Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Til fans, ledelse og Jesper Hansen!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Til fans, ledelse og Jesper Hansen!

    .
    Last edited by Marco1887; 26-10-2016, 09:38.

    #2
    Flot skrevet. JH har haft chancen og vi må erkende, at evnerne ikke er tilstede. Som Ricardo sagde " man er ikke forpligtet over ens evner". Hvis NT er træt af at få meget lidt ud af hans lommepenge, så lover jeg ham, at han ved at fjerne JH får mere for pengene. Alternativt, så kan vi blive tophold igen på 3 år, hvis der skrues lidt op for det som NT må anse som lommepenge.
    Så kære Nt, du får kun tomme kalorier, som verden er lige nu. Du kan let få Super beriget vitaminer ved at smide Jyden tilbage over broen.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Marco1887 Se indlæg
      Hej medfans, ledelse og Jesper Hansen!

      Vi Fans er blevet gjort bekendt med at en vis Herr Jesper Hansen , har beordret nogle af de fans der 'representere' klubben og en del af stemingskaberne, IKKE at tale negativt om klubben og simpelthen givet dem mundkurv på. Godt vi ikke er villige til at bukke under for det pres.

      Det ser vi som et KÆMPE problem for vores frihed som fans og som menneske, at Jesper Hansen begynder at køre diktatur i bedste Nordkoreanske stil hvor vi kun må tale i positive vendinger om vores elskede klub og at der ikke må køres personlig Hetz mod ham.

      Det er selvfølgelig noget vi betragter ekstremt nedværdigende og giver os endnu mere grund til at Give den mere gas som fans af klubben for at Jesper H. Bliver fyret.

      Vi ser det klart som et angreb mod os fans der lever og ånder for klubben, at en sportsdirektør trækker den så langt ud viser hvor lidt format den mand er lavet af.

      Han minder mig mest af alt om en 4 årige pige der ikke må få mere end 50 gram slik til Disney sjov om fredagen med den attitude han viser overfor os.

      kære Jesper Hansen.
      Vi har været tålmodige længe nok, tak fordi du selv har startet en lille krig mod os fans. Vi er nogle som IKKE finder os i den måde en fanklub officiel som uofficiel bliver behandlet på fx da dig og en af de øvre beordrede Banneret fjernet.

      Hvis du er så professionel så ved du at der kommer et pres når klubben er i krise, du ved så godt som vi gør at du bære rigtigt meget ansvar i den måde klubbens tilstand er lige nu. Så, det kan du være 100% sikker på vi ikke finder os i.

      Vi startede en protest i mod dig hjemme mod FC København i søndags. Den protest VED vi ifht dig at det er en proces der vil tage tid, men jeg lover dig for vi udvikler os noget hurtigere i denne proces end du du har nået at ødelægge vores klub!
      Du er ikke OB det er vi!

      Vel mødt på fredag i Silkeborg hvor drengene skal have støtte og hvor Jesper Hansen skal presses endnu mere!

      Vi håber alle vil bakke op om fyringen af denne mand der forsøger at fjerne vores ytringsfrihed!.
      wtf?? hvor, hvad og hvordan??

      Comment


        #4
        Hej Marco,
        Tak for dit input.

        Nu hvor jeg ikke kender det præcist sagte, kan jeg ikke udtale mig om selve det sagte.
        Kunne det tænkes JH ønsker at sørge for at superligaholdet, skal forholde sig til mindst muligt fra omverdenen (os fans, medier, mm) og derfor har været ude og udtale noget. Mundkurv kalder du det - hvad er dit grundlag for at kalde det dét.
        Hvad tænker du selv vil være det mest optimale for vores superligahold lige nu. Altså - hvad har de allermest brug for, ifølge dig?

        Comment


          #5
          Fucking rystende hvis det er rigtigt... Manden er jo fuldstændig væk fra vinduet..

          Men jeg har støttet en fyring af Jesper Hansen siden 2014 da det allerede var tydeligt der at han slet ikke var god nok til netop det jeg bekymrer mig om: Sammensætning af en god spillertrup.. Men som anden citerede RMN for: Ingen er forpligtiget over sine evner..

          Jeg vil foreslå at NT ansatte JH i en økonomistilling højre oppe i hirakiet hvor hans rigtige evner nok vil komme til magt.. For det gør den ikke i min klub

          Comment


            #6
            Beordret?
            Gider du uddybe dette, Marco?
            HVEM er blevet beordret? HVEM har fået mundkurv på?
            Last edited by obforever; 25-10-2016, 19:13.
            Mvh Kent

            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

            Comment


              #7
              Hvor og hvordan ?

              Hvis det er sandt så er næste skridt vel censur på debatten også ?
              Last edited by Magge; 25-10-2016, 20:18.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #8
                .
                Last edited by Marco1887; 26-10-2016, 09:38.

                Comment


                  #9
                  Hvad skal denne tråd/dette indlæg gøre godt for hvis ikke du kan fortælle hvad der er sket? Det virker som en hetz og når vi ikke kan få at vide hvad der er sket bliver det noget envejs ..
                  jeg er bestemt ikke JH fan men det første indlæg og efterfølgende svar virker noget hovedløst ..

                  hvilken magt skulle JH have til at begrænse endsige straffe nogen?
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    #10
                    .
                    Last edited by Marco1887; 26-10-2016, 09:40.

                    Comment


                      #11
                      Inden det her opslag bliver kørt op til "det helt store", så synes jeg ærligt talt, at opslaget fortjener at blive uddybet - så stærke indicier i den her situation tåler ikke så godt at blive gemt af vejen....for så forbliver de bare indicier.
                      I bund og grund kunne Marco1887 bare være en troll, der ønsker at ødelægge mest muligt i OB.

                      Tro mig ret - jeg aner ikke hvem, Marco er...jeg synes heller ikke, det kører særligt fedt i OB lige pt. Jeg hopper derimod heller ikke bare i med begge ben, fordi en laver et opslag herinde, med så kraftige beskyldninger mod ledelsen i OB. Hvis man har noget at have det i, så må man være en mand og stå ved sit udsagn...eller klappe i... og indtil da, er det bare et postulat, der (måske) ingen hold har i virkeligheden...måske skrevet i affekt

                      PS. Marco, du har stadig ikke besvaret min besked til dig...
                      Last edited by obforever; 25-10-2016, 21:25.
                      Mvh Kent

                      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                      Comment


                        #12
                        .
                        Last edited by Marco1887; 26-10-2016, 09:40.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Marco1887 Se indlæg
                          Der svaret på din besked..

                          Troll? Det nok det sidste jeg bliver, det er ikke for sjov jeg fortæller at denne bruger er blevet officielt talerør for the Province Boys.

                          Du er velkommen til at spørge efter mig næste gang du er på stadion, bare spørg efter Marco 1887 fra forum og vi kan få en snak .
                          ...og besked er modtaget - tak! :-)
                          Mvh Kent

                          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                          Comment


                            #14
                            Det virker voldsomt, men der kan meget vel være noget bund i det, vi kunne se at banneren blev fjernet, hvilket virker absurd.

                            Håber der ikke kommer censur her på forumet.

                            Det kunne være rart at vide om bestemte profiler har fået advarelser på grund af kritik af JH.

                            Comment


                              #15
                              Jeg behøves ikke det her for at ville helhjertet af med Jesper Hansen. Den del har han alene klaret ved sit helt igennem uduelige sportslige arbejde med vores hold og klub.

                              Ønsker ikke uddybning, så du får ikke en privat besked fra mig.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment

                              Working...
                              X