Annoncering

Collapse
No announcement yet.

kamptråd SIF - OB 28/10/2016

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Nej da. Selv JH indrømmer at han køber spillere som ikke er gode nok. Det var ikke før det gør han stadig! Jeg mener ikke tabellen lyver. Hvorfor købe Izuna når det er tydeligt for alle at det er gode offensive spillere vi mangler. JH er outstanding ringe.
    Tabellen lyver aldrig vi er bare ikke bedre lige pt. Og ja JH har været alt for dårlig til sit arbejde.
    det er vi helt enige om.....Men at sige truppen ikke har underpræsteret....for det har den - vi burde, selv med den trup der ikke er god nok, ligge bedre til.

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Ja hvis man lige som mange " eksperter " kun kigger på navnene så handlede vi fint ind , problemet ligger mere i at to af de "store" navne blev hentet til pladser de ikke kan bestride . Så ja af navn , men ikke af gavn har vi handlet fint ind .

Hvem mener du der underpræsterer ?
      Jo men det er jo oftest på navne og tidligere bedrifter vi kigger på ( gør jeg da....Men kan være du har større fodbold indsigt end mig )
      AK og fester burde have præsteret bedre....J JH har svigtet big time ved ikke at finde en ordenlig erstatning for falk - men de skal kunne mere end det de har vist.
      Jönsson også - bestemt ingen fan af den signing men han har også underpræsteret.
      Og ja KEP.....hentet ind som den erfarne og gjort til anfører fra dag 1....han skulle også have vist mere.
      Igen jeg prøver ikke at undskylde JH og Kents indkøb or det har ikke været godt nok.
      Men der er altså spillere der har underpræsteret

Comment

Nej de er ikke bedre, Desværre. Falk tiltrak så meget fokus fra modstanderne, så AK fik mere plads og især Fester scorede lette mål. Feddersen er en god indskifter. Men ikke bedre. Overskuddet som vi har hentet i Ålborg mangler alle fart. De backs vi har er for dårlige Fremad banen, og vi har aldrig fået en god offensive midtbanespiller. I stedet henter geniet JH Izuna ind til den plads som i forvejen er bedst besat. Det giver ingen mening. Mm vi er i gang med st bygge et hold op som har 2 gode spillere til hver plads. Det sidste er Desværre ikke tilfældet, men man kan jo håbe NT indser at lidt flere penge kan gøre en kæmpe forskel hvis han ansætter en forstandig sportsdirektør.

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          Hvem havde du forventet mere fra?
          Anders K. som er skadet halvdelen af tiden?
          Kenneth Emil som havde et skidt sidste år for AAB?
          Lund?
          Desler?
          Jønsson?
          Måske Festersen ... men det er den eneste som virkelig har skuffet, som jeg ser det.
          Nu blev Lund ikke hentet i dette vindue....og nej han er ikke på listen men hold op hvor han svinger meget i sine præstationer.
          Ja Desler havde jeg forventet mere fra men han har aldrig fundet samme høje niveau som før sin sidste lange skadespause.
          Ak har også skuffet mig ligesom fester og ja KEP og Jönsson....når de hentes ind som profiler mener jeg ikke det er urimeligt at stille nogle krav til dem.

Comment

Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
            Nej de er ikke bedre, Desværre. Falk tiltrak så meget fokus fra modstanderne, så AK fik mere plads og især Fester scorede lette mål. Feddersen er en god indskifter. Men ikke bedre. Overskuddet som vi har hentet i Ålborg mangler alle fart. De backs vi har er for dårlige Fremad banen, og vi har aldrig fået en god offensive midtbanespiller. I stedet henter geniet JH Izuna ind til den plads som i forvejen er bedst besat. Det giver ingen mening. Mm vi er i gang med st bygge et hold op som har 2 gode spillere til hver plads. Det sidste er Desværre ikke tilfældet, men man kan jo håbe NT indser at lidt flere penge kan gøre en kæmpe forskel hvis han ansætter en forstandig sportsdirektør.
            Syntes simpelthen du gør ak og fester dårligere end de er.
            Ja falk tiltrak sig meget opmærksomhed og det gjorde deres arbejde lettere. Men de sparkede jo faktisk boldene ind. Nu har de svært ved bare at ramme indenfor rammen. Mener ikke man bør undskylde det hele på den måde - de burde kunne levere mere end de gør pt.

