Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Prøvespiller Solomon Kwambe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Det er altid noget skidt at nogle kun forstår engelsk - og måske ikke så godt. Enten skal Kent tale engelsk om taktikken eller en sidde forstyrende og oversætte. Og på banen .
    En ikke-dansk talende/forstående spiller skal være markant bedre for at det er en god ide at købe ham. Ellers bliver det en klods om benet.
    Aliewl en markant melding her på tærsklen til år 2017.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      Aliewl en markant melding her på tærsklen til år 2017.
      Fordi det IKKE er en hæmsko at arbejde sammen med en der ikke forstår, eller taler sproget?!

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Wieben Se indlæg
        Fordi det IKKE er en hæmsko at arbejde sammen med en der ikke forstår, eller taler sproget?!
        Præcis

        Comment


          #34
          Jeg husker da jeg antydede det kunne blive et problem med Kovals sprogfærdigheder og blev overøst med politisk korrekte virkelighedsfornægtende udgydelser.
          Og jeg fik desværre ret.
          Du skal være god til engelsk og praktisere det ofte for at skulle tale det uhæmmet når du er meget træt i en intens kamp.
          Og træneren og de danske spillere skal også kunne det godt.
          Skandinavere forstår hurtigt hinanden.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Der er stort set ingen SL-klubber, der ikke har engelsk som arbejdssprog. I hvert fald kombineret med dansk. Nu er det et stykke tid siden jeg var nede og se en træning, men under Troels var de fælles holdsnakke på engelsk.

            Vi har lige nu Nana, Makrini, Jönsson, Grytebust, Yao og Joaõ der ikke er danskere. Skandinaverne kan nok godt forstå dansk, men en engelsktaler fra eller til gør ingen forskel, tror jeg.
            Helt enig. Jeg stod ved siden af Fester og El Mak på Stiften under AGF-kampen og de talte på engelsk med hinanden. Selvom ikke alle spillere boede flere år i Australien så er jeg sikker at det er ingen problem at tale engelsk med hinanden i holdet.
            Synes de danskere er meget flink i at tale fremmedsprog, især engelsk men også tysk. Måske jeres skolesystem/uddannelse er bedre end vores.
            Last edited by andlox; 25-11-2016, 21:49.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
              Jeg husker da jeg antydede det kunne blive et problem med Kovals sprogfærdigheder og blev overøst med politisk korrekte virkelighedsfornægtende udgydelser.
              Og jeg fik desværre ret.
              Du skal være god til engelsk og praktisere det ofte for at skulle tale det uhæmmet når du er meget træt i en intens kamp.
              Og træneren og de danske spillere skal også kunne det godt.
              Skandinavere forstår hurtigt hinanden.
              Koval var faktisk udemærket til engelsk. Han var til gengæld elendig til at stå på mål.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                Koval var faktisk udemærket til engelsk. Han var til gengæld elendig til at stå på mål.
                Tja, om det er at en målmand som taler godt engelsk præsterer som en engelsk målmand?
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #38
                  Han er rejst hjem til Nigeria igen.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                    Han er rejst hjem til Nigeria igen.
                    Ikke overraskende .. hvor har du læst det
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Ikke overraskende .. hvor har du læst det
                      Jeg skrev til ham på Facebook. - Nu når OB ikke vil melde noget ud, så må man gå direkte til kilden :-)
                      Last edited by Kogtbaby88; 26-11-2016, 08:13.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                        Jeg skrev til ham på Facebook. - Nu når OB ikke vil melde noget ud, så må man gå direkte til kilden :-)
                        Stærkt god journaliststil
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                          Koval var faktisk udemærket til engelsk. Han var til gengæld elendig til at stå på mål.
                          Jeg kan ikke henvise præcist, men husker det kom frem at sproget var et problem for ham - og de andre spillere. Men klart nok, at det ikke var hele hans problem. Havde han talt dansk var det jo nok også gået galt.
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                            Jeg skrev til ham på Facebook. - Nu når OB ikke vil melde noget ud, så må man gå direkte til kilden :-)
                            Jeg synes sgu det er en pinlig måde at få det at vide på.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                              Jeg synes sgu det er en pinlig måde at få det at vide på.
                              Det er naturligvis dit valg at du synes det er pinligt.

                              Jeg husker ikke, men mener ikke at OB har meldt ud at Kwambe var til prøvetræning, derfor synes jeg heller ikke at de på nogen måde er "forpligtet" til at melde ud at han er sendt hjem igen.
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                Det er naturligvis dit valg at du synes det er pinligt.

                                Jeg husker ikke, men mener ikke at OB har meldt ud at Kwambe var til prøvetræning, derfor synes jeg heller ikke at de på nogen måde er "forpligtet" til at melde ud at han er sendt hjem igen.
                                http://www.ob.dk/artikel/proevespill...jem-26663.aspx

                                Comment

                                Working...
                                X