Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - Lyngby

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kæft en omgang, vi har slet ikke kvalitet til at spille på den her måde. Vi er topnaive at prøve at spille med bolden og dominere. Det kræver et meget bedre hold. Vi er på vej lige lukt ned i den næstbedste række, hvis ikke der foretages radikale ændringer. For min skyld må Kent godt stå for dem, han skal bare spille på en anden måde. Der skal hentes rutine, fight og fysik i vinduet.

    Comment


      I skal ikke forvente Kent Nielsen ændre på noget. Han vil bare forsætte sin stil til vi står i 1.division.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        I skal ikke forvente Kent Nielsen ændre på noget. Han vil bare forsætte sin stil til vi står i 1.division.
        Jeg håber så meget vi ændrer noget og der sidder en anden mand på trænerbanken når jeg kommer at se kampen mod Brøndby.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Hjælper intet. Der er købt så ringe, og tabellen lyver ikke. Det er JH som er det svage led. Men NT bør opgradere med flere penge til indkøb, bedre fysisk forhold. Modsat fald vil JH bringe os en division ned og vi bliver endnu mindre attraktive når unge spillere som Robert Skov mfl. Skal finde næste klub.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
            Sikke en gang fornægtelse hele vejen igennem. Det er til at få kvalme af...

            "....og vi dominerer meget i første halvleg. Efter pausen er det lidt det samme mønster. Lyngby begynder at lukrere på, at vi satser så meget. De får lidt omstillinger, men vi får også vores muligheder. Vi kommer på 1-1 og jagter også det andet mål. Der er ingen tvivl om, at vi har skullet holde tempo i kampen i rigtig lang tid. Lyngby ville jo gerne have, at det var lidt mere roligt. Så vi brugte mange kræfter, men det er jo en tilfældighed, at bolden dumper ned foran Jeppe Kjær, som scorer. Det er tungt. Jeg må også erkende, at Jesper Hansen stod en god kamp. Vi havde nogle fine skud, men han tog det, der skulle være..."
            Fornægtelse? Tja. Han har jo ret. Vi dominerer rent faktisk kampen i dag. Det er jo tydeligt for enhver, der ikke er forblændet af had.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
              Fornægtelse? Tja. Han har jo ret. Vi dominerer rent faktisk kampen i dag. Det er jo tydeligt for enhver, der ikke er forblændet af had.
              Vi har bolden mest, men hvor mange chancer skaber vi og er det flere end Lyngby?
              Vi har gigantiske problemer i forhold til at skabe chancer og i forhold til at ramme målet/score på dem vi får.
              ... plus en del andre ting, defensiven er jo også ringe.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                Fornægtelse? Tja. Han har jo ret. Vi dominerer rent faktisk kampen i dag. Det er jo tydeligt for enhver, der ikke er forblændet af had.
                Dominans og fine statistikker kan ikke bruges til en skid når man taber langt størstedelen af sine kampe .
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                  Hjælper intet. Der er købt så ringe, og tabellen lyver ikke. Det er JH som er det svage led. Men NT bør opgradere med flere penge til indkøb, bedre fysisk forhold. Modsat fald vil JH bringe os en division ned og vi bliver endnu mindre attraktive når unge spillere som Robert Skov mfl. Skal finde næste klub.
                  Tror ikke at det bliver godt med en ny træner, men tror at det bliver til mindst lidt bedre og at vi har bedre chancer at overleve i Suppen. Kombinationen af en dårlig sammensættet trup og en stædig træner som holder fast i dispositioner og spillestil som ikke fungerer er dødelig.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                    Fornægtelse? Tja. Han har jo ret. Vi dominerer rent faktisk kampen i dag. Det er jo tydeligt for enhver, der ikke er forblændet af had.
                    Vi dominerer svagt kampen men Lyngby var klogest taktisk og udnyttede vores svagheder..

                    Men man bliver sgu lidt træt af at høre det samme hver gang vi har tabt. Der snakkes jo stadig om at det er tilfældighedernes spil. Og det er det jo ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                      Sikke en gang fornægtelse hele vejen igennem. Det er til at få kvalme af...

                      "....og vi dominerer meget i første halvleg. Efter pausen er det lidt det samme mønster. Lyngby begynder at lukrere på, at vi satser så meget. De får lidt omstillinger, men vi får også vores muligheder. Vi kommer på 1-1 og jagter også det andet mål. Der er ingen tvivl om, at vi har skullet holde tempo i kampen i rigtig lang tid. Lyngby ville jo gerne have, at det var lidt mere roligt. Så vi brugte mange kræfter, men det er jo en tilfældighed, at bolden dumper ned foran Jeppe Kjær, som scorer. Det er tungt. Jeg må også erkende, at Jesper Hansen stod en god kamp. Vi havde nogle fine skud, men han tog det, der skulle være..."
                      Tja, endnu en sang fra de varme lande. Vis mig bare én redning som Jesper Hansen havde, som ikke havde været et stort drop, hvis den var gået ind. Han vipper Festersens hovedstød over mål i første halvleg, det var vidst den eneste med bare en smule sværhedsgrad. Til gengæld kunne man have straffet ham, da han helt hjernedødt smider den direkte ud i skoen på Edmundsson der stod 25 meter fra mål, men det lykkedes man ikke med. Man kunne måske også forvente af en keeper, at han selv afviser et hjørnespark der bliver headet ind 2-3 meter fra målstregen.

