Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Til fans, ledelse og Jesper Hansen!

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

.
    Last edited by Marco1887; 26-10-2016, 09:41.

Comment

Oprindeligt indsendt af Marco1887 Se indlæg
      Det der er i det er simpelthen bare at manden eller dem som er over ham ikke kan tåle man går hårdt til dem.

Vi ved da alle at under kim brink kunne der stort set laves af bannere og aktioner som det lystede uden vi skulle høre for det. Der blev det accepteret fordi der er hold i det, hvad forventer OB? At vi ikke er nogle tilbage med følelser og passion ? Jeg brækker mig over vores ledelse og selvfølgelig Jesper Hansen. Det her er ikke Ac Horsens , det her er Odense Boldklub en klub der burde være en af de største i DK.

Det er en sørgelig udvikling klubben har taget. Det er altså ikke udelukkende herr og fru Danmark der støtter denne klub.
      Det er også folk der reagere mere udadvendt og fra hjertet..
      +1
      Hvis man ikke kan tåle kritik, så er man i den forkerte branche!

Comment

Jeg er ikke JH tilhænger. Men det er svært at tage denne tråd seriøst, når man ikke kan sige hvad der er sket. Hvis der er sket noget.
        Men det finder vi ud af. Hvis der vitterlig er noget rådene kommer det hurtigt frem.
        Indtil fakta er på bordet er jeg skeptisk. Jeg støtter OB.

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Jeg behøves ikke det her for at ville helhjertet af med Jesper Hansen. Den del har han alene klaret ved sit helt igennem uduelige sportslige arbejde med vores hold og klub.

Ønsker ikke uddybning, så du får ikke en privat besked fra mig.

MvH ChrisOB
          Jep. Han fejlede vel allerede i første transfervindue. Resten er historie ...
          OB: Danske mestre i 2075/6

Comment

.
            Last edited by Marco1887; 26-10-2016, 09:42.

Comment

Jeg er begejstret og taknemmelig for vores stemningsskabende optræden på stadion og vores dedikation for klubben, Marco. Og synes det var pinligt og uacceptabelt af OB at lade fjerne banneret. Og at finde et passende svar for det ville være rigtig god. Men din indlæg lyder og tyder til at skete der endda langt mere. Og i den hensigt kan jeg ikke forstå og det er absolut ikke o.k. for mig at gøre så hårde beskyldninger uden at uddybe og konkretisere det. Du skriver: "Jeg må ikke gå i detaljer da det kan koste nogle mennesker nogle ting hvilket er helt grotesk." Hvad frygter du? Og synes man kan konkretisere noget også uden at kalde navne, hvis du frygter faktisk negative konsekvenser for enkelte personer. Uden at du konkretiserer det er det ubevisede beskyldninger som har noget af en hetz pg klapjagd og jeg kan kun distancere mig.
              Du taler at der er en "krig" nu som JH startede. Jeg elsker klubben og jeg frygter om klubbens fremtid med den aktuelle ledelse, ja. Men krig? Det er fodbold - og min klub jeg er vildt med og jeg har passion for. Men krig?
              Last edited by andlox; 25-10-2016, 22:20.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Jeg er begejstret og taknemmelig for vores stemningsskabende optræden på stadion og vores dedikation for klubben, Marco. Og synes det var pinligt og uacceptabelt af OB at lade fjerne banneret. Og at finde et passende svar for det ville være rigtig god. Men din indlæg lyder og suggeriert til mig at skete der endda langt mere. Og i den hensigt kan jeg ikke forstå og det er absolut ikke o.k. for mig at gøre så hårde beskyldninger uden at uddybe og konkretisere det. Du skriver: "Jeg må ikke gå i detaljer da det kan koste nogle mennesker nogle ting hvilket er helt grotesk." Hvad frygter du? Og synes man kan konkretisere noget også uden at kalde navne, hvis du frygter faktisk negative konsekvenser for enkelte personer. Uden at du konkretiserer det er det ubevisede beskyldninger som har noget af en hetz pg klapjagd og jeg kan kun distancere mig.
                Du taler at der er en "krig" nu som JH startede. Jeg elsker klubben og jeg frygter om klubbens fremtid med den aktuelle ledelse, ja. Men krig? Det er fodbold - og min klub jeg er vildt med og jeg har passion for. Men krig?

Jeg forstår udmærket dine tanker og skepsis over det.

Jeg kan som sådan godt forklare hvad der menes med ordet "krig" .

