Annoncering

Collapse
No announcement yet.

kamptråd SIF - OB 28/10/2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    enig - truppen er ikke til en LANGT bedre placering - men mener stadig den underpræstere.....top 6 er den ikke god nok til men top 8 bør den kunne blande sig i.
    Men det er jo heller ikke i nærheden af at være godt nok når man sigter efter de 6 øverste
    uenig truppen er kun 8-10 bedste i ligaen, men er nok den 5 dyreste. Derfor hjælper det ikke noget at give JH flere penge. Det vil så ende med 3. højeste budget og en 8. plads. Han må og skal væk. Jeg mener ikke truppen har underpræsteret det er stort set hvad jeg havde forventet. på forhånd tænkte jeg 9-12. Man kan ikke erstatte en galophest men en travhest og stadig tro man kan vinde løb.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
      uenig truppen er kun 8-10 bedste i ligaen, men er nok den 5 dyreste. Derfor hjælper det ikke noget at give JH flere penge. Det vil så ende med 3. højeste budget og en 8. plads. Han må og skal væk. Jeg mener ikke truppen har underpræsteret det er stort set hvad jeg havde forventet. på forhånd tænkte jeg 9-12. Man kan ikke erstatte en galophest men en travhest og stadig tro man kan vinde løb.
      JH skal væk det er vi enige om. Truppen er heller ikke god nok - men jo jeg havde forventet mere af den.

      Comment


        [QUOTE=mhbp;102270]JH skal væk det er vi enige om. Truppen er heller ikke god nok - men jo jeg havde forventet mere af den.[/QUOTE

        Jeg havde også forventet mig mere af truppen; men ikke så meget mere, at vi automatisk skulle havne i TOP-8. Og da jeg så os blive spillet ud af brættet af Lyngby i godt en halvleg, så tænkte jeg, at det her så ud som mere end et hold, der bare lige skulle spilles sammen. Der manglede styring; der manglede noget at skyde med fra bænken; og det var vel meget sigende for vores situation, at vores anfører, der indtil da kun havde været i klubben i godt halvanden måned, endte med at blive vist ud - bl.a med et kort for brok.

        Jeg så tidligt konturerne til, at jeg hurtigt måtte ligge mine forventninger om, at vi som mininum kunne udligne vores slutplacering fra sidste år, for det jeg så, det var et bundhold. Der tog et bundholds beslutninger; usikre; tøvende; med alt for lav kvalitet i samspil og i de individuelle færdigheder.

        Jeg kan huske, jeg sagde til dem, jeg så bold med i Lyngby, at det dér var jo et nedrykkerhold, sådan som vi spillede. Ved godt, at der på det tidspunkt ikke var nogen som helst garanti for, at min fornemmelse ville holde stik, men jeg så på kvaliteten af de enkelte spillere, så på hvor hæmmet AK så ud; kunne hurtigt konstatere at Jönsson på ingen måder havde eller vil få hurtighed med bolden til at blive en offensiv profil, undrede mig dybt over at Perreira var hentet til at skulle udrette noget som helst som offensiv back; tænkte at den boldbesiddende stil ikke harmonerede med valg af central midtbane; og så blev min mavefornemmelse fra Lyngby-kampen pludselig til ren virkelighed.

        Så på en måde, er jeg overhovedet ikke overrasket over, at vi er så nemme at vinde over. Elementerne passer bare ikke sammen.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Og nu er Allan Kuhn blevet mester i Sverige. Og igen rammes jeg af om Kents store bedrift kun var mulig med en Kuhn ved sin side
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
            Og nu er Allan Kuhn blevet mester i Sverige. Og igen rammes jeg af om Kents store bedrift kun var mulig med en Kuhn ved sin side
            Det står jo efterhånden lysende klart hvem der var hovedårsagen til det mesterskab.
            Mener også at truppen var rigtig glad for Kuhn, mens Kent delte vandene mere.

            Comment


              [QUOTE=ChrisOB;102275]
              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              JH skal væk det er vi enige om. Truppen er heller ikke god nok - men jo jeg havde forventet mere af den.[/QUOTE

              Jeg havde også forventet mig mere af truppen; men ikke så meget mere, at vi automatisk skulle havne i TOP-8. Og da jeg så os blive spillet ud af brættet af Lyngby i godt en halvleg, så tænkte jeg, at det her så ud som mere end et hold, der bare lige skulle spilles sammen. Der manglede styring; der manglede noget at skyde med fra bænken; og det var vel meget sigende for vores situation, at vores anfører, der indtil da kun havde været i klubben i godt halvanden måned, endte med at blive vist ud - bl.a med et kort for brok.

              Jeg så tidligt konturerne til, at jeg hurtigt måtte ligge mine forventninger om, at vi som mininum kunne udligne vores slutplacering fra sidste år, for det jeg så, det var et bundhold. Der tog et bundholds beslutninger; usikre; tøvende; med alt for lav kvalitet i samspil og i de individuelle færdigheder.

              Jeg kan huske, jeg sagde til dem, jeg så bold med i Lyngby, at det dér var jo et nedrykkerhold, sådan som vi spillede. Ved godt, at der på det tidspunkt ikke var nogen som helst garanti for, at min fornemmelse ville holde stik, men jeg så på kvaliteten af de enkelte spillere, så på hvor hæmmet AK så ud; kunne hurtigt konstatere at Jönsson på ingen måder havde eller vil få hurtighed med bolden til at blive en offensiv profil, undrede mig dybt over at Perreira var hentet til at skulle udrette noget som helst som offensiv back; tænkte at den boldbesiddende stil ikke harmonerede med valg af central midtbane; og så blev min mavefornemmelse fra Lyngby-kampen pludselig til ren virkelighed.

