Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Til fans, ledelse og Jesper Hansen!

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Hvis i har nogle beviser for at JH prøver at udøve censur på tribunen udover det fjernede banner , hvad så med at lufte dem for pressen , evt med læserbrev på Fyens ?
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
      Jeg vil også sige tak for det store arbejde i har gjort, både ved forrige kamp hvor aktionen var uforbeholden støtte til spillerne og var særdeles vellykket og også kampen mod FCK, hvor der også åbent blev udtrykt den utilfredshed med JH som rigtig mange har.

Men jeg læser også indlægget som om der udover det kæmpe selvmål der blev gjort ved at fjerne banneren, også er truet med personlige sanktioner. Hvis det ikke kan uddybes her, fordi de personer det berører ikke vil stå frem, kunne det være en ide at redigerer indlægget.

Ellers kan det fremstå som usaglig kritik, som måske kan give et tilbageslag og virke modsat. Forstået sådan at ledelsen ikke vil lade sig presse af ikke korrekte beskyldninger. Fordi de ikke er dokumenteret.

Som ChrisOB skriver er der rigeligt at kritiserer JH for.

Kritikken virker helt sikkert, og der er ingen tvivl om at JH føler sig presset, syntes det klart kom til udtryk med hans lange forsvar på OB.DK

Kritikken kan også få et skær af personforfølgelse hvad jeg tror de færreste har til hensigt. Men det er svært at skrive anderledes når vi tillægger ham stor inkompentance.
      Vi ligger næstsidst efter 14 runder, der er i øjeblikket 11 points op til den af ledelsen, ikke os, erklærede målsætning om en 6. Plads, der i øjeblikket indtages af en oprykker med et langt mindre budget end vores. En klub, der røg ned, sportsligt og økonomisk under vores sportsdirektørs kyndige ledelse. Foran dén klub er en anden oprykker med store økonomiske problemer og et tilskuertal på omkring de 1000 i øvrigt placeret på en 4. Plads. Vi har tabt 8 ud af de sidste 9 Superligakampe og kun scoret 4 mål i de 9 kampe, fordelt på 2 kampe, hvor vi bl.a som de eneste har tabt til nummer sjok.

Vi røg ud til Vendsyssel. Alle de nye spillere med undtagelse af Tverskov har floppet fælt. De unge spillere virker låste og blottet for selvtillid. Der kom kun 5.500 til en FCK kamp og fynske børn synger FCK sange. Entusiasmen er på kraftig tilbagegang til det punkt, hvor en sejr over AGF blev fejret som et mesterskab, uden at det på nogen måder kickstartede det, der på alle leder og kanter er en amatøragtigt sammensat trup.

"Censur", påstanden eller sandheden, er sgu, ærligt talt, den mindste sten i skoen, når det gælder min personlige mening om den åbenlyse inkompetence det faktiske arbejde synes at være præget af.

Det er på ingen måder personforfølgelse, om end åbne og følelsesprægede konfrontrationer på jyske gyldne måger restauranter godt kan give det skær, som i den sidste ende ikke vil gavne vores sag for at få fjernet inkompetencen på direktionsgangen.

Aldrig lad frustrationen kamme over i noget, der vil skade vores sag.

MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
        Vi ligger næstsidst efter 14 runder, der er i øjeblikket 11 points op til den af ledelsen, ikke os, erklærede målsætning om en 6. Plads, der i øjeblikket indtages af en oprykker med et langt mindre budget end vores. En klub, der røg ned, sportsligt og økonomisk under vores sportsdirektørs kyndige ledelse. Foran dén klub er en anden oprykker med store økonomiske problemer og et tilskuertal på omkring de 1000 i øvrigt placeret på en 4. Plads. Vi har tabt 8 ud af de sidste 9 Superligakampe og kun scoret 4 mål i de 9 kampe, fordelt på 2 kampe, hvor vi bl.a som de eneste har tabt til nummer sjok.

