Er der nogen, der kan bringe info om kampen?
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Reserveholdskamp mod Vejle
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJa spændende at se om han kan tage næste skridt. Vi skal dog huske at han kun har kontrakt indtil sommer
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægPræcis. Jeg håber da de forlænger med ham. Han har et stort potentiale, så jeg synes bestemt han skal have en længere periode at vise sig frem i. Det tror jeg da også er planen - Jeg kan godt forstå klubben lige ville se ham an, men han har også bevist sig.. så selvfølgelig skal den kontrakt bare forlænges.
Det er jo mere den idag fraværende TM som skal udskiftes med en kvalitetsangriber for vi har hvad vi skal bruge i angrebet..
Når AK og Fester kommer igang igen burde det være nok. Så skal der bare kigges på spillerne uden om dem
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægPræcis. Jeg håber da de forlænger med ham. Han har et stort potentiale, så jeg synes bestemt han skal have en længere periode at vise sig frem i. Det tror jeg da også er planen - Jeg kan godt forstå klubben lige ville se ham an, men han har også bevist sig.. så selvfølgelig skal den kontrakt bare forlænges.
Comment
Comment