              Så på en måde, er jeg overhovedet ikke overrasket over, at vi er så nemme at vinde over. Elementerne passer bare ikke sammen.

              MvH ChrisOB
              jeg er meget enig.

              Mine forventninger om at vi ihvertfald burde kunne have blandet os i top 8 (og forhåbninger om top 6) ligger tilbage fra sæson opstarten - der så ud til at være hentet fornuftigt ind - og nu sad jeg ( og sikkert alle andre OB tilhængerer) bare og ventede på de 2-3 ekstra forstærkninger vi vel alle havde regnet med skulle komme. Tegningerne var der men det var jo tydeligt at der stadig manglede noget.

              Mine håb - og forventninger ændrede sig også ret hurtigt...det var tydeligt allerede efter et par kampe at der skulle mere til. Men vinduet var jo stadig åbent på det tidspunkt - så selv om det langt fra var optimalt så kunne de forstærkninger der ihvertfald var påkrævet jo stadig nå at indfinde sig.....der måtte jo komme noget.
              - Så blev Nana hentet og nu - NU måtte det ske. Men nej - JH var tilfreds og lukkede vinduet.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                Det står jo efterhånden lysende klart hvem der var hovedårsagen til det mesterskab.
                Mener også at truppen var rigtig glad for Kuhn, mens Kent delte vandene mere.
                Joo, det kan man da sagtens danne sig forestillinger om, oppe i sit hoved ... men spillestilen var Kents, det er der vist ingen tvivl om.
                Skal vi ikke prøve at holde det faktuelt og glemme de personlige præferencer :)?
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Joo, det kan man da sagtens danne sig forestillinger om, oppe i sit hoved ... men spillestilen var Kents, det er der vist ingen tvivl om.
                  Skal vi ikke prøve at holde det faktuelt og glemme de personlige præferencer :)?
                  Ha ha.. den gælder El også den anden vej så? JH får vel snart skyld for det dårlige vejr også. Imens cheftræneren går under radaren.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Ha ha.. den gælder El også den anden vej så? JH får vel snart skyld for det dårlige vejr også. Imens cheftræneren går under radaren.
                    Fordi der er nogen, der er mere "skyldig" end han er. Så simpelt er det.

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      Jamen at Kuhn gjorde mere gavn end vi lige tror er ikke det samme som at ville fyre Kent. Men det kan da kun blive godt hvis vi justerer forventningerne til virkeligheden
                      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                      OB - engang var vi gode

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        Det vender ikke bare af sig selv, de mangler en til at sætte dem op ...
                        Få nu banket på det barometer :D.
                        Absolut intet kommer af sig selv, der skal masser af hårdt arbejde til og jeg er enig i at der mangler noget eller nogen til sætte dem op. Det var den største skuffelse for mig i transfervinduet at JH gik så hårdt efter McGready at der tilsyneladende ikke var noget alternativ til ham, det var dumt at satse hele butikken på et navn som klubben alligevel ikke ville kunne nyde godt af i lang tid .. så ja, jeg skal nok få justeret lidt på JH-barometeret, jeg havde faktisk næsten glemt jeg har sådan et.
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Absolut intet kommer af sig selv, der skal masser af hårdt arbejde til og jeg er enig i at der mangler noget eller nogen til sætte dem op. Det var den største skuffelse for mig i transfervinduet at JH gik så hårdt efter McGready at der tilsyneladende ikke var noget alternativ til ham, det var dumt at satse hele butikken på et navn som klubben alligevel ikke ville kunne nyde godt af i lang tid .. så ja, jeg skal nok få justeret lidt på JH-barometeret, jeg havde faktisk næsten glemt jeg har sådan et.
                          Tror du seriøst på at vi havde mere end 0,1 % chance for at hente McGready ?
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Tror du seriøst på at vi havde mere end 0,1 % chance for at hente McGready ?
                            Jeg vil ikke sætte procenter på, men jeg lidt mere end antyder at sandsynligheden for at han skulle havne i OB ikke var synderligt stor og dermed en stor risiko for at vi stod tomhændede ved lukningen. Jeg har som fan ikke det store behov for ar se navnet McGready i OB, Jeg ser langt hellere typen som ham, uden navn, der kan gøre forskellen på en plads hvor vi i den grad mangler fart og gode indlæg. Det er sikkert ingen nem opgave, men dog en opgave der skal løses
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Apropro McGeady..

                              Ser ud til at han kun har spillet 3 uger i denne sæson for Preston. Ikke meget når sæsonen er 3 måneder gammel. Godt nok kom han 1 måned inde i sæsonen.
                              Når han har været i truppen har han spillet og man kan se hans fantastiske debut mål her. Fansne derovre er meget begejstret for ham.
                              Pt er han skadet med en "hamstring" og har været ude i 5 uger

                              http://www.talkingbaws.com/2016/09/v...eston-weekend/

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Ha ha.. den gælder El også den anden vej så? JH får vel snart skyld for det dårlige vejr også. Imens cheftræneren går under radaren.
                                Ikke fra min side i hvert fald.
                                Ved ikke om der er nogen der frikender træneren?
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X