                      Vi spiller os ikke frem til nok helt store chancer, og dem vi får afslutter vi ganske enkelt ikke godt nok på. Det er hverken held eller en exceptionel målmandspræstation der holder os fra flere mål, det er manglende kvalitet.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        Vi har bolden mest, men hvor mange chancer skaber vi og er det flere end Lyngby?
                        Vi har gigantiske problemer i forhold til at skabe chancer og i forhold til at ramme målet/score på dem vi får.
                        ... plus en del andre ting, defensiven er jo også ringe.
                        Vi skaber lige så mange chancer som Lyngby, hvis ikke flere. Vi er bare uskarpe både offensivt og defensivt. Et bundholds lod, at man også taber de kampe, hvor man faktisk gør det meste rigtigt.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Tja, endnu en sang fra de varme lande. Vis mig bare én redning som Jesper Hansen havde, som ikke havde været et stort drop, hvis den var gået ind. Han vipper Festersens hovedstød over mål i første halvleg, det var vidst den eneste med bare en smule sværhedsgrad. Til gengæld kunne man have straffet ham, da han helt hjernedødt smider den direkte ud i skoen på Edmundsson der stod 25 meter fra mål, men det lykkedes man ikke med. Man kunne måske også forvente af en keeper, at han selv afviser et hjørnespark der bliver headet ind 2-3 meter fra målstregen.

                          Vi spiller os ikke frem til nok helt store chancer, og dem vi får afslutter vi ganske enkelt ikke godt nok på. Det er hverken held eller en exceptionel målmandspræstation der holder os fra flere mål, det er manglende kvalitet.
                          enig.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Tja, endnu en sang fra de varme lande. Vis mig bare én redning som Jesper Hansen havde, som ikke havde været et stort drop, hvis den var gået ind. Han vipper Festersens hovedstød over mål i første halvleg, det var vidst den eneste med bare en smule sværhedsgrad. Til gengæld kunne man have straffet ham, da han helt hjernedødt smider den direkte ud i skoen på Edmundsson der stod 25 meter fra mål, men det lykkedes man ikke med. Man kunne måske også forvente af en keeper, at han selv afviser et hjørnespark der bliver headet ind 2-3 meter fra målstregen.

                            Vi spiller os ikke frem til nok helt store chancer, og dem vi får afslutter vi ganske enkelt ikke godt nok på. Det er hverken held eller en exceptionel målmandspræstation der holder os fra flere mål, det er manglende kvalitet.
                            Tillykke, du har lige fremvist en helt exceptionel mangel på forståelse for målmandssspil. Lad mig gætte, du har aldrig selv stået så meget som ét minut på mål?

                            P.s. Jesper Hansen har blandt andet en glimrende fodparade på AK.

                            Comment


                              Du har ret ,det er en flok forkælede skole drenge der tror det hele kommer af sig selv , det mindste man kan forlange er da at man viser noget kampånd og slås for det ,der er for mange der bare står og ser fodbold men modstanderne kæmper røven ud af bukserne, det er fuldstændigt til grin Odense nej hele fyn er til grin grundet total mangel på ledelse , ja Jesper Hansen er en bonderøv der skulle passe svin istedet men ledelsen er heller ikke uden skyld , hvis man vil drive en klub, så vis det og træk læderet op eller træk jer helt tilbage, og vi må ned og spille lokal opgør med de øvrige fynske hold for i jager samtlige tilskuere væk og hvad der er værre de unge menesker som skal komme i fremtiden bliver FUCK eller BIF fan for de gider ikke være til grin hver mandag .det er simpelt hen det værste jeg har oplevet i de 40 år jeg er kommet på stadion der er ingen med OB rødder tilbage i klubben de blev slagtet sammen med Lars Olsen og vi har ikke vundet noget som helst siden !!!!!!!!!!!!!!!!!!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                                Vi skaber lige så mange chancer som Lyngby, hvis ikke flere. Vi er bare uskarpe både offensivt og defensivt. Et bundholds lod, at man også taber de kampe, hvor man faktisk gør det meste rigtigt.
                                Nej, det er ikke fordi man er et bundhold at det sker, det er fordi at hold der savner kvalitet ... ender i bunden.

                                Der er ingen fysiske love eller andet der gør det til "et bundholds lod" ...

                                Sådan ser jeg det ... det andet er bare en floskel, i mine ører :).
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X