Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Prøvespiller Solomon Kwambe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Der er stort set ingen SL-klubber, der ikke har engelsk som arbejdssprog. I hvert fald kombineret med dansk. Nu er det et stykke tid siden jeg var nede og se en træning, men under Troels var de fælles holdsnakke på engelsk.

    Vi har lige nu Nana, Makrini, Jönsson, Grytebust, Yao og Joaõ der ikke er danskere. Skandinaverne kan nok godt forstå dansk, men en engelsktaler fra eller til gør ingen forskel, tror jeg.
    Helt enig. Jeg stod ved siden af Fester og El Mak på Stiften under AGF-kampen og de talte på engelsk med hinanden. Selvom ikke alle spillere boede flere år i Australien så er jeg sikker at det er ingen problem at tale engelsk med hinanden i holdet.
    Synes de danskere er meget flink i at tale fremmedsprog, især engelsk men også tysk. Måske jeres skolesystem/uddannelse er bedre end vores.
    Last edited by andlox; 25-11-2016, 21:49.

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Jeg husker da jeg antydede det kunne blive et problem med Kovals sprogfærdigheder og blev overøst med politisk korrekte virkelighedsfornægtende udgydelser.
    Og jeg fik desværre ret.
    Du skal være god til engelsk og praktisere det ofte for at skulle tale det uhæmmet når du er meget træt i en intens kamp.
    Og træneren og de danske spillere skal også kunne det godt.
    Skandinavere forstår hurtigt hinanden.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Wieben Se indlæg
    Fordi det IKKE er en hæmsko at arbejde sammen med en der ikke forstår, eller taler sproget?!
    Præcis

    Leave a comment:


  • Wieben
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Aliewl en markant melding her på tærsklen til år 2017.
    Fordi det IKKE er en hæmsko at arbejde sammen med en der ikke forstår, eller taler sproget?!

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Det er altid noget skidt at nogle kun forstår engelsk - og måske ikke så godt. Enten skal Kent tale engelsk om taktikken eller en sidde forstyrende og oversætte. Og på banen .
    En ikke-dansk talende/forstående spiller skal være markant bedre for at det er en god ide at købe ham. Ellers bliver det en klods om benet.
    Aliewl en markant melding her på tærsklen til år 2017.

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Det er altid noget skidt at nogle kun forstår engelsk - og måske ikke så godt. Enten skal Kent tale engelsk om taktikken eller en sidde forstyrende og oversætte. Og på banen .
    En ikke-dansk talende/forstående spiller skal være markant bedre for at det er en god ide at købe ham. Ellers bliver det en klods om benet.
    Der er stort set ingen SL-klubber, der ikke har engelsk som arbejdssprog. I hvert fald kombineret med dansk. Nu er det et stykke tid siden jeg var nede og se en træning, men under Troels var de fælles holdsnakke på engelsk.

    Vi har lige nu Nana, Makrini, Jönsson, Grytebust, Yao og Joaõ der ikke er danskere. Skandinaverne kan nok godt forstå dansk, men en engelsktaler fra eller til gør ingen forskel, tror jeg.

    Leave a comment:


  • BEWC
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Det er altid noget skidt at nogle kun forstår engelsk - og måske ikke så godt. Enten skal Kent tale engelsk om taktikken eller en sidde forstyrende og oversætte. Og på banen .
    En ikke-dansk talende/forstående spiller skal være markant bedre for at det er en god ide at købe ham. Ellers bliver det en klods om benet.
    Så må de lade fødderne tale... ;-)

    Leave a comment:


  • MaxHH
    replied
    Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
    Kents mesterhold i AaB var ret tæt på. Det var vist kun Spalvis der ikke var dansker.
    Der ér bestemt undtagelser, hvor det giver god mening at have dansk som arbejdssprog... men det kan ikke være mange...

    Mvh

    MaxHH

    Leave a comment:


  • mågen
    replied
    Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
    Kents mesterhold i AaB var ret tæt på. Det var vist kun Spalvis der ikke var dansker.
    Samt svenskeren Rasmus Jönsson

    http://www.superstats.dk/hold/sason?...ar=2013%2F2014

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Jeg er godt nok træt af OBs manglende evne til at kommunikere bare nogenlunde til tiden.. Hvorfor trækker det ud mht. Solomon? Er hans ophold blevet forlænget for at se ham an i en længere periode.. eller er han bare sendt hjem, og så dropper man en udmelding?

    De havde jo lovet at komme med en udmelding i går eftermiddags.
    Udmelding? Jeg har læst det som at der ville blive truffet en afgørelse i går.

    Jeg tror vi havde hørt det hvis de havde "fundet guld" på gaden :)

    Leave a comment:


  • Limefrugten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Jeg er godt nok træt af OBs manglende evne til at kommunikere bare nogenlunde til tiden.. Hvorfor trækker det ud mht. Solomon? Er hans ophold blevet forlænget for at se ham an i en længere periode.. eller er han bare sendt hjem, og så dropper man en udmelding?

    De havde jo lovet at komme med en udmelding i går eftermiddags.
    Hvor ser du det henne? Så vidt jeg kan se, så er det kun Tipsbladet og Allnigeriasoccer.com, der har skrevet, at det skulle afgøres i går efter træning - det skal OB vel ikke stå på mål for?

    Leave a comment:


  • Kogtbaby88
    replied
    Jeg er godt nok træt af OBs manglende evne til at kommunikere bare nogenlunde til tiden.. Hvorfor trækker det ud mht. Solomon? Er hans ophold blevet forlænget for at se ham an i en længere periode.. eller er han bare sendt hjem, og så dropper man en udmelding?

    De havde jo lovet at komme med en udmelding i går eftermiddags.

    Leave a comment:


  • JMJ
    replied
    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Det vil jeg tro... der er jo nærmest ikke klubber der kun arbejder med danske spillere...

    Mvh

    MaxHH
    Kents mesterhold i AaB var ret tæt på. Det var vist kun Spalvis der ikke var dansker.

    Leave a comment:


  • MaxHH
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Det er nok det mest normale i en SL klub
    Det vil jeg tro... der er jo nærmest ikke klubber der kun arbejder med danske spillere...

    Mvh

    MaxHH

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Mja, enten begrænser man sig, eller også accepterer man at man agerer i et internationalt miljø, og har engelsk som arbejdssprog.

    Mvh

    MaxHH
    Det er nok det mest normale i en SL klub

    Leave a comment:

Working...
X