Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBs DNA...?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Fantastisk name-drop! Hvis det altså er dén Leon Hansen. ;-) Sig tak til ham for ét af mine klareste og bedste OB minder: Målet i pokalfinalen i 1993. ;-)

    MvH ChrisOB
    Det er skam den gamle kæmpe og ærke OB'er, Leon Hansen. Jeg hilser! Det minde står ligeledes lysende klart i min hukommelse.

    Jeg mener ligeledes at han har snakket om at Ziegler og Allan Hansen er en del af ambassadør korpset. Men hæng mig ikke op på det...
    http://www.kildemosen.dk - Odenses hyggeligste serieklub!

    Comment


      #32
      Nogen der forklarer hvad en ambassadør laver? Eller skal man vente til der bliver meldt noget officielt ud?

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Shots Se indlæg
        Det er skam den gamle kæmpe og ærke OB'er, Leon Hansen. Jeg hilser! Det minde står ligeledes lysende klart i min hukommelse.

        Jeg mener ligeledes at han har snakket om at Ziegler og Allan Hansen er en del af ambassadør korpset. Men hæng mig ikke op på det...
        Lækkert at der begynder at ske noget med disse gode initiativer - fedt med de gamle koryfæer som ambassadører, og initiativet med fanpanel und so weiter der er brug for det for at få løfte sammenholdet og interessen for OB op.

        Omkring DNA så tror jeg vores egne talenter har det, de kæmper som bersærke for at få chanchen i OB, og går tydeligt ydmygt men stolt til opgaven i kampene. Deres udtalelser til medierne er også loyale og ydmyge har aldrig hørt undskyldninger for dårlige resultater fra deres side tværtimod udstråler de at de vil yde endnu mere næste gang.

        Fedt med fokus på vores gamle DNA, og at vores nye klarer sig rigtigt godt.

        Comment

        Working...
        X