ak med endnu en afslutning der næsten ikke kan nå ind til målmanden
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - FCK 23/10/2016
Collapse
X
-
slut.
God start og vi var sådan set fint med til de score - endda med et par gode chancer - men der mangler bare så meget selvtillid så mål skal vi vidst have andre til at lave for os.
Efter 2-0 målet ryger al energi ud af kampen og det bliver endnu engang ligegyldig boldflytteri der ikke fører til noget.
fulft fortjent sejr til fck - der hvis de ville snildt kunne have vundet dobbelt så stort
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDe er da bestemt ikke gratis. Vi skal bruge de point i nedrykningsspillet også
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlægJeg ser stadig Kadrii som en dygtig spiller. Han er bare så (u)heldig at han medspillere som er bedre. Hvis han kan rede vores forår, så er det fint med mig
Hvis ikke vi får ham nærmest gratis, skal vi holde os langt langt langt langt langt væk, vi har simpelthen ikke brug for at få en spiller, der ikke har spillet fodbold i to år.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægDET kan han ikke - en mand er langt fra nok - slet ikke en der næppe er i ordenlig form
Desuden skulle hans form vidst være godOBeliever
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægDa jeg gik forbi ham, da han var på vej til stadion, forsøgte jeg at overbevise ham om, at han nok skulle score i dag. Han lignede og lød som en der var på vej til begravelse.
Som også kommer i studiet om lidt
Comment
Comment