg finder mangelfulde.
                    Glemmer du ikke lidt, at du faktisk ikke kan bedømme Festersens teknik og lignende, da han har været mere usynlig end Jönsson i det seneste lange stykke tid?

Comment

Glemmer du ikke lidt, at du faktisk ikke kan bedømme Festersens teknik og lignende, da han har været mere usynlig end Jönsson i det seneste lange stykke tid?
                      Jeg er så sandelig heller ikke imponeret af ham for tiden.

Comment

Man kan ikke først vågne op når mere end en 1/3 af kampen er spillet, og så bagefter stå og mene man havde fortjent at få noget med hjem...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                          Endnu en kamp hvor vi lige skal bruge 25-30 min. på at få benene og hovederne igang. Det koster så igen et nederlag i dag. Fcm kunne have dræbt kampen så let som ingenting. For helvede det er ufatteligt vi er så ringe fra start i så mange kampe.
                          Herefter spiller vi jo egentlig fremragende fodbold. Vi skiller fcm ad, som ingen andre hold jeg har set gøre i herning. Ikke engang fck selvom de vandt 3-0 derovre. Vi er bare for tandløse. Indlæggene er dårlige, afslutningerne rammer ikke målet, ikke engang når vi får en friløber, hvor han er så klodset at den rammer støttefoden. Puha han ser skidt ud.
                          Jeg synes vi spiller bedre og bedre i vores gode perioder, men chancerne er for få.
                          Nu stopper festen altså. FCM ligger sig fladt ned og spiller en forrykt 2. halvleg. De laver ekstremt mange fejl i deres opspil i 2. halvleg og viser generelt en rigtigt dårligt attitude. Det formår vi på INGEN måde at lukrere på. Vi skal helt frem til Festersens forsøg to minutter før tid, før at vi skaber en reel målchance. Hvordan det kan være "fremragende fodbold" at have to afslutninger på mål i en fodboldkamp, og i øvrigt være totalt blottet for kvalitet, når vi når modstanderens sidste 1/3, kan jeg simpelthen ikke begribe.

"Vi skiller FCM ad". Stop dig selv! De vinder 5-2 i skud på mål, bare til at starte med. 10 af vores 15 afslutninger kom udenfor feltet. Her scorer vi sateme ikke mange mål fra.

Comment

Vi har 15 skud på mål i kampen, hvor det kun er 2 som er indenfor rammen, det er alt for ringe, og den statistik vil ikke bringe os opad i tabellen. FCM havde 9 skud og heraf 5 indenfor rammen. Dette er det helt store problem i denne sæson. Den statistik skal ændres mod EFB hvis vi skal vinde her.

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Nu stopper festen altså. FCM ligger sig fladt ned og spiller en forrykt 2. halvleg. De laver ekstremt mange fejl i deres opspil i 2. halvleg og viser generelt en rigtigt dårligt attitude. Det formår vi på INGEN måde at lukrere på. Vi skal helt frem til Festersens forsøg to minutter før tid, før at vi skaber en reel målchance. Hvordan det kan være "fremragende fodbold" at have to afslutninger på mål i en fodboldkamp, og i øvrigt være totalt blottet for kvalitet, når vi når modstanderens sidste 1/3, kan jeg simpelthen ikke begribe.

"Vi skiller FCM ad". Stop dig selv! De vinder 5-2 i skud på mål, bare til at starte med. 10 af vores 15 afslutninger kom udenfor feltet. Her scorer vi sateme ikke mange mål fra.
                              Vi kommer i så mange gunstige situationer, specielt over vores højreside, hvor vi splitter dem ad og det kun er dårlige indlæg/løb i feltet, som gør at vi ikke får store muligheder. Sådan var kampbilledet i 2. Halveg, fordi vi vinder stort set alle 2. bolde og får overtag på midten, fordi vores fløje finder gode rum inde i banen. At vi får for lidt kvalificerede afslutninger kan jeg kun give dig ret i, men uanset hvordan Statistikkerne lyder, så var vi dem overlegne i 2. Halveg i mine øjne. Om det skyldes at fcm var dårlige eller vi var gode kan vi altid diskutere, men synes klart de bliver skilt ad i langt højere grad end jeg har set dem blive i andre af deres hjemmekampe. Det skal spillerne have ros for, ligesom de skal have kritik for ikke at få noget ud af det.

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                                "Fremragende fodbold"? Really? Jeg medgiver, at vi fik bedre gang i bolden og styrede 2. halvleg (imod et underligt passivt Midtjylland-hold), men ligefrem "fremragende fodbold"? Er det ikke en lidt for optimistisk tilgang til det, der rent faktisk skete på banen? Vi havde højst fortjent og måske få det ene point; men vi skilte dem på ingen måder ad. Jeg vil sgu hellere spille middelmådigt og vinde 3-0 som FCK gjorde; men de er så også bedre på den sidste tredjedel, (hvilket de fleste hold i ligaen er)

Skulle vi nu ik' lige...?

MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Working...
                                X