Vi røg ud til Vendsyssel. Alle de nye spillere med undtagelse af Tverskov har floppet fælt. De unge spillere virker låste og blottet for selvtillid. Der kom kun 5.500 til en FCK kamp og fynske børn synger FCK sange. Entusiasmen er på kraftig tilbagegang til det punkt, hvor en sejr over AGF blev fejret som et mesterskab, uden at det på nogen måder kickstartede det, der på alle leder og kanter er en amatøragtigt sammensat trup.

"Censur", påstanden eller sandheden, er sgu, ærligt talt, den mindste sten i skoen, når det gælder min personlige mening om den åbenlyse inkompetence det faktiske arbejde synes at være præget af.

Det er på ingen måder personforfølgelse, om end åbne og følelsesprægede konfrontrationer på jyske gyldne måger restauranter godt kan give det skær, som i den sidste ende ikke vil gavne vores sag for at få fjernet inkompetencen på direktionsgangen.

Aldrig lad frustrationen kamme over i noget, der vil skade vores sag.

MvH ChrisOB
        Jeg er helt på linje med dig her ( igen ) og min historik herinde viser også tydeligt at utilfredsheden med JH har stået på siden hans første handel , og jeg har i lighed med andre rigelige eksempler at give på hvorfor jeg finder JH ikke egnet til at varetage det sportslige ansvar i min klub .

Jeg behøver heller ikke yderlige argumenter for at støtte aktioner imod JH/ledelsen , men hvis der foregår forsøg på at slå ned på kritikken med ufine midler så skal det frem i lyset .
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Jeg er helt på linje med dig her ( igen ) og min historik herinde viser også tydeligt at utilfredsheden med JH har stået på siden hans første handel , og jeg har i lighed med andre rigelige eksempler at give på hvorfor jeg finder JH ikke egnet til at varetage det sportslige ansvar i min klub .

Jeg behøver heller ikke yderlige argumenter for at støtte aktioner imod JH/ledelsen , men hvis der foregår forsøg på at slå ned på kritikken med ufine midler så skal det frem i lyset .
          Absolut. Men indtil nu er det kun påstande.

Påstande, som det ikke vil undre mig er sande, men det er stadig kun påstande.

MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af Marco1887 Se indlæg
            Tak skal du have ! Kan du forklare mig hvor jeg sletter brugeren?.

Jeg kan simpelthen ikke se mig ud af det lige nu.

Vi laver en officiel bruger. Men den bliver udelukkende med informationer om evt events. Vil man vide nærmere og er nysgerrige på os så er folk velkommen til at komme op til os i Hjørnet og få en snak på stiften :) .

Vi håber folk støtter op om fyringen af JH.
            100 % opbakning herfra - alt andet betyder, at vi i år - eller i den nærmeste fremtid ender med 1000 tilskuer og som elevatorhold.

Comment

Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
              100 % opbakning herfra - alt andet betyder, at vi i år - eller i den nærmeste fremtid ender med 1000 tilskuer og som elevatorhold.
              +1
              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

Comment

Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                +1
                Første pejlemærke kom med de 5800 tilskuere mod FCK , næste og mere målbare er hjemmekampen mod Lyngby
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Første pejlemærke kom med de 5800 tilskuere mod FCK , næste og mere målbare er hjemmekampen mod Lyngby
                  Ca 3000?

Comment

.

Comment

Jamen det er da klart at det har vaeret en slem oplevelse at faa taget det meget praecise banner "Jesper Hansen eller os" ud af sine haender og sikkert ret brutalt.
                      Paa tv saa vi flere JH negative banner men intet saa godt som dette. Kanal 9 zoomede ind paa det og kort efter blev det saa, kan jeg forstaa, fjernet. Af hvem og hvorfor?
                      Jeg tror ikke et sekund paa at det er af hensyn til spillerne. Godt nok er dagens spillere generelt ikke karakteriseret ved stor intelligens og uddannelse, men det er da at anse dem, for langt dummere end de er, hvis nogen tror, det er haardt for dem at se det banner. De kan sgu da godt selv se og maerker det hver dag, at Jesper Hansen har koebt daarligt ind.
                      De kan da ogsaa selv regne ud at nar der er faerre tilskuere selv om der er flere fribilletter er det fordi publikum har faaet nok.