Jesper hansen har selv valgt at modarbejde nogle fans fordi der er blevet skrevet/sagt noget på et banner han ikke kunne tåle, det er jo ikke en hemmelighed, men han glemmer bare at vi er nogle der er ihærdige og vil vores klub det bedste og når vores ytringsfrihed bliver "truet" bukker vi ikke under, vi vil lave Aktioner mod Jesper Hansen visuelt på tribunerne rundt i landet hvor vi er og synge sange i mod ham som vi gjorde det mod FCK. Dvs at vi stepper op, sidst var det et banner, næste gang bliver det måske to, forstår du hvor jeg vil hen ? . Hvis vi Som gruppering bukker under for ting han ikke kan tåle eller NT ikke kan tåle, hvem skal så vise utilfredsheden med den måde vores klub bliver kørt på? .

Vi er jo DESVÆRRE de eneste der laver sådan nogle ting og den eneste aktive uoficielle fraktion der er tilbage i Odense, hvis vi ikke gør noget så er der jo ingen det gøre noget.

Vi havde håbet på at folk ville lægge 2 og 2 sammen da dette opslag blev skrevet. Var det naivt? Ja måske.

Vi kommer ikke til at dele mere herinde fremover som omhandler sådanne ting.

Comment

En sidste ting. Brugeren Marco 1887 vil blive slettet og vi opretter en med vores Fraktions navn the Province Boys da det ikke er Muligt at ændre navn når man først har lavet et bestemt bruger navn eller er der noget jeg har overset ? :)

Comment

Jesper hansen har selv valgt at modarbejde nogle fans fordi der er blevet skrevet/sagt noget på et banner han ikke kunne tåle, det er jo ikke en hemmelighed, men han glemmer bare at vi er nogle der er ihærdige og vil vores klub det bedste og når vores ytringsfrihed bliver "truet" bukker vi ikke under, vi vil lave Aktioner mod Jesper Hansen visuelt på tribunerne rundt i landet hvor vi er og synge sange i mod ham som vi gjorde det mod FCK. Dvs at vi stepper op, sidst var det et banner, næste gang bliver det måske to, forstår du hvor jeg vil hen ? . Hvis vi Som gruppering bukker under for ting han ikke kan tåle eller NT ikke kan tåle, hvem skal så vise utilfredsheden med den måde vores klub bliver kørt på? .

Vi er jo DESVÆRRE de eneste der laver sådan nogle ting og den eneste aktive uoficielle fraktion der er tilbage i Odense, hvis vi ikke gør noget så er der jo ingen det gøre noget.

Vi havde håbet på at folk ville lægge 2 og 2 sammen da dette opslag blev skrevet. Var det naivt? Ja måske.

Så forstår jeg din indlæg sådan at det gik om sagen med det fjernet banner. For mig lydt det først (lidt mystisk og uklar) at der var endnu mere ting sket som truer med konsekvenser mod fans f.eks..
                    I hensigt af det fjernet banner er jeg enig med jer at det var en "no go" af klubben man skulle ikke acceptere. Vi har en ytringsfrihed og så lange det ikke går om noget racistisk/fascistisk osv. lort så har de ikke ret at fjerne det. En bruger skrev om en mulighed at gøre trøje med en budskab til ledelsen fordi det kan de ikke fjerne så let f.eks.. Sådan en aktion ville være et passende svar for mig. Men I vil sikker finde vores egne.
                    Men tror det kan blive svært at holde balancen i det fordi der er altid en fare at sådan en konflikt udvider sig og påvirker pludselig mere end man ville. Det kan ja også påvirke holdet. Fordi til sidst er det ja deres chef som bliver angrebet.
                    En lorte pis situation vi har dertid om klubben...
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

Comment

Tusind tak for det kæmpe stykke arbejde i gør for at redde klubben. Jeg håber, at vi kommer til at høre mere fra jer herinde i fremtiden.

Comment

Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                        Tusind tak for det kæmpe stykke arbejde i gør for at redde klubben. Jeg håber, at vi kommer til at høre mere fra jer herinde i fremtiden.
                        Tak skal du have ! Kan du forklare mig hvor jeg sletter brugeren?.

Jeg kan simpelthen ikke se mig ud af det lige nu.

Vi laver en officiel bruger. Men den bliver udelukkende med informationer om evt events. Vil man vide nærmere og er nysgerrige på os så er folk velkommen til at komme op til os i Hjørnet og få en snak på stiften :) .

Vi håber folk støtter op om fyringen af JH.

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Hvor og hvordan ?

Hvis det er sandt så er næste skridt vel censur på debatten også ?
                          Jeg kan kun sige at jeg ikke på nogen måde er blevet hverken kontaktet eller påvirket til at ændre moderationen af forum...

Mvh

MaxHH

Comment

Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                            Jeg vil også sige tak for det store arbejde i har gjort, både ved forrige kamp hvor aktionen var uforbeholden støtte til spillerne og var særdeles vellykket og også kampen mod FCK, hvor der også åbent blev udtrykt den utilfredshed med JH som rigtig mange har.

