Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: FCM - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Desler og indlæg kan bare ikke sammen! Jesus!
    Det er manglende teknik, helt åbenlyst ... men det er vildt HVOR ringe han er til det.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Vi har stort set ingen spillere der kan noget ekstra ...
      Edmundsson er en okay pasningsspiller og har af og til et godt skud ... men det er kun sådan samlet set okay.
      Thomasen er en super pasningsspiller ... men han kan SLET ikke afslutte og vel heller ikke sætte en mand.
      Anders K. kan noget, når han har været frisk længe og det er sjældent.
      Festersen er åbenbart på vej ned, niveauet er faldet gevaldigt.

      Ellers har vi vel stort set intet der kan gøre ondt på modstanderne ... og når forsvaret så gør ondt på sig selv, well.

      Tingager holder stilen med at være kampafgørende ringe i 50% af kampene og de andre bringer bare ikke noget særligt ... måske med undtagelse af Tverskov.

      De der nedrykningskampe bliver da spændende, men det gør dem ikke mindre unfair.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Du må have drukket af natpotten! Var det så en super pasning Thomasen fik lagt til Onuachu???

        Edmundsson er også vores med afstand bedste pasningspiller, og målscorer, og oplægger, og dribler, og frisparksskytte, og, og...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
          Du må have drukket af natpotten! Var det så en super pasning Thomasen fik lagt til Onuachu???

          Edmundsson er også vores med afstand bedste pasningspiller, og målscorer, og oplægger, og dribler, og frisparksskytte, og, og...
          Nej, der ser jeg på det generelle billede, ikke den absolut ringeste aktion, som ikke var en pasning.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Thomasen var ganske okay mod BIF, men i dag var han knap så god.., og ikke kun fordi han kostede et mål, men det generelle billede.. At han blev pillet ud kunne antyde dette..

            Comment


              Sakset fra live-tweet på fyens😂

              Søløve-råbene fra Kent Nielsen gjalder konstant ud over MCH Arena...#sportfyn

              Comment


                Hvis jeg var Yao ville jeg også være dybt skuffet over ikke at få spilleminutter i en kamp som igår. Manden høvler mål ind for reserverne uge efter uge, og når vi får så lidt ud af vores spilovertag som vi gjorde, så havde det da været nærtliggende at skifte en selvtillidsfuld angriber ind.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                  Hvis jeg var Yao ville jeg også være dybt skuffet over ikke at få spilleminutter i en kamp som igår. Manden høvler mål ind for reserverne uge efter uge, og når vi får så lidt ud af vores spilovertag som vi gjorde, så havde det da været nærtliggende at skifte en selvtillidsfuld angriber ind.
                  Så du Yao's indhop mod BIF ?
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                    Vi har 15 skud på mål i kampen, hvor det kun er 2 som er indenfor rammen, det er alt for ringe, og den statistik vil ikke bringe os opad i tabellen. FCM havde 9 skud og heraf 5 indenfor rammen. Dette er det helt store problem i denne sæson. Den statistik skal ændres mod EFB hvis vi skal vinde her.
                    Ja vi er desværre ufarlige på vores chancer.

                    Syntes stadig at spillet hænger mere sammen og de sidste 3 kampe har været rimelige. Starten af kampen var ikke god, vi var voldsomt presset, men efterhånden kom vi meget bedre med, FCM havde selvfølgelig fået deres mål og kunne være mere afventende. Men et godt tegn at vi kommer frem til 15 skud på mål, vi mangler så kvalitet til at de så også bliver farlige.

                    Syntes der er flere gode tegn i de sidste kampe, syntes spillet er blevet bedre.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Så du Yao's indhop mod BIF ?
                      Jo da, men det er også en anderledes kamp. Den her dominerer vi, og kunne med en frisk og selvtillidsfuld angriber have haft held med at det rigtige løb blev taget, eller han ramte den lige i røven.
                      Jeg synes egentlig både Lund og Greve laver fine indhop, men jeg savner en større satsning, når nu vi har spillet. Hvorfor ikke kaste en angriber ind? Hvorfor ikke kaste Tingager frem de sidste 5 min.? Man sad jo bare med en fornemmelse at vi kunne sværme omkring deres felt fra nu af og til påske, uden vi ville score.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                        Jo da, men det er også en anderledes kamp. Den her dominerer vi, og kunne med en frisk og selvtillidsfuld angriber have haft held med at det rigtige løb blev taget, eller han ramte den lige i røven.
                        Jeg synes egentlig både Lund og Greve laver fine indhop, men jeg savner en større satsning, når nu vi har spillet. Hvorfor ikke kaste en angriber ind? Hvorfor ikke kaste Tingager frem de sidste 5 min.? Man sad jo bare med en fornemmelse at vi kunne sværme omkring deres felt fra nu af og til påske, uden vi ville score.
                        Ret enig med dig , det var bare lige det med at Yao skulle kunne føle sig forbigået , hvilket jeg ikke syntes han kunne for så skal han altså vise noget når han endelig får chancen . Det indhop han havde mod BIF var skræmmende ringe .

                        Det er bare til grin at når der skal satses og vi skal jagte en udligning så skiftes først Lund ind og derefter Thrane ... ja det siger alt om den manglende ageren i transfervinduet , hvor Horsens sagaens to helte var stolte og meget tilfredse med truppen
                        Last edited by Magge; 29-11-2016, 08:54.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                          Thomasen var ganske okay mod BIF, men i dag var han knap så god.., og ikke kun fordi han kostede et mål, men det generelle billede.. At han blev pillet ud kunne antyde dette..
                          ... og jeg tænker på Thomasens generelle evner, ikke hverken kampen mod Brøndby eller FCM :D.
                          Er den skåret nok ud nu?
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Vi har stort set ingen spillere der kan noget ekstra ...
                            Edmundsson er en okay pasningsspiller og har af og til et godt skud ... men det er kun sådan samlet set okay.
                            Thomasen er en super pasningsspiller ... men han kan SLET ikke afslutte og vel heller ikke sætte en mand.
                            Anders K. kan noget, når han har været frisk længe og det er sjældent.
                            Festersen er åbenbart på vej ned, niveauet er faldet gevaldigt.

                            Ellers har vi vel stort set intet der kan gøre ondt på modstanderne ... og når forsvaret så gør ondt på sig selv, well.

                            Tingager holder stilen med at være kampafgørende ringe i 50% af kampene og de andre bringer bare ikke noget særligt ... måske med undtagelse af Tverskov.

                            De der nedrykningskampe bliver da spændende, men det gør dem ikke mindre unfair.
                            At klandre FT for målet igår, er vel lidt misvisende.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Reyeb Se indlæg
                              At klandre FT for målet igår, er vel lidt misvisende.
                              Han er bestemt ikke eneansvarlig, men da Thomasen kludrer i det, er der altså masser af folk til at bakke op og der fejler Tingager grumt, sammen med Pereira.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                Han er bestemt ikke eneansvarlig, men da Thomasen kludrer i det, er der altså masser af folk til at bakke op og der fejler Tingager grumt, sammen med Pereira.
                                Så kan du jo blive ved. Hvad med dem der ikke kunne sparke den væk i feltet, efter det klumpspil etc. etc.

                                Comment

                                Working...
                                X