Jeg tror alene det er for ikke at genere sponsorerne i baade klubben og i andre klubber for at redde hvad der kunne vaere tilbage at det luftige brand. Og mon ikke det kun er Thorborg og Jesper Hansen samt Ole Bang der er de eneste; der kan forlange det fjernet????

At Jesper Hansen saa kan vise sig at vaere mere uskyldig end vi kan vide, er et andet problem/udfordring.
                      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

OB - engang var vi gode

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Ca 3000?
                        Taber vi til Silkeborg, så gætter jeg på 2.321 tilskuere. Vinder vi gætter jeg på 3.489 tilskuere.

Comment

Det er lige før jeg håber der er noget om det, og at JH angiveligt har en finger med i det. Jeg er noget uforstående over for at dem der vil ikke stå frem- og ved oplevelsen, og Marco1887s indlæg som værende korrekt. JH vil utvivlsomt komme til at stå til ansvar hvis han er bagmand. Det vil iøvrigt også klæde Marco1887s venner/bekendte at stille sig frem og hjælpe en kammerat i nød. Indlægget er imø langt over grænsen for hvad der er tilladeligt at fremture med hvis det "bare" er fri fantasi ... selv når man er i "sine følelsers vold".
                          Last edited by manner; 26-10-2016, 16:08.
                          Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Jeg ved selvfølgelig ikke, hvem der har givet ordren, men jeg føler mig overbevist om, at den sikkerhedsansvarlige kan vælge at fjerne banneret uden at konsultere nogen undervejs i kampen.

Det ville være for omstændigt, hvis han skulle vende den slags med JH eller NT.

Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                            Og mon ikke det kun er Thorborg og Jesper Hansen samt Ole Bang der er de eneste; der kan forlange det fjernet????

At Jesper Hansen saa kan vise sig at vaere mere uskyldig end vi kan vide, er et andet problem/udfordring.
                            Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!

Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

Comment

Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                              Jamen det er da klart at det har vaeret en slem oplevelse at faa taget det meget praecise banner "Jesper Hansen eller os" ud af sine haender og sikkert ret brutalt.
                              Paa tv saa vi flere JH negative banner men intet saa godt som dette. Kanal 9 zoomede ind paa det og kort efter blev det saa, kan jeg forstaa, fjernet. Af hvem og hvorfor?
                              Jeg tror ikke et sekund paa at det er af hensyn til spillerne. Godt nok er dagens spillere generelt ikke karakteriseret ved stor intelligens og uddannelse, men det er da at anse dem, for langt dummere end de er, hvis nogen tror, det er haardt for dem at se det banner. De kan sgu da godt selv se og maerker det hver dag, at Jesper Hansen har koebt daarligt ind.
                              De kan da ogsaa selv regne ud at nar der er faerre tilskuere selv om der er flere fribilletter er det fordi publikum har faaet nok.

Jeg tror alene det er for ikke at genere sponsorerne i baade klubben og i andre klubber for at redde hvad der kunne vaere tilbage at det luftige brand. Og mon ikke det kun er Thorborg og Jesper Hansen samt Ole Bang der er de eneste; der kan forlange det fjernet????

En vagt havde fjernet det. Umiddelbart med det påskud at banner på de størrelser skal man have tilladelse til at sætte op. Uanset hvad der står...
                              Meeeeeen mon dog det var blevet fjernet hvis hvis der havde stået "Province Boys elsker Hansen og Thorborg"

Comment

Jeg mener man burde lade denne tråd dø. Det er simpelthen for useriøst og ødelæggende med den krise klubben står i pt.
                                Det virker desuden påfaldende, at Marco forsvinder så snart han ikke får opbakning til sit projekt.
                                Jeg støtter OB.

Comment

Working...
                                X