Men jeg læser også indlægget som om der udover det kæmpe selvmål der blev gjort ved at fjerne banneren, også er truet med personlige sanktioner. Hvis det ikke kan uddybes her, fordi de personer det berører ikke vil stå frem, kunne det være en ide at redigerer indlægget.

Ellers kan det fremstå som usaglig kritik, som måske kan give et tilbageslag og virke modsat. Forstået sådan at ledelsen ikke vil lade sig presse af ikke korrekte beskyldninger. Fordi de ikke er dokumenteret.

Som ChrisOB skriver er der rigeligt at kritiserer JH for.

Kritikken virker helt sikkert, og der er ingen tvivl om at JH føler sig presset, syntes det klart kom til udtryk med hans lange forsvar på OB.DK

Kritikken kan også få et skær af personforfølgelse hvad jeg tror de færreste har til hensigt. Men det er svært at skrive anderledes når vi tillægger ham stor inkompentance.

Comment

Hej medfans, ledelse og Jesper Hansen!

Vi Fans er blevet gjort bekendt med at en vis Herr Jesper Hansen , har beordret nogle af de fans der 'representere' klubben og en del af stemingskaberne, IKKE at tale negativt om klubben og simpelthen givet dem mundkurv på. Godt vi ikke er villige til at bukke under for det pres.

Det ser vi som et KÆMPE problem for vores frihed som fans og som menneske, at Jesper Hansen begynder at køre diktatur i bedste Nordkoreanske stil hvor vi kun må tale i positive vendinger om vores elskede klub og at der ikke må køres personlig Hetz mod ham.

Det er selvfølgelig noget vi betragter ekstremt nedværdigende og giver os endnu mere grund til at Give den mere gas som fans af klubben for at Jesper H. Bliver fyret.

Vi ser det klart som et angreb mod os fans der lever og ånder for klubben, at en sportsdirektør trækker den så langt ud viser hvor lidt format den mand er lavet af.

Han minder mig mest af alt om en 4 årige pige der ikke må få mere end 50 gram slik til Disney sjov om fredagen med den attitude han viser overfor os.

kære Jesper Hansen.
                              Vi har været tålmodige længe nok, tak fordi du selv har startet en lille krig mod os fans. Vi er nogle som IKKE finder os i den måde en fanklub officiel som uofficiel bliver behandlet på fx da dig og en af de øvre beordrede Banneret fjernet.

Hvis du er så professionel så ved du at der kommer et pres når klubben er i krise, du ved så godt som vi gør at du bære rigtigt meget ansvar i den måde klubbens tilstand er lige nu. Så, det kan du være 100% sikker på vi ikke finder os i.

Vi startede en protest i mod dig hjemme mod FC København i søndags. Den protest VED vi ifht dig at det er en proces der vil tage tid, men jeg lover dig for vi udvikler os noget hurtigere i denne proces end du du har nået at ødelægge vores klub!
                              Du er ikke OB det er vi!

Vel mødt på fredag i Silkeborg hvor drengene skal have støtte og hvor Jesper Hansen skal presses endnu mere!

Vi håber alle vil bakke op om fyringen af denne mand der forsøger at fjerne vores ytringsfrihed!.
                              Du/I kan ikke forvente støtte, uden at folk kender omstændighedederne.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                                Jeg vil også sige tak for det store arbejde i har gjort, både ved forrige kamp hvor aktionen var uforbeholden støtte til spillerne og var særdeles vellykket og også kampen mod FCK, hvor der også åbent blev udtrykt den utilfredshed med JH som rigtig mange har.

Men jeg læser også indlægget som om der udover det kæmpe selvmål der blev gjort ved at fjerne banneren, også er truet med personlige sanktioner. Hvis det ikke kan uddybes her, fordi de personer det berører ikke vil stå frem, kunne det være en ide at redigerer indlægget.

Ellers kan det fremstå som usaglig kritik, som måske kan give et tilbageslag og virke modsat. Forstået sådan at ledelsen ikke vil lade sig presse af ikke korrekte beskyldninger. Fordi de ikke er dokumenteret.

Som ChrisOB skriver er der rigeligt at kritiserer JH for.

Kritikken virker helt sikkert, og der er ingen tvivl om at JH føler sig presset, syntes det klart kom til udtryk med hans lange forsvar på OB.DK

Kritikken kan også få et skær af personforfølgelse hvad jeg tror de færreste har til hensigt. Men det er svært at skrive anderledes når vi tillægger ham stor inkompentance.
                                ������ enig.

Comment

Working...
                                X