Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - Lyngby

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Vi spiller sgu bisset.
    syntes jeg ikke - rart at se noget tændning - det skal selvfølgelig bare ikke tage overhånd. Jeppe kjær er fadnme også et lille svin der burde have haft gult nu....

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Tror det var Tverskov
      ret sikker på fester rammer den sidst - men nevermind....vi har da haft et par skud/forsøg inden for rammen.....nu skal vi så bare have den forbi målmanden også

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
        Jeg tipper vi får et rødt kort i dag.
        Jeg tipper på, at du får ret
        OBeliever

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Det røde kort virker tæt på...
          yup - kent skal have talt dem til ro - uden at de mister tændingen.....svær balancegang.....men tror heller ikke vi slutter med 11 mand på banen

          Comment


            Kent Nielsen har 45 min. Ellers er det tak for denne gang. Der er slet ingen udvikling af holdet.

            Comment


              Ser man bort fra Deslers elendige tilbagelægning er 1. halvleg vel godkendt, uden at være prangende. Indstillingen virker til at være der.

              Comment


                Vi ved jo at JH køber spillere som ikke er gode nok,. Så hvem er overrasket.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                  Desler er ikke højreback. Han spiller dårligt hver gang, med undtagelse fra sidste kamp hvor han var på kanten.

                  Hasan er tydeligvis ikke god nok i øjeblikket, og Lund har aldrig været god nok. Oprydning skal laves.
                  Desler er ikke højreback. Men han er heller ikke venstrekant. Og som Joan spiller idag kan jeg ikke se ham miste den plads..
                  Vi har en ung Buus rendende på en 3 årig. Ikke Hasan. Han er midt.

                  Men Lund burde væk ja

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Desler er ikke højreback. Men han er heller ikke venstrekant. Og som Joan spiller idag kan jeg ikke se ham miste den plads..
                    Vi har en ung Buus rendende på en 3 årig. Ikke Hasan. Han er midt.

                    Men Lund burde væk ja
                    My bad, mente også Buus. Men han er heller ikke god nok lige nu. Han er ikke engang på bænken, selvom vores eneste rigtig højreback er syg.. så er der altså LAAAANG vej til spilletid.

                    Spillede Joan ikke mest venstrekanten i Vejle, eller husker jeg forkert? Men ja, det er en svær balancegang, også fordi Desler og Joan har ikke godt sammenspil når de er i samme side.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Kent Nielsen har 45 min. Ellers er det tak for denne gang. Der er slet ingen udvikling af holdet.
                      Man kan ikke udvikle et hold bestående af spillere, der ikke er gode nok på træningsfaciliteter, der ikke er gode nok, med en strategi, der ikke er god nok. Ikke én eneste træner ville kunne gøre det bedre.

                      Han skal ikke væk fordi han ikke udvikler holdet. Han skal væk, fordi han har været med til at sammensætte den ringeste OB trup i nyere tid.

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                        Man kan ikke udvikle et hold bestående af spillere, der ikke er gode nok på træningsfaciliteter, der ikke er gode nok, med en strategi, der ikke er god nok. Ikke én eneste træner ville kunne gøre det bedre.

                        Han skal ikke væk fordi han ikke udvikler holdet. Han skal væk, fordi han har været med til at sammensætte den ringeste OB trup i nyere tid.

                        MvH ChrisOB
                        Helt enig.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                          Man kan ikke udvikle et hold bestående af spillere, der ikke er gode nok på træningsfaciliteter, der ikke er gode nok, med en strategi, der ikke er god nok. Ikke én eneste træner ville kunne gøre det bedre.

                          Han skal ikke væk fordi han ikke udvikler holdet. Han skal væk, fordi han har været med til at sammensætte den ringeste OB trup i nyere tid.

                          MvH ChrisOB
                          Hvem synes du skal erstatte ham?

                          Comment


                            Det der pisser mig af er, at vi konstant spiller med en mand i undertal. Jonsson er slet ikke med i kampen, som i overhovedet ikke! Det kunne samtlige mennesker herinde have fortalt Kent allerede i fredags.

                            Hvorfor får Yao ikke chancen?! Jonsson er 100% anonym, så det kan logisk nok, ikke blive værre.

                            Comment


                              Jesper Hansen er en forbandet god målmand.
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                              OB - engang var vi gode

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                                My bad, mente også Buus. Men han er heller ikke god nok lige nu. Han er ikke engang på bænken, selvom vores eneste rigtig højreback er syg.. så er der altså LAAAANG vej til spilletid.

                                Spillede Joan ikke mest venstrekanten i Vejle, eller husker jeg forkert? Men ja, det er en svær balancegang, også fordi Desler og Joan har ikke godt sammenspil når de er i samme side.
                                Jo det gjorde han. Og han kan sagtens spille der. Men det passer jo ikke ind i Kents filosofi

                                Comment

                                Working...
                                X