Oprindeligt indsendt af manner
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Prøvespiller Solomon Kwambe
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet er naturligvis dit valg at du synes det er pinligt.
Jeg husker ikke, men mener ikke at OB har meldt ud at Kwambe var til prøvetræning, derfor synes jeg heller ikke at de på nogen måde er "forpligtet" til at melde ud at han er sendt hjem igen.
http://www.ob.dk/artikel/reserverne-tager-imod-fcm.aspx
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet er naturligvis dit valg at du synes det er pinligt.
Jeg husker ikke, men mener ikke at OB har meldt ud at Kwambe var til prøvetræning, derfor synes jeg heller ikke at de på nogen måde er "forpligtet" til at melde ud at han er sendt hjem igen.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægJeg synes sgu det er en pinlig måde at få det at vide på.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægKoval var faktisk udemærket til engelsk. Han var til gengæld elendig til at stå på mål.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægIkke overraskende .. hvor har du læst detLast edited by Kogtbaby88; 26-11-2016, 08:13.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægJeg husker da jeg antydede det kunne blive et problem med Kovals sprogfærdigheder og blev overøst med politisk korrekte virkelighedsfornægtende udgydelser.
Og jeg fik desværre ret.
Du skal være god til engelsk og praktisere det ofte for at skulle tale det uhæmmet når du er meget træt i en intens kamp.
Og træneren og de danske spillere skal også kunne det godt.
Skandinavere forstår hurtigt hinanden.
Leave a comment:
Leave a comment: