Annoncering

Collapse
No announcement yet.

kamptråd SIF - OB 28/10/2016

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

JH og TC.... Skid mig i munden, det er en klam duo.

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      KAN man lave et defensivt angreb 😂
      Selvfølgelig, hvis det er et JH/KN - HOLD. ;-)
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

Comment

Synes SIF har været bedst de første 25 min... men for en sjælden gang skyld har vi været de skarpeste :-)
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          KAN man overhovedet lave et defensivt angreb 
          Når du spiller bolden frem fra bagkæde til midtbane, går du i princippet i angreb, vi har før kørt bolden rundt i uendelighed. Jeg mener vi har mange farllige fremadrettet afleveringer. Det er dog gået lidt i stå, efter deres chance.

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            JH og TC.... Skid mig i munden, det er en klam duo.
            😂😂😂

Comment

Jønne gør det faktisk godt idag når han trækker ind centralt

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Synes SIF har været bedst de første 25 min... men for en sjælden gang skyld har vi været de skarpeste :-)
                Enig.

Comment

Godt nok en anden kamp end sæsonåbningen. Vi er slet slet ikke så dominerende

Comment

Nana er hæmmet efter sit gule. Han er ikke så aggressiv som før

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Vi var bedst fra det 2. minut til det 14, siden da har SIF været bedst. Det gule til Nana tror jeg kan blive noget lort for ham, han er meget agrressiv i sit spil. Barret er godt nok ringe med bolden.

Comment

Vi er meget direkte når vi angriber. Det betyder måske at Silkeborgs spillemæssige overtag ser mere voldsomt ud end det er?
                        Welbeck har haft nogle gode boldfordelinger.

Comment

Diversen... Er han ikke i kampform til at tage løbeduellen..?
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

De bliver ikke rigtig farlige Silkeborg. Jeg synes vi spiller fornuftigt.. Når luften går af ballonen for Silkeborgs vedkommende, og det vil den.. så øjner jeg gode muligheder for en scoring yderligere.

Comment

Men vi har svært ved at afvise dem....ved standard situationer bliver vi presset langt tilbage

Comment

De får alt for mange dødboldssituationer ! Gruer lidt for en klam Helenius-scoring ..

Comment

Working...
                                X