Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - Lyngby

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jo jo. Men selv om de vandt sidst ændrer det ikke mit syn på at de er i dårligere tilstand end os
    tja tjo....lad os se - lige nu jo - men hvor meget sker der i transfer vinduet - det kan blive afgørende.

    Og her har jeg måske mere tiltro til Todd kan banke et hold sammen til en nedrykningskamp, modsat Kent..

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      helt enig....man bør rette stilen til efter hvad man har af materiale. Tror bare problemet er at truppen er købt ind til at spille på kents måde.....kvaliteten matcher bare ikke de ambitioner. Så selv om jeg gerne så lidt Ove p'sk beton-bus parkeret osv....så går den næppe med de spillere vi har rendende.

      Men lige i dag syntes jeg ikke engang vi kan sige det er en forfærdelig præstation - der er mange der gør det fint, el mak og nana tror jeg godt kunne fungere som en midtbane konstellation - de skal bare lade være med at hive så mange kort til sig, tverskov igen igen gør det fint. Joan gør det godt - men slutproduktet mangler....angrebet mangler og et forsvar der holder fokus alle 93 min
      Syntes du at Joan skulle have scoret 2 idag. Han var klart bedste markspiller for OB idag

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        tja tjo....lad os se - lige nu jo - men hvor meget sker der i transfer vinduet - det kan blive afgørende.

        Og her har jeg måske mere tiltro til Todd kan banke et hold sammen til en nedrykningskamp, modsat Kent..
        Det bliver sindssygt afgørende

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Jo jo. Men selv om de vandt sidst ændrer det ikke mit syn på at de er i dårligere tilstand end os
          Fair nok. Men vi kommer ikke til partout at skulle rende ind i et 1. Div hold for at rykke ud. Så synes jeg også, at det er grænsende til det arrogante at føle sig hævet over Esbjerg pt. når vi ser på de seneste kampe, og ikke mindst på den seneste indbyrdes. Jeg håber i hvert fald ikke, at det er den selvforståelse der hersker på de indre linjer.

          Comment


            Hvis vi kommer i en direkte nedrykningskamp mod Esbjerg, taber vi med overvældende sandsynlighed.
            OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
              Øh, de har lige tævet Aab.
              Jo jo.. Det var bare et generelt billede. Men det er muligt jeg tager fejl..
              De vil jo nok få lidt point de næste par kampe hvor vi STENSIKKERT får ZERO

              Comment


                Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                Hvis vi kommer i en direkte nedrykningskamp mod Esbjerg, taber vi med overvældende sandsynlighed.
                Også hvis ryger ind i et første divisionshold

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Syntes du at Joan skulle have scoret 2 idag. Han var klart bedste markspiller for OB idag
                  det havde da været rart. Det jeg mener med slutprodukt her er i lige så høj grad assists....og det er jo ikke kun hans skyld hvis en aflevering han laver ikke ender i målet.

                  Joan gør det godt - men ender for ofte i en blindgyde fordi det bliver for småt - hvilket det generelt gør når vi komme i feltet. Og så prøver man indimellem med indlæg - men vores angribere skal jo helst have bolden i fødderne - eller en dyb stikning - og så kommer vi lige vidt.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Jo jo. Men selv om de vandt sidst ændrer det ikke mit syn på at de er i dårligere tilstand end os
                    Kan nu godt frygte at den sejr bliver vendepunktet for EfB , de har SIF ude og FCN hjemme og jeg vil ikke blive overrasket hvis det kaster 4 point af sig . Vi har BIF hjemme og FCM ude i de næste to kampe , så vi kan godt være 4 point efter EfB når vi mødes om 3 runder .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                      Ove Pedersen som sportsdirektør i OB. Lad ham bestemme om Kent skal blive eller væk. Ét transfervindue mere med Jesper Hansen i direktørstolen og jeg skal personligt kravle op og hejse flaget på halvt for OB ude på stadion.
                      Ville Ove gerne har først som træner eller i en dobbeltfunktion til forår. Kent kan ikke vende det og er alt for meget del af problemet. Ja, vi skulle sende JH hjemme; men at skifte sportsdirektøren hjælper ikke på den korte bane og vi har brug for nogen som redder vores røv NU for at undgå nedrykning. En hurtig og direkt reaktion på holdet kan lykkes med et trænerskifte men hvad hjælper det hvis JH er væk og Kent spiller videre med sine succesløse og stædig taktik og holdopstilling?
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Kan nu godt frygte at den sejr bliver vendepunktet for EfB , de har SIF ude og FCN hjemme og jeg vil ikke blive overrasket hvis det kaster 4 point af sig . Vi har BIF hjemme og FCM ude i de næste to kampe , så vi kan godt være 4 point efter EfB når vi mødes om 3 runder .
                        Lad nu være med at være så negativ, sådan at tale i sandsynligheder...

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          det havde da været rart. Det jeg mener med slutprodukt her er i lige så høj grad assists....og det er jo ikke kun hans skyld hvis en aflevering han laver ikke ender i målet.

                          Joan gør det godt - men ender for ofte i en blindgyde fordi det bliver for småt - hvilket det generelt gør når vi komme i feltet. Og så prøver man indimellem med indlæg - men vores angribere skal jo helst have bolden i fødderne - eller en dyb stikning - og så kommer vi lige vidt.
                          Det jo klart han ender i en blindgyde. Når han ikke har nogle medspillere der gider løbe og tilbyde sig

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Jo jo.. Det var bare et generelt billede. Men det er muligt jeg tager fejl..
                            De vil jo nok få lidt point de næste par kampe hvor vi STENSIKKERT får ZERO
                            Tror på at Esbjerg klarer den, med overlevelse instinkt og deres seje træner. Holdet som sådan er jo dårliger eller på linje med vores.

                            Viborg er nok en bedre bud på hvem vi kan sluttet over. Silkeborg måske også en mulighed.

                            Aab FCN AGF - Virker ikke sandsynligt.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                              Det jo klart han ender i en blindgyde. Når han ikke har nogle medspillere der gider løbe og tilbyde sig
                              yups - siger heller ikke det er hans skyld....men vi ender der - og så mangler slutproduktet.

                              Comment


                                De skal må være glade for at dækningen af kl 12 kampen er så dårlig at de slipper for at møde pressen...

                                Comment

                                Working...
                                X