Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - FCK 23/10/2016

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

ak med endnu en afslutning der næsten ikke kan nå ind til målmanden

Comment

Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg
      Jeg ser stadig Kadrii som en dygtig spiller. Han er bare så (u)heldig at han medspillere som er bedre. Hvis han kan rede vores forår, så er det fint med mig
      DET kan han ikke - en mand er langt fra nok - slet ikke en der næppe er i ordenlig form

Comment

Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
        Han har været rigtig god i 2. Halvleg, han var helt væk i 1. Halvleg.
        Hmm.. fik kun de sidste 5 min af halvleg med.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
          Så har vi 12 gratis træningskampe inden det bliver alvor.
          De er da bestemt ikke gratis. Vi skal bruge de point i nedrykningsspillet også

Comment

slut.
            God start og vi var sådan set fint med til de score - endda med et par gode chancer - men der mangler bare så meget selvtillid så mål skal vi vidst have andre til at lave for os.

Efter 2-0 målet ryger al energi ud af kampen og det bliver endnu engang ligegyldig boldflytteri der ikke fører til noget.

fulft fortjent sejr til fck - der hvis de ville snildt kunne have vundet dobbelt så stort

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              De er da bestemt ikke gratis. Vi skal bruge de point i nedrykningsspillet også
              helt enig - de er om noget endnu vigtigere - henter vi ingen point nu kan de kampe i nedrykningsspillet tilgengæld hurtigt bliver ganske "gratis" og helt ligegyldige......

Comment

Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg
                Jeg ser stadig Kadrii som en dygtig spiller. Han er bare så (u)heldig at han medspillere som er bedre. Hvis han kan rede vores forår, så er det fint med mig
                På hvilket grundlag er han en dygtig spiller? På baggrund af et par reserveholdskampe du har set eller de sporadiske indhop han fik i slutningen af sidste sæson? Faktum er at manden ikke har spillet Superligafodbold kontinuerligt i over to år, så der er en kæmpe risiko for, at du får en spiller ind der er langt for fordums styrke, og som vil skulle bruge mange måneder, hvis ikke en hel sæson, på at blive bygget op igen. Hvis han dog overhovedet kan komme op på sit gamle niveau, eller det er ligesom Izunna.

Hvis ikke vi får ham nærmest gratis, skal vi holde os langt langt langt langt langt væk, vi har simpelthen ikke brug for at få en spiller, der ikke har spillet fodbold i to år.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  helt enig - de er om noget endnu vigtigere - henter vi ingen point nu kan de kampe i nedrykningsspillet tilgengæld hurtigt bliver ganske "gratis" og helt ligegyldige......
                  Lige præcis

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    DET kan han ikke - en mand er langt fra nok - slet ikke en der næppe er i ordenlig form
                    Okay, så omformulerer jeg mig lige. Hvis han kan være med til at redde vores forår. For selvfølgelig kan vi ikke nøjes med ham.
                    Desuden skulle hans form vidst være god
                    OBeliever

Comment

Kent besøger studiet om lidt

Comment

AK ligner en der er håbløs og aner ikke hvad han skal sige

Comment

Jesper Hansen Raus bliver nu nævnt. Også det famøse banner. Stor fokus på det

Comment

AK ligner en der er håbløs
                            Yeps! Jeg sagde det også inden kampen, at AK virkede træt/håbløs i hans interview i optakten... det tog han så med på banen. Ikke overraskende.

Comment

AK ligner en der er håbløs og aner ikke hvad han skal sige
                              Da jeg gik forbi ham, da han var på vej til stadion, forsøgte jeg at overbevise ham om, at han nok skulle score i dag. Han lignede og lød som en der var på vej til begravelse.

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Da jeg gik forbi ham, da han var på vej til stadion, forsøgte jeg at overbevise ham om, at han nok skulle score i dag. Han lignede og lød som en der var på vej til begravelse.
                                Kæmpe fokus på PB's aktion idag mod Jesper Hansen..

Som også kommer i studiet om lidt

Comment

Working...
                                X