Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
    Gjorde jeg det? 
    Da jeg tjekkede din profil i efteråret havde du ikke lavet en post i ca 1 år.. Hvor meget du ellers har set OB osv ved jeg selvfølgelig ikke
    Jeg tjekkede pga uhyggelig lidt MOD aktivitet en periode hvor jeg syntes det måske var nødvendigt

    Comment


      #62
      Ah ok, ja jeg har bakset lidt med mit login, da jeg ikke kunne logge ind fra mobilos, da jeg skulle på en PC etc.

      Men ja, jeg har ikke skrevet ret meget - er faldet ned i et håndværker-tilbud, blevet opsagt, startet ny uddannelse, flyttet, blevet forlovet og for 6 uger siden blev jeg far 😍

      Mit liv har taget et par uforudsete drejninger, men jeg er skam stadig i live 😉😎

      Har været i gang med at renovere i tre års tid, men er vist også ca halvvejs færdig 😳😵 Det er dog sat på stand by, so far pga baby 😉

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
        Ah ok, ja jeg har bakset lidt med mit login, da jeg ikke kunne logge ind fra mobilos, da jeg skulle på en PC etc.

        Men ja, jeg har ikke skrevet ret meget - er faldet ned i et håndværker-tilbud, blevet opsagt, startet ny uddannelse, flyttet, blevet forlovet og for 6 uger siden blev jeg far 

        Mit liv har taget et par uforudsete drejninger, men jeg er skam stadig i live 

        Har været i gang med at renovere i tre års tid, men er vist også ca halvvejs færdig  Det er dog sat på stand by, so far pga baby 
        Godt at høre at du stadig er i fuld vilgør. Ja livet har det med at lave lidt krumspring til tider

        Comment


          #64
          Min kammi og jeg havde været i byen i Kbh lørdag nat og planlagt at se OB i Farum søndag inden retur til Fyn. 5 km før Farum blev vi dog enige om at vi simpelthen ikke orkede at se dem tabe mere - og vendte snuden mod Fyn... MAXtestetsomOBfan.com

          Comment


            #65
            Frederik Gytkjær på vej til Haugesund, ifølge bold.dk

            Gytkjær var, sammen med Edmundsson, vel nok 1.divisions største profil i rollen som hængende angriber. Han er gratis, og tvivler på at lønkravet er specielt højt, eftersom han ikke har spillet meget SL i denne halvsæson. Ville være en tiltrængt forstærkning til angrebet, og tvinge AK og Fester til at præstere på et højere niveau. På trods af ikke at have spillet, så har han jo trænet med og scoret en del for reserverne bl.a. Hatrick for nyligt. Kom nu OB! Det økonomiske ser fornuftigt ud, og det sportslige ville få et tiltrængt løft. Alderen er også fin, altså ikke en spiller, som bare ville komme til, for at trække de sidste lønkroner!!

            Blev i øvrigt Lyngbys topscorer med 12 kasser og en del assists. Med til historien hører også, at allerede sidste sæson roterede DN en hel del, så faktisk et meget brugbart målsnit han havde. Teknisk dygtig også og robust.
            Last edited by makitabel; 06-12-2016, 01:10.

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlæg
              Min kammi og jeg havde været i byen i Kbh lørdag nat og planlagt at se OB i Farum søndag inden retur til Fyn. 5 km før Farum blev vi dog enige om at vi simpelthen ikke orkede at se dem tabe mere - og vendte snuden mod Fyn... MAXtestetsomOBfan.com
              det er sørgeligt at klubben har bragt sig selv derhen hvor flere og flere fans får det som jer
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #67
                Mon ikke at JH går på rov her

                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...aar-ikke-under

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Selvom Hende er vb i sønderjyske, så jeg gerne vi købte ham til hb. Han er højrefodet og vil kunne rykke Desler frem, hvor han i mine øjne hører hjemme. Derudover er Madsen også en dygtig spiller, som vil kunne udfordre alle vores offensivspillere i kampen om spilletid.
                  Drachmann er nok selvskreven, grundet hans fortid i Horsens. Det vil dog ingenlunde imponere mig!!

                  Comment

                  Working...
                  X