Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Bestyrelsen i OSE - hvem er de?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Bestyrelsen i OSE - hvem er de?

    Her er listen klippet ind fra hjemmesiden. Udover Thorborg og JH, og C.C. Nielsen, ved jeg stort set intet om de andre. Hvem er de? hvad kan de? hvorfor sidder de der? Nogen der ved noget?

    Formand
    Niels Thorborg

    Næstformand
    Erik Laumand

    Medlem
    C.C. Nielsen

    Medlem
    Frank Sørensen

    Medlem
    Bent Jensen

    Medlem
    Per Lindegaard

    Medlem
    Tina Pliniussen Lind

    Medlem
    Thomas Lund

    Medlem

    Michael Helm

    Direktionen i Odense Sport & Event:

    Adm. direktør
    Ole Bang Nielsen

    Økonomidirektør
    Bo Borring Jacobsen

    Sportsdirektør
    Jesper Hansen

    #2
    Bent Jensen er ejer og stifter af THansen. Milliardær fra Middelfart. Ellers kender jeg ikke én af de andre.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      #3
      Erik Laumand er direktør hos Nørgaard Mikkelsen (reklamebureau).
      Michael Helm er messechef i OCC.

      Comment


        #4
        Og er hende Tina ikke kone/kæreste med Thorborg? Eller tager jeg helt fejl af denne?

        Comment


          #5
          Jeg mødte Ole Bang Nielsen for et par år siden til en 50 års fødselsdag. Jeg talte lidt med ham, men ikke om OB eller det der ligner - Tænkte ikke det var så passende for ham at snakke arbejde i privatlivet.. Det er lidt et andet forhold fra min side, når jeg er fan af klubben.

          Anyways, kender intet til ham. Jeg ved han har været direktør i et par andre firmaer, været i et par bestyrelser og whatever..

          Men jeg vil gerne sige, at han er verdens rarest mand. Utrolig flink fyr, nede på jorden og et humør der smitter udover det sædvanlige. Han er en man bemærker i et lokale, og det er vist en meget god ting som administrerende direktør. :-)

          Comment


            #6
            C.C. har siddet der laenge og er ejer mere eller mindre af Micro Matic der er kendt for fadoelsanlaeg.

            Bent Jensen ejer ogsaa Hoeyer Autodele
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
              Jeg mødte Ole Bang Nielsen for et par år siden til en 50 års fødselsdag. Jeg talte lidt med ham, men ikke om OB eller det der ligner - Tænkte ikke det var så passende for ham at snakke arbejde i privatlivet.. Det er lidt et andet forhold fra min side, når jeg er fan af klubben.

              Anyways, kender intet til ham. Jeg ved han har været direktør i et par andre firmaer, været i et par bestyrelser og whatever..

              Men jeg vil gerne sige, at han er verdens rarest mand. Utrolig flink fyr, nede på jorden og et humør der smitter udover det sædvanlige. Han er en man bemærker i et lokale, og det er vist en meget god ting som administrerende direktør. :-)
              Fuldstændig enig
              Mvh Kent

              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

              Comment


                #8
                Men hvad kan de mennesker? hvad ved de om fodbold?
                Noget andet er: Hvordan vælges de? Det er vel en lukket aktionærkreds, så bestyrelsesmedlemmer er noget, der direkte udpeges af aktionærerne, eller tager jeg fejl?

                Comment


                  #9
                  Jeg ved ikke en døjt, jeg ved bare jeg sendte en mail forkert til OB i januar, og den endte hos selveste Ole Bang. I den efterfølgende mail beklager jeg fejlen og skriver at han selvfølgelig ikke skal sidde og tage sig af brok fra fans... men jeg blev noget overrasket da han efterfølgende skrev at jo, det skulle han faktisk tage sig af... Seriøst, direktøren for det hele..?

                  ... men en flink person, og jeg kom stille og roligt af med mit brok og han sendte det videre...... så gik den så godt nok i stå derfra... men han virker bestemt som en der tager tingene seriøst, også sure fans...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Jeg ved ikke en døjt, jeg ved bare jeg sendte en mail forkert til OB i januar, og den endte hos selveste Ole Bang. I den efterfølgende mail beklager jeg fejlen og skriver at han selvfølgelig ikke skal sidde og tage sig af brok fra fans... men jeg blev noget overrasket da han efterfølgende skrev at jo, det skulle han faktisk tage sig af... Seriøst, direktøren for det hele..?

                    ... men en flink person, og jeg kom stille og roligt af med mit brok og han sendte det videre...... så gik den så godt nok i stå derfra... men han virker bestemt som en der tager tingene seriøst, også sure fans...
                    Direktøren for det hele, skal jo især tage sig af det.
                    Muligvis ikke besvare det, men han er jo direktøren, han kan jo ikke have at kløften bliver større og større (dybere og dybere).

                    Men fedt at han er så dedikeret, så er der trods alt nogen der er.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                      Direktøren for det hele, skal jo især tage sig af det.
                      Muligvis ikke besvare det, men han er jo direktøren, han kan jo ikke have at kløften bliver større og større (dybere og dybere).

                      Men fedt at han er så dedikeret, så er der trods alt nogen der er.
                      OBN er adm. Direktør for OS&E men er ikke inde over OB delen da denne har en sportsdirektør der refererer direkte til bestyrelsen.

                      bestyrelsesmedlemmer er primært aktionærer i OS&E men find dem på LinkedIn ..
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        OBN er adm. Direktør for OS&E men er ikke inde over OB delen da denne har en sportsdirektør der refererer direkte til bestyrelsen.
                        Det er absolut ikke mit indtryk. Efter hvad jeg har fået afvide, er det i høj grad ham der er ansvarlig for, at regnskaberne også hænger sammen på fodbolddelen, og har haft en afgørende rolle i at få minimeret det sportslige budget, i samspil med Jesper Hansen.

                        Comment


                          #13
                          Interessant. Det giver absolut mening at Ole Bang er medansvarlig i elendigheden.
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            #14
                            Pudsig timing med denne diskussion, at denne artikel kommer i dag. Her står en smule om, hvilke mennesker der udadtil er med til at træffe beslutninger i OB og bevæger sig i de cirkler, men giver også lidt et billede af, hvilken magt NT er i besiddelse af. http://subsite.fyens.dk/_long-read/5...pa-Langelinie/
                            Last edited by Sheed; 25-10-2016, 15:37.

                            Comment


                              #15
                              OSE er vel af en sådan størrelse at der er medarbejder repræsentanter i bestyrelsen? Det må være nogle af navnene nederst på listen....

                              Comment

                              Working...
                              X