Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - FCK 23/10/2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    5825 tilskuere

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Jeg håber for os at Gryte bliver og får bedre medspiller. Bashkim kan gerne være en af dem.
      Ja, men hvor længe kan han holde motivationen oppe?
      OBeliever

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg
        Jeg synes vi skal arbejde på at få Kadrii på en lejeaftale til vinter.
        Derudover så synes jeg det er pinligt, at vi har en god målmand (endelig), og så pisser resten af spillerne på ham og lader ham se dum ud i mange situationer.
        Jeg håber for ham, at han finder en bedre klub.
        Jeg synes at vi skal arbejde på ikke at være så pisse bagudskuende altid, og konsekvent kigge efter spillere der engang var gode hos os selv eller vores konkurrenter. Det er i høj grad den sygdom, som vi stille og roligt er ved at dø af.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
          5.800 tilskuere haha
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          5825
          Lad os tælle en mere gang så måske det bliver 5850... ;-)
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Gryte som bedste man og vi er bagud med tre ... siger meget om resten af holdet ..
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              og så har makrini karankæne næste runde mod sif......suk
              Glæder jeg mig til. Håber at se izunna på den plads. Et eller andet skal der ske. Smid så samtidigt Kenneth emil ud af start 11 sammen jønsson, Lund og Joan. Er træt af hele holdet :D

              Comment


                [QUOTE=Plum;101386]
                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                det kan vi hurtigt blive enige i - men de må vel se noget i ham....og mener man der er mere i ham så skal han jo bare have noget spilletid.....især nu hvor det vel efterhånden er ligegyldigt hvad vi gør - så taber vi

                og selv uden det selvmål havde vi tabt kampen....så deeeet[/QUiOTE]
                billig ... Man får som regel hvad man betaler for ...
                helt sikkert - men det har jo også været en af grundene til at man hentede kent - han var god til at få unge og dermed billige spillere ind på AABs mandskab - håber man kan gentage i OB og så må man ud og finde noget. Og kan da sagtens se hvad de ser i ham, god fysik stort skur - der er da noget at bygge på.

                Men om det er godt nok....

                Comment


                  Så har vi 12 gratis træningskampe inden det bliver alvor.

                  Comment


                    Min MOM er Barrett. Synes han leverede en ok indsats. Gryte må tage det 3 mål på hans skuldre. Et fejlslagen indlæg som ryger over ham er ikke ok

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      5825
                      Vi skal vel tilbage til 95-96 for at finde tilsvarende
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Jeg synes at vi skal arbejde på ikke at være så pisse bagudskuende altid, og konsekvent kigge efter spillere der engang var gode hos os selv eller vores konkurrenter. Det er i høj grad den sygdom, som vi stille og roligt er ved at dø af.
                        Jeg ser stadig Kadrii som en dygtig spiller. Han er bare så (u)heldig at han medspillere som er bedre. Hvis han kan rede vores forår, så er det fint med mig
                        OBeliever

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Så har vi 12 gratis træningskampe inden det bliver alvor.
                          På et mere og mere affolket stadion
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                            Min MOM er Barrett. Synes han leverede en ok indsats. Gryte må tage det 3 mål på hans skuldre. Et fejlslagen indlæg som ryger over ham er ikke ok
                            Han har været rigtig god i 2. Halvleg, han var helt væk i 1. Halvleg.

                            Comment


                              Slut

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg
                                Ja, men hvor længe kan han holde motivationen oppe?
                                Tja, det er et spørgsmål jeg vil ikke tænke om meget fordi frygter lidt svaret.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X