Oprindeligt indsendt af Bambiinsel
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd: FCM - OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlægØhhhh sparv rammer overhovedet ikke bolden nogen der vil forklare hvorfor der ikke er straffe
Comment
-
Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlægAnders K? Han skal efterhånden snart have håndtag i bolden, for at kunne tæmme den. Gad vide om han spiller i træsko?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlægDet er da bedre med en, som faktisk kommer i situationer, hvor der er mulighed for at forsøge at tæmme bolden.
Comment
-
Godkendt spillemæssigt i 2. Halvleg, uden at det var særligt prangende. Dumpet totalt på de første 30 minutter og på slutproduktet i form af horrible indlæg, uskarpe afleveringer, afslutninger og forkerte beslutninger.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Endnu en kamp hvor vi lige skal bruge 25-30 min. på at få benene og hovederne igang. Det koster så igen et nederlag i dag. Fcm kunne have dræbt kampen så let som ingenting. For helvede det er ufatteligt vi er så ringe fra start i så mange kampe.
Herefter spiller vi jo egentlig fremragende fodbold. Vi skiller fcm ad, som ingen andre hold jeg har set gøre i herning. Ikke engang fck selvom de vandt 3-0 derovre. Vi er bare for tandløse. Indlæggene er dårlige, afslutningerne rammer ikke målet, ikke engang når vi får en friløber, hvor han er så klodset at den rammer støttefoden. Puha han ser skidt ud.
Jeg synes vi spiller bedre og bedre i vores gode perioder, men chancerne er for få.
Vi vinder nok alle statistikker igen, bare ikke den der giver point!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlægJeg er slet ikke imponeret over Anders K. på det sidste - og det er ikke kun i afslutningerne. Det er duelspillet, teknik, presspil og beslutninger, som jeg finder mangelfulde.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægEndnu en kamp hvor vi lige skal bruge 25-30 min. på at få benene og hovederne igang. Det koster så igen et nederlag i dag. Fcm kunne have dræbt kampen så let som ingenting. For helvede det er ufatteligt vi er så ringe fra start i så mange kampe.
Herefter spiller vi jo egentlig fremragende fodbold. Vi skiller fcm ad, som ingen andre hold jeg har set gøre i herning. Ikke engang fck selvom de vandt 3-0 derovre. Vi er bare for tandløse. Indlæggene er dårlige, afslutningerne rammer ikke målet, ikke engang når vi får en friløber, hvor han er så klodset at den rammer støttefoden. Puha han ser skidt ud.
Jeg synes vi spiller bedre og bedre i vores gode perioder, men chancerne er for få.
"Vi skiller FCM ad". Stop dig selv! De vinder 5-2 i skud på mål, bare til at starte med. 10 af vores 15 afslutninger kom udenfor feltet. Her scorer vi sateme ikke mange mål fra.
Comment
-
Vi har 15 skud på mål i kampen, hvor det kun er 2 som er indenfor rammen, det er alt for ringe, og den statistik vil ikke bringe os opad i tabellen. FCM havde 9 skud og heraf 5 indenfor rammen. Dette er det helt store problem i denne sæson. Den statistik skal ændres mod EFB hvis vi skal vinde her.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægNu stopper festen altså. FCM ligger sig fladt ned og spiller en forrykt 2. halvleg. De laver ekstremt mange fejl i deres opspil i 2. halvleg og viser generelt en rigtigt dårligt attitude. Det formår vi på INGEN måde at lukrere på. Vi skal helt frem til Festersens forsøg to minutter før tid, før at vi skaber en reel målchance. Hvordan det kan være "fremragende fodbold" at have to afslutninger på mål i en fodboldkamp, og i øvrigt være totalt blottet for kvalitet, når vi når modstanderens sidste 1/3, kan jeg simpelthen ikke begribe.
"Vi skiller FCM ad". Stop dig selv! De vinder 5-2 i skud på mål, bare til at starte med. 10 af vores 15 afslutninger kom udenfor feltet. Her scorer vi sateme ikke mange mål fra.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægEndnu en kamp hvor vi lige skal bruge 25-30 min. på at få benene og hovederne igang. Det koster så igen et nederlag i dag. Fcm kunne have dræbt kampen så let som ingenting. For helvede det er ufatteligt vi er så ringe fra start i så mange kampe.
Skulle vi nu ik' lige...?
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
Comment