Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
kamptråd SIF - OB 28/10/2016
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlægJönsson har faktisk vist gode ting idag
Erkender han lavede gode ting, men også alt for mange mistede bolde og missede muligheder fordi han er langsom og spiller langsomt
Comment
-
Oprindeligt indsendt af René Se indlægSjovt, tænkte netop at kampen i dag viser at han ikke har hvad han skal til.
Erkender han lavede gode ting, men også alt for mange mistede bolde og missede muligheder fordi han er langsom og spiller langsomt
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlægJeg syntes netop han var en af de få, der ikke smed særlig mange bolde. Lavede de afleveringer der satte fart i spillet og gjorde ondt på SIF. Har ikke været imponeret, men syntes der var tegninger til noget idag.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Hvor er det dog dejligt idag med graulund og grønkjær i studiet. De er jo 100000000000000000000000 gange bedre en Frimann og dumme Poul..
Specielt i opgaven at bedømme OB. Glimrende analyser og skarpe kommentarer som jo ligger sig mere op af vores vurderinger end Jesper Hansens..
Hold nu op hvor Jesper Hansen lignede en der havde lyst til at pande den reporter én på skallen..
Jesper ville desuden idag ikke kommenterer om man vil forstærke truppen til vinter
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHvor er det dog dejligt idag med graulund og grønkjær i studiet. De er jo 100000000000000000000000 gange bedre en Frimann og dumme Poul..
Specielt i opgaven at bedømme OB. Glimrende analyser og skarpe kommentarer som jo ligger sig mere op af vores vurderinger end Jesper Hansens..
Hold nu op hvor Jesper Hansen lignede en der havde lyst til at pande den reporter én på skallen..
Jesper ville desuden idag ikke kommenterer om man vil forstærke truppen til vinter
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHvor er det dog dejligt idag med graulund og grønkjær i studiet. De er jo 100000000000000000000000 gange bedre en Frimann og dumme Poul..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægMjaa, Grønkjær syntes vi havde handlet fremragende ind. Siger også lidt om hans indsigt i vores trup.
Og, og det mener jeg ikke vi må glemme - der er alt for mange der har underpræsteret. Havde det været nok til top 6 hvis alle havde leveret som man kunne forvente? Måske ikke - men vi burde ligge væsenligt tættere på
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægnjar - jeg mener sådan set også vi handlede fornuftigt ind - problemet var "bare" at JH lidt for hurtigt blev tilfreds - stedet for skulle han have forsat og styrket os både på midten og angrebet.
Og, og det mener jeg ikke vi må glemme - der er alt for mange der har underpræsteret. Havde det været nok til top 6 hvis alle havde leveret som man kunne forvente? Måske ikke - men vi burde ligge væsenligt tættere på
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægnjar - jeg mener sådan set også vi handlede fornuftigt ind - problemet var "bare" at JH lidt for hurtigt blev tilfreds - stedet for skulle han have forsat og styrket os både på midten og angrebet.
Hvem mener du der underpræsterer ?817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Anders K. som er skadet halvdelen af tiden?
Kenneth Emil som havde et skidt sidste år for AAB?
Lund?
Desler?
Jønsson?
Måske Festersen ... men det er den eneste som virkelig har skuffet, som jeg ser det.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
Comment