Comment

AK var mere skadet sidste efterår, og kom jo i øvrigt først efter 4-5 runder...
              Forskellen er at Fester er gået i stå, samt at Mikkelsen ikke er nogen Zohore...

De 3 angribere OB havde sidste sæson, de formåede alle 3 at komme i top-10 over færrest min. pr. mål... Det er jo helt vanvittigt, en overpræstation, og noget vi ikke kan leve op til... At den ene så er solgt, samt manden med assisterne også er fløjet, ja så er det svært...
              ... min fornemmelse siger mig at OB regnede med at få det samme denne sæson... hvilket var noget naivt at tro på...
              At vi så næsten ikke har fået mål overhovedet, det er selvfølgelig en kæmpe skuffelse...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                Syntes simpelthen du gør ak og fester dårligere end de er.
                Ja falk tiltrak sig meget opmærksomhed og det gjorde deres arbejde lettere. Men de sparkede jo faktisk boldene ind. Nu har de svært ved bare at ramme indenfor rammen. Mener ikke man bør undskylde det hele på den måde - de burde kunne levere mere end de gør pt.
                Savnet af Falk er større end jeg havde troet det ville være, og AK og måske specielt Fester lider under det, men de lider også under de skader de hver især har haft. Det har været "stolpe-ud" for AK i år. Jeg håber det vender for dem begge hurtigst muligt
                Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Forskellen er at Fester er gået i stå, samt at Mikkelsen ikke er nogen Zohore...

De 3 angribere OB havde sidste sæson, de formåede alle 3 at komme i top-10 over færrest min. pr. mål... Det er jo helt vanvittigt, en overpræstation, og noget vi ikke kan leve op til... At den ene så er solgt, samt manden med assisterne også er fløjet, ja så er det svært...
                  ... min fornemmelse siger mig at OB regnede med at få det samme denne sæson... hvilket var noget naivt at tro på...
                  At vi så næsten ikke har fået mål overhovedet, det er selvfølgelig en kæmpe skuffelse...
                  helt enig. Håbløst i første omgang man ikke gjorde mere for at erstatte zohore, dernæst at man ikke har fundet en bare nogenlunde fuldgod erstatning for falk er mindst lige så....nå ja håbløst.

Og ja kan sagtens være at både fester og AK overpræsterede sidste sæson, måske pga falk.

Men min pointe er bare at SÅ dårlige angribere er de trods alt ikke - og man burde kunne forvente mere af dem end det de har præsteret hidtil. Selv uden falk.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Ja, det glemte jeg faktisk at nævne, vi mangler totalt bredde i angrebet.
                    Scoutingen og den efterfølgende kontrakt til Mikkelsen, er vel noget af det ringeste arbejde der nogensinde er udført i OB!
                    Når man sætter os op imod de andre hold, så er der virkelig ikke noget overraskende i at vi ligger hvor vi gør.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Savnet af Falk er større end jeg havde troet det ville være, og AK og måske specielt Fester lider under det, men de lider også under de skader de hver især har haft. Det har været "stolpe-ud" for AK i år. Jeg håber det vender for dem begge hurtigst muligt
                      Det vender ikke bare af sig selv, de mangler en til at sætte dem op ...
                      Få nu banket på det barometer :D.

Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        Sikke en omgang vrøvl. Selvfølgelig har langt de fleste underpræsteret. Vores angribere har været skadet på skift og er ude af form. Kep og Jønsson kommer fra alle fodbold fans kæledækker hvor de var profiler.
                        Ved godt folk er skuffet, men det er useriøst at mene ingen på holdet har skuffet, eller præsteret dårligere end andre kunne forvente.
                        Okay, hvad er de forventninger kommet af?

http://www.superstats.dk/spillere/sp...lltime?id=2694
                        Rasmus Jønsson VAR ikke nogen stor profil i AAB og i den tid han har spillet for OB er det da blevet grundigt understreget hvorfor.
                        Han mangler speed og evner til at sætte en mand og der kommer generelt for lidt kreativt.

