Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: FCM - OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Pereira er kraftedme ringe idag.....
    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

Comment

Få portugiseren ud! Han har niveau til 2. division.
      OB: Danske mestre i 2075/6

Comment

Hvem tror i vi skifter ind først?

Comment

Hatten af for de OB fans som er i Herning, det er da kun dem vi kan høre i 2 halvleg.

Comment

Vi scorer inden for de næste 10 minutter!
            OBeliever

Comment

Ser ikke kampen, men har Pereira nogensinde spillet godt for os?

Comment

Dette er jo bare endnu en kamp vi taber men "var tæt på" "vi er forbandet over resultatet" og den gamle plade om og om igen..
                Vi har ikke en kinamands chance for at få point. FCM lukker den snart. Jeg tipper 3-0

Comment

Oprindeligt indsendt af lassepedersen Se indlæg
                  Ser ikke kampen, men har Pereira nogensinde spillet godt for os?
                  Nej. Og heller ikke de Haderslev-kampe jeg har set.
                  OB: Danske mestre i 2075/6

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Dette er jo bare endnu en kamp vi taber men "var tæt på" "vi er forbandet over resultatet" og den gamle plade om og om igen..
                    Vi har ikke en kinamands chance for at få point. FCM lukker den snart. Jeg tipper 3-0
                    vi er ikke rigtigt farlige....desværre
                    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

Comment

Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
                      Hatten af for de OB fans som er i Herning, det er da kun dem vi kan høre i 2 halvleg.
                      Ligesom man kun kunne høre dem i 1. Halvleg.

Comment

Oliver Lund - for periera, håber jeg
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

OB - engang var vi gode

Comment

Håber Lund kommer ind....

... det ser det også ud til han gør...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Nu skal der satses , så vi smider en back ind .... jammerligt
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

Comment

Nogle ville påstå, at det er helt naturligt, at det hold der er bagud i en kamp, begynder at overtage spillet i takt med, at det hold der fører begynder at tage færre chancer. Jeg kan simpelthen ikke danse med på den galej der hedder "vi spiller godt nu", så længe vi ikke skaber reelle målchancer.

Comment

Pereira ud det var kun 50 min for sent....

Comment

Working...
                                X