Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB- Brøndby 20.11.16

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Der er lige så stor chance for at de har underpræsteret i denne sæson.
    Tjaa, der kan man jo tjekke lidt op på hvad de tidligere har bedrevet ...
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      Tjaa, der kan man jo tjekke lidt op på hvad de tidligere har bedrevet ...
      Sandheden ligger vel et sted midt i mellem. De præsterede begge fremragende i sidste sæson og scorede flere mål end nogensinde før. I denne sæson præsterer de så begge dårligere end de har gjort tidligere. Festersen er vel så småt på vej ned ad bakke qua hans spidskompetencer, og AK bør netop nu være i hans absolut bedste fodboldalder.

      I sæsonen 14/15 scorer de begge 10 mål og i sæsonen før hhv. 7 og 5 mål. Så udviklingen er vel indtil denne sæson gået støt fremad, men begge har da tidligere bevist et højere niveau end de præsterer på denne sæson. Kan vi blive enige om det?

      Jeg tror fortsat på dem begge, men håber så absolut at vi henter en kvalitetsangriber mere. Både for at styrke konkurrencen og for at kunne give pauser ved formnedgang.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Tjaa, der kan man jo tjekke lidt op på hvad de tidligere har bedrevet ...
        Festersen har spillet meget som kant eller hængende angriber for FCV. Det er først i de sidste par år han har spillet relativt fast som spidsangriber.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
          Festersen har spillet meget som kant eller hængende angriber for FCV. Det er først i de sidste par år han har spillet relativt fast som spidsangriber.
          Ja, endnu en der ikke spiller på den plads han er bedst til. Det er så ubegribeligt dumt.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
            Ja, endnu en der ikke spiller på den plads han er bedst til. Det er så ubegribeligt dumt.
            De fleste vil dog nok mene, at en spiller der scorer 24 mål på 2 superligasæsoner, er berettiget til en plads i en angrebet.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
              De fleste vil dog nok mene, at en spiller der scorer 24 mål på 2 superligasæsoner, er berettiget til en plads i en angrebet.
              Enig. Festersen er helt klart angriber i min bog.

              Noget andet er den der snak om niveau. Kan man reelt tale om over- eller underpræstation hos fodboldspillere? Specielt hos angribere kan præstationerne variere meget fra sæson til sæson og fra kamp til kamp. I virkeligheden bør man vel tale om hvorvidt de præsterer godt eller skidt og nuancer deraf. Det er imø vanskeligt at tale et statisk niveau i hvert fald som kan beregne over- og underpræstation ud fra.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                Sandheden ligger vel et sted midt i mellem. De præsterede begge fremragende i sidste sæson og scorede flere mål end nogensinde før. I denne sæson præsterer de så begge dårligere end de har gjort tidligere. Festersen er vel så småt på vej ned ad bakke qua hans spidskompetencer, og AK bør netop nu være i hans absolut bedste fodboldalder.

                I sæsonen 14/15 scorer de begge 10 mål og i sæsonen før hhv. 7 og 5 mål. Så udviklingen er vel indtil denne sæson gået støt fremad, men begge har da tidligere bevist et højere niveau end de præsterer på denne sæson. Kan vi blive enige om det?

                Jeg tror fortsat på dem begge, men håber så absolut at vi henter en kvalitetsangriber mere. Både for at styrke konkurrencen og for at kunne give pauser ved formnedgang.
                Ja, de har nok præsteret under forventet i denne sæson ... men der tænker jeg mest på Festersen, jeg er ikke voldsomt overrasket over at en spiller som bliver skadet så ofte som Anders K. gør har svært ved at holde et stabilt niveau.

                En meget stor del af årsagen er at vi ikke har Falk mere, det virker som om at folk forsøger at glemme det faktum.

                I forhold til OB som hold, så er det store problem at vi MAX har 2 med superliganiveau ... klar til at spille.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Ja, de har nok præsteret under forventet i denne sæson ... men der tænker jeg mest på Festersen, jeg er ikke voldsomt overrasket over at en spiller som bliver skadet så ofte som Anders K. gør har svært ved at holde et stabilt niveau.

                  En meget stor del af årsagen er at vi ikke har Falk mere, det virker som om at folk forsøger at glemme det faktum.

                  I forhold til OB som hold, så er det store problem at vi MAX har 2 med superliganiveau ... klar til at spille.
                  Enig , og gerne 2 af gavn fremfor 2 af navn som tilfældet var med Jønsson og Izunna
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    Ja, de har nok præsteret under forventet i denne sæson ... men der tænker jeg mest på Festersen, jeg er ikke voldsomt overrasket over at en spiller som bliver skadet så ofte som Anders K. gør har svært ved at holde et stabilt niveau.

                    En meget stor del af årsagen er at vi ikke har Falk mere, det virker som om at folk forsøger at glemme det faktum.

                    I forhold til OB som hold, så er det store problem at vi MAX har 2 med superliganiveau ... klar til at spille.
                    De har BEGGE døjet med drilske skader.
                    Festersen havde også glæde af at Zohore var der i feltet.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      Synes Festersen er dybt elendig, og jeg håber, at han bliver erstattet med noget rigtig power i vinterens transfervindue. I sidste sæson levede han så fedt af, at Falken kom og proppede maden (målene) helt ned i næbbet på ham.

                      Seriøst, Thomas Mikkelsen havde også bombet løs sidste sæson, hvis han havde spillet foran Falk.
                      OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                        Synes Festersen er dybt elendig, og jeg håber, at han bliver erstattet med noget rigtig power i vinterens transfervindue. I sidste sæson levede han så fedt af, at Falken kom og proppede maden (målene) helt ned i næbbet på ham.

                        Seriøst, Thomas Mikkelsen havde også bombet løs sidste sæson, hvis han havde spillet foran Falk.
                        Så vidt jeg kan se, så scorede Festersen 14 mål i 30 kampe. Tre af de scoringer havde Falk-assist. Det vel ikke så galt? Har lige set highlights af Festersens mål i 2015/2016 sæsonen.. Han laver faktisk rigtig mange gode mål, også på egen hånd.

                        Comment


                          At angribere har perioder eller måske en dårlig halvsæson er jo på ingen måde usædvanligt og jeg syntes faktisk det er lidt usmagligt at være så negativ over Festersen der har spillet så godt i 12-18 måneder samt altid gået forrest med løb,pres og vilje... Han fortjener bedre for sin indsats..
                          Han skal nok vise sit værd igen snart

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                            Så vidt jeg kan se, så scorede Festersen 14 mål i 30 kampe. Tre af de scoringer havde Falk-assist. Det vel ikke så galt? Har lige set highlights af Festersens mål i 2015/2016 sæsonen.. Han laver faktisk rigtig mange gode mål, også på egen hånd.
                            Hvor er det usmageligt at du forplumre debatten med fakta ... hvem skal vi nu kaste os over
                            Last edited by manner; 25-11-2016, 15:00.
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                              Så vidt jeg kan se, så scorede Festersen 14 mål i 30 kampe. Tre af de scoringer havde Falk-assist. Det vel ikke så galt? Har lige set highlights af Festersens mål i 2015/2016 sæsonen.. Han laver faktisk rigtig mange gode mål, også på egen hånd.
                              Her er jeg altså enig med Manner. Det ligner ikke noget sådan at prøve at ødelægge et godt hate med noget så latterligt som kendsgerninger. Det er tarveligt.

                              Comment


                                Ja der er ingen undskyldning med at Falk mangler... det er Fester som er elendig denne sæson...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X