Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt SIF-OB 28/10

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Kunne måske også være Desler eller Jönsson på midt med Nana
    I princippet ja, men det kan jeg slet ikke se for mig.. men hey - Kent overrasker med opstillingen i dag, så hvorfor ikke? :-)

    Jeg tror som Kielberg, at brænder holdet sammen i dag - så peger alt på Kent, og spørgsmålet er om vi tør kører videre med ham?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Hvem er så på kanterne ?
      Desler og Jønne

      Comment


        Jeg kalder den allerede nu. Thrane/Nana bliver overløbet år midten. Tverskov bliver flyttet op på midtbanen, og Tingager kommer ind.
        Jeg er meget spændt på den her kamp. Fornemmer det er ved at være alvor for visse personer.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
          Jeg kalder den allerede nu. Thrane/Nana bliver overløbet år midten. Tverskov bliver flyttet op på midtbanen, og Tingager kommer ind.
          Jeg er meget spændt på den her kamp. Fornemmer det er ved at være alvor for visse personer.
          Ja det kunne godt lyde som det der sker indenfor de første 45-60 min.. Og uanset hvad der sker kommer Izunna ikke ind

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Bliver spændende at se hvad vilje Esbjerg og OB har i det kommende vindue til at styrke truppen..
            Man kan stadig nå at forstærke og justere. Og med 3-4 måneders pause kan meget ændres..
            Men det kan det ikke her i efteråret. Der er vi stadig et af superligaens klart dårligste hold
            Tror derer en stor sandsynlig at Esbjerg klarer sig, ville være underligt andet med Colin Todd, de skal nok fejde og kæmpe og overleve.

            Vi skal vinde i aften eller mindst uafgjort ellers begynder det sgu at se meget sort ud,

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
              Tror derer en stor sandsynlig at Esbjerg klarer sig, ville være underligt andet med Colin Todd, de skal nok fejde og kæmpe og overleve.

              Vi skal vinde i aften eller mindst uafgjort ellers begynder det sgu at se meget sort ud,
              Syntes det ser rigeligt sort ud i forvejen

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Desler og Jønne
                Det er en mærkelig ting i OB at vi se igen og igen spiller på positioner hvor de har absolut overbevist at de kan ikke spiller. Jønsson er ja ikke den første i den hensigt.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment

                Working...
                X