Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Til fans, ledelse og Jesper Hansen!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af CDC5000 Se indlæg
    Det er vel underordnet hvad detaljerne er. Her er en passioneret fraktion. Der mener klubben er under afvikling. Og er villige til at kæmpe mod det. Hvis man er enig i det synspunkt så kan man støtte op. Har man brug for en udpindsling af detaljer, så er man jo ikke selvstændigt kritisk og vælger så nok at støtte den officielle linie som pt har ført til halvering af budgettet. En aktuel anden sidsteplads. Og en helt grinagtig udvikling omkring den sportslige ledelse hvor en af visionerne er en mere fynsk trup med trænerstaben og ledelsen fuld af Jyder og sjællændere klinger det hult.

    Om det er begrænsningen af fans frihed til at udtrykke stemningen gennem konfiskering af bannere eller en face to face melding fra JH er vel uendelig ligegyldigt.

    Hvis du har det kær. Så kæmpe om det så livet gælder.

    Att. Marco. Giv lyd hvis i har brug for 100 gamle OC drenge til en protest aktion. Vi lever stadig !

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af CDC5000 Se indlæg
      Att. Marco. Giv lyd hvis i har brug for 100 gamle OC drenge til en protest aktion. Vi lever stadig !
      Jeg troede gruppen var ophørt. Hvis i stadigvæk kan samle 100 mennesker, så kunne det da være interessant at lave nogle tiltag / aktioner.. Jeg husker mange gode aktioner til diverse træningspas, men det er selvfølgelig svært at samle folk så tidligt på dagen.

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af CDC5000 Se indlæg
        Det er vel underordnet hvad detaljerne er. Her er en passioneret fraktion. Der mener klubben er under afvikling. Og er villige til at kæmpe mod det. Hvis man er enig i det synspunkt så kan man støtte op. Har man brug for en udpindsling af detaljer, så er man jo ikke selvstændigt kritisk og vælger så nok at støtte den officielle linie som pt har ført til halvering af budgettet. En aktuel anden sidsteplads. Og en helt grinagtig udvikling omkring den sportslige ledelse hvor en af visionerne er en mere fynsk trup med trænerstaben og ledelsen fuld af Jyder og sjællændere klinger det hult.

        Om det er begrænsningen af fans frihed til at udtrykke stemningen gennem konfiskering af bannere eller en face to face melding fra JH er vel uendelig ligegyldigt.

        Hvis du har det kær. Så kæmpe om det så livet gælder.

        Att. Marco. Giv lyd hvis i har brug for 100 gamle OC drenge til en protest aktion. Vi lever stadig !
        At man (tror jeg godt jeg kan skrive her, da mit gæt er at det er en ret generel opfattelse for os mennesker) ikke vil støtte op om en aktion, hvor man ikke kan få lov til at vide på hvilken baggrund, handler faktisk kun om netop det ... at man gerne vil kende omstændighederne ...
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          At man (tror jeg godt jeg kan skrive her, da mit gæt er at det er en ret generel opfattelse for os mennesker) ikke vil støtte op om en aktion, hvor man ikke kan få lov til at vide på hvilken baggrund, handler faktisk kun om netop det ... at man gerne vil kende omstændighederne ...
          Omstændigheder er at vores klub er under afvikling.

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af CDC5000 Se indlæg
            Omstændigheder er at vores klub er under afvikling.
            Og dette er ikke nogen hemmelighed

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
              Jeg troede gruppen var ophørt. Hvis i stadigvæk kan samle 100 mennesker, så kunne det da være interessant at lave nogle tiltag / aktioner.. Jeg husker mange gode aktioner til diverse træningspas, men det er selvfølgelig svært at samle folk så tidligt på dagen.
              Passionen forsvinder ALDRIG!!

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlæg
                Passionen forsvinder ALDRIG!!
                Selvfølgelig ikke, men passionen kan jo stadigvæk være hos det enkelte medlem, selvom gruppen er ophørt.

                Men godt at høre i stadigvæk er til stede. Jeg håber jer og PB Crew kan finde på noget godt sammen.

                Comment


                  #68
                  En mulighed for at give sin mening til kende :

                  https://survey.enalyzer.com/survey?s...8-3e9211b2bf7d
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    En mulighed for at give sin mening til kende :

                    https://survey.enalyzer.com/survey?s...8-3e9211b2bf7d
                    Hermed gjort

                    Comment


                      #70
                      Mine svar er registreret... helt uden jeg har svaret...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Mine svar er registreret... helt uden jeg har svaret...
                        Har du 1887 kort og fået mailen selv ?
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Har du 1887 kort og fået mailen selv ?
                          Ingen af delene... det er nok der skoen trykker så...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment

                          Working...
                          X