Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Prøvespiller Solomon Kwambe
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSer mest ud til at blive brugt på højreback. Hmmm..Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSer mest ud til at blive brugt på højreback. Hmmm.."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægJa .. hmm .. med både Oliver og Desler samt Buus(?) er det vel ikke der vi mangler mest .. men hvis han er bedre end dem og vi kan skubbe Desler op på en af kanterne og få Jønsson ud græder jeg ikke længe over det ..
Så er det en godkendt mission...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Jeg synes højreback'en er en af de pladser vi mest mangler på, så jeg er uforstående overfor ovenstående kommentarer. Det kan godt være vi antalsmæssigt er fint med på den position, men rent kvalitetsmæssigt mangler vi en, hvis vi skal løfte vores niveau som klub.
Oliver Lund svinger ALT for meget, og hans topniveau er kun lige godt nok. Men han spiller langt flere dårlige kampe, end gode.
Desler er heller ikke god nok rent defensivt. Jeg så ham hellere konkurrere på højrekanten, hvor han også har haft sine bedste perioder i klubben, selvom han også har været mindre god i den offensive del i denne sæson. Knægten kan ikke skyde, og hans indlæg har heller ikke været gode nok i denne sæson.
Buus er tydeligvis langt fra startopstillingen.. så ham skal vi nok ikke regne med de næste par år.
Comment
-
Spændende at høre hvad plads han spillede idag. Han har spillet 5 A-Landskampe for Nigeria
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...oej-nigerianer
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSpændende at høre hvad plads han spillede idag. Han har spillet 5 A-Landskampe for Nigeria
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...oej-nigerianer
Han var ikke imponeret
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægEn af mine kammerater så dem i dag. Han spillede hb. Han synes der var lidt placeringsvanskeligheder defensivt og fcm kom til mange indlæg i hans side. offensivt var han Okay, men slog dårlige indlæg.
Han var ikke imponeretBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet er da også en vanskelig opgave i et nyt land, spillestil osv osv. Det er nok mest i træningen de næstedage han skal bevise athan er værd at satse på. Jeg tror mest de vurdere på afleveringssikkerhed, hovedspil og fysik og tempo. Det gørnok ikke så meget om han har placeringsvanskeligheder i et for ham, nyt system
Et lille fin fact er i øvrigt at han har spillet sammen med Nana nede i Nigeria som ungdomsspillere.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment