Er der nogen, der kan bringe info om kampen?
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Reserveholdskamp mod Vejle
Collapse
X
-
Præcis. Jeg håber da de forlænger med ham. Han har et stort potentiale, så jeg synes bestemt han skal have en længere periode at vise sig frem i. Det tror jeg da også er planen - Jeg kan godt forstå klubben lige ville se ham an, men han har også bevist sig.. så selvfølgelig skal den kontrakt bare forlænges.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJa spændende at se om han kan tage næste skridt. Vi skal dog huske at han kun har kontrakt indtil sommer
Comment
-
Vi må se hvad der sker. Men han burde kunne fungere som "talentet" i den kvartet der burde være i en "top"klub som OB..Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægPræcis. Jeg håber da de forlænger med ham. Han har et stort potentiale, så jeg synes bestemt han skal have en længere periode at vise sig frem i. Det tror jeg da også er planen - Jeg kan godt forstå klubben lige ville se ham an, men han har også bevist sig.. så selvfølgelig skal den kontrakt bare forlænges.
Det er jo mere den idag fraværende TM som skal udskiftes med en kvalitetsangriber for vi har hvad vi skal bruge i angrebet..
Når AK og Fester kommer igang igen burde det være nok. Så skal der bare kigges på spillerne uden om dem
Comment
-
Han har en ærgerrighed og tro på egne evner som ingen anden i den her trup, så den skal bare forlænges. Han er virkelig giftig for reserverne, hvor han ikke bare scorer, men kommer til rigtig mange chancer. Man ser også efterhånden at han er førsteindskifter for de to andre angribere, og han burde også banke på til at starte inde, for han må sgu få noget selvtillid af alle de basser han banker ind for reserverne.Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægPræcis. Jeg håber da de forlænger med ham. Han har et stort potentiale, så jeg synes bestemt han skal have en længere periode at vise sig frem i. Det tror jeg da også er planen - Jeg kan godt forstå klubben lige ville se ham an, men han har også bevist sig.. så selvfølgelig skal den kontrakt bare forlænges.
Comment
Comment