Oprindeligt indsendt af Kielberg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd: OB - Lyngby
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægDesler er ikke højreback. Han spiller dårligt hver gang, med undtagelse fra sidste kamp hvor han var på kanten.
Hasan er tydeligvis ikke god nok i øjeblikket, og Lund har aldrig været god nok. Oprydning skal laves.
Vi har en ung Buus rendende på en 3 årig. Ikke Hasan. Han er midt.
Men Lund burde væk ja
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDesler er ikke højreback. Men han er heller ikke venstrekant. Og som Joan spiller idag kan jeg ikke se ham miste den plads..
Vi har en ung Buus rendende på en 3 årig. Ikke Hasan. Han er midt.
Men Lund burde væk ja
Spillede Joan ikke mest venstrekanten i Vejle, eller husker jeg forkert? Men ja, det er en svær balancegang, også fordi Desler og Joan har ikke godt sammenspil når de er i samme side.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægKent Nielsen har 45 min. Ellers er det tak for denne gang. Der er slet ingen udvikling af holdet.
Han skal ikke væk fordi han ikke udvikler holdet. Han skal væk, fordi han har været med til at sammensætte den ringeste OB trup i nyere tid.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægMan kan ikke udvikle et hold bestående af spillere, der ikke er gode nok på træningsfaciliteter, der ikke er gode nok, med en strategi, der ikke er god nok. Ikke én eneste træner ville kunne gøre det bedre.
Han skal ikke væk fordi han ikke udvikler holdet. Han skal væk, fordi han har været med til at sammensætte den ringeste OB trup i nyere tid.
MvH ChrisOB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægMan kan ikke udvikle et hold bestående af spillere, der ikke er gode nok på træningsfaciliteter, der ikke er gode nok, med en strategi, der ikke er god nok. Ikke én eneste træner ville kunne gøre det bedre.
MvH ChrisOB
Comment
-
Det der pisser mig af er, at vi konstant spiller med en mand i undertal. Jonsson er slet ikke med i kampen, som i overhovedet ikke! Det kunne samtlige mennesker herinde have fortalt Kent allerede i fredags.
Hvorfor får Yao ikke chancen?! Jonsson er 100% anonym, så det kan logisk nok, ikke blive værre.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægMy bad, mente også Buus. Men han er heller ikke god nok lige nu. Han er ikke engang på bænken, selvom vores eneste rigtig højreback er syg.. så er der altså LAAAANG vej til spilletid.
Spillede Joan ikke mest venstrekanten i Vejle, eller husker jeg forkert? Men ja, det er en svær balancegang, også fordi Desler og Joan har ikke godt sammenspil når de er i samme side.
Comment
Comment