Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Reserveholdskamp mod Vejle

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Reserveholdskamp mod Vejle

    Er der nogen, der kan bringe info om kampen?

    #2
    Vi vinder 2-0.
    Ligner at JBL blev småskadet

    http://www.fyens.dk/fodbold/OB-anfoe...rtikel/3098290

    Comment


      #3
      Yao med mål igen.. Han scorer jo min. en pind pr. kamp. Han må da snart få muligheden på A-holdet igen.. Han er spændende den knægt.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
        Yao med mål igen.. Han scorer jo min. en pind pr. kamp. Han må da snart få muligheden på A-holdet igen.. Han er spændende den knægt.
        Ja spændende at se om han kan tage næste skridt. Vi skal dog huske at han kun har kontrakt indtil sommer

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Ja spændende at se om han kan tage næste skridt. Vi skal dog huske at han kun har kontrakt indtil sommer
          Præcis. Jeg håber da de forlænger med ham. Han har et stort potentiale, så jeg synes bestemt han skal have en længere periode at vise sig frem i. Det tror jeg da også er planen - Jeg kan godt forstå klubben lige ville se ham an, men han har også bevist sig.. så selvfølgelig skal den kontrakt bare forlænges.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
            Præcis. Jeg håber da de forlænger med ham. Han har et stort potentiale, så jeg synes bestemt han skal have en længere periode at vise sig frem i. Det tror jeg da også er planen - Jeg kan godt forstå klubben lige ville se ham an, men han har også bevist sig.. så selvfølgelig skal den kontrakt bare forlænges.
            Vi må se hvad der sker. Men han burde kunne fungere som "talentet" i den kvartet der burde være i en "top"klub som OB..
            Det er jo mere den idag fraværende TM som skal udskiftes med en kvalitetsangriber for vi har hvad vi skal bruge i angrebet..
            Når AK og Fester kommer igang igen burde det være nok. Så skal der bare kigges på spillerne uden om dem

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
              Præcis. Jeg håber da de forlænger med ham. Han har et stort potentiale, så jeg synes bestemt han skal have en længere periode at vise sig frem i. Det tror jeg da også er planen - Jeg kan godt forstå klubben lige ville se ham an, men han har også bevist sig.. så selvfølgelig skal den kontrakt bare forlænges.
              Han har en ærgerrighed og tro på egne evner som ingen anden i den her trup, så den skal bare forlænges. Han er virkelig giftig for reserverne, hvor han ikke bare scorer, men kommer til rigtig mange chancer. Man ser også efterhånden at han er førsteindskifter for de to andre angribere, og han burde også banke på til at starte inde, for han må sgu få noget selvtillid af alle de basser han banker ind for reserverne.

              Comment


                #8
                Keep on dreaming. Ak og RF er ok 2. Og 3. Angribere, men vi mangler en med mere klasse end de 2. De kommer aldrig til at score så meget igen mm vi får nogle gode spillere som tiltrækker opmærksomheden.

                Comment

                Working...
                X