Desler har jeg personligt aldrig set det store lys i, ja han er energisk og fighter ... men han er begrænset teknisk og kan slet ikke afslutte.

Kenneth Emil fik kraftig kritik i sin sidste tid i AAB og det ser vi jo tydeligvis også årsagen til, langsom og generelt tung i det.

Anders K. er skadet/på vej tilbage i topform cirka halvdelen af tiden og det bliver bare progressivt sværere at komme tilbage fra det.

Festersen er overraskende ... men han mangler altså Falk og det glemmer vi bare.

Vi mangler tungt bredde i alle kæder ... mon ikke vi har den tyndeste trup, eller i hvert fald i bund 3.

Kig på de andre holds trupper ... vi ligger som vi har kvalitet til, men Kent har altså været med til at hente meget af det og det gør ham bestemt medskyldig.

Jeg er ikke fan.

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                          Ja, det glemte jeg faktisk at nævne, vi mangler totalt bredde i angrebet.
                          Scoutingen og den efterfølgende kontrakt til Mikkelsen, er vel noget af det ringeste arbejde der nogensinde er udført i OB!
                          Når man sætter os op imod de andre hold, så er der virkelig ikke noget overraskende i at vi ligger hvor vi gør.
                          Helt underligt at være enig med dig i noget! De fans, journalister og kommentatorer, som bliver ved med at sige, at vores trup er til en langt bedre placering, er ganske enkelt naive. OB lider både under et lille budget og en sportsdirektør, der mangler netværk og indsigt. Køb som Mikkelsen, Izunna og Kryger siger ligesom alt om, hvor langt ude han har været og ikke mindst ER!

Der er kun to brugbare løsninger for OB.

1. Jesper Hansen bliver udstyret med et langt større budget, så han kan købe færdigbagte spillere, som vi kender niveauet på. Det holder ikke, at han prøver at finde guldæg, for det KAN han ikke! (Gryte kom på anbefaling af Lindegaard og blev ikke scoutet)

2. Vi finder en sportsdirektør ala Ove Pedersen, der har netværk og evne for at spotte talent til billige penge og i obskure ligaer og lande.

Hvis Jesper Hansen fortsætter på det nuværende budget, bliver det skruen uden ende, og OB ender med at rykke ned hvis ikke i denne så i en af de kommende sæsoner. Det står mejslet i granit.
                          OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

Comment

Desværre er der næppe tvivl om du har ret.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

OB - engang var vi gode

Comment

Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                              Helt underligt at være enig med dig i noget! De fans, journalister og kommentatorer, som bliver ved med at sige, at vores trup er til en langt bedre placering, er ganske enkelt naive. OB lider både under et lille budget og en sportsdirektør, der mangler netværk og indsigt. Køb som Mikkelsen, Izunna og Kryger siger ligesom alt om, hvor langt ude han har været og ikke mindst ER!

1. Jesper Hansen bliver udstyret med et langt større budget, så han kan købe færdigbagte spillere, som vi kender niveauet på. Det holder ikke, at han prøver at finde guldæg, for det KAN han ikke! (Gryte kom på anbefaling af Lindegaard og blev ikke scoutet)

2. Vi finder en sportsdirektør ala Ove Pedersen, der har netværk og evne for at spotte talent til billige penge og i obskure ligaer og lande.

Hvis Jesper Hansen fortsætter på det nuværende budget, bliver det skruen uden ende, og OB ender med at rykke ned hvis ikke i denne så i en af de kommende sæsoner. Det står mejslet i granit.

netop derfor er det det ekstremt vigtigt at vi holder maks pres på ledelsen via bannere osv.....
                              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

Comment

Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg

enig - truppen er ikke til en LANGT bedre placering - men mener stadig den underpræstere.....top 6 er den ikke god nok til men top 8 bør den kunne blande sig i.
                                Men det er jo heller ikke i nærheden af at være godt nok når man sigter efter de 6 øverste

Comment

Working...
                                X