Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - FCK 23/10/2016

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    tror det ikke - skaden er sket....en trænerfyring nu ændre jo ikke noget ifht at nå det forjættede land; top 6. Det skib er sejlet - ville man have smidt ham på porten kunne man ligeså godt have gjort det op til sidste landskampspause.
    Vi må se

Comment

Jeg savner en der kan flække igennem og som kan gå først. Vi har ingen psykopater. Vi mangler et par af de typer, som siger skal du runde mig så bliver du skadet.

Comment

Kent bliver ikke fyret. Og tror JH holder. Der kan ske noget til sommer.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

OB - engang var vi gode

Comment

Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
          det banner blev så tager at vagterne. Fordi man åbenbart ikke må komme med et budskab
          Haha, jeg væmmes ved den her klub! Jeg ved ikke om jeg er glad for, at jeg var nået at gå, eller om jeg havde behov for lige at se vanviddet med egne øjne.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Problemet er bare når du efterhånden koster 1 mål hver anden kamp er det jo ikke tilfældigheder længere. Så er det mangel på niveau
            det kan vi hurtigt blive enige i - men de må vel se noget i ham....og mener man der er mere i ham så skal han jo bare have noget spilletid.....især nu hvor det vel efterhånden er ligegyldigt hvad vi gør - så taber vi

og selv uden det selvmål havde vi tabt kampen....så deeeet

Comment

Jeg synes stadig OB viser lidt vilje i kampen her. Det mangler altså virkelig når vi spiller mod bundholdene
              OBeliever

Comment

Jeg er spændt på hvad der sker de næste 5 dage, altså efter SIF kampen. Ingen bliver fyret efter i dag.

Comment

fck vil ikke mere - de har det resultat de kom efter, 3 point og videre og vi kan ikke mere......gassen er gået totalt af den kamp

Comment

Kent Nielsen står og slår opgivende ud med armene. Lækker attitude. Eller noget.

Comment

kæmpe redning af grytebust....der kunne det let være blevet 3-0

Comment

Tak til Gryte , vores eneste spiller med stabil klasse
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          det kan vi hurtigt blive enige i - men de må vel se noget i ham....og mener man der er mere i ham så skal han jo bare have noget spilletid.....især nu hvor det vel efterhånden er ligegyldigt hvad vi gør - så taber vi

og selv uden det selvmål havde vi tabt kampen....så deeeet
                          De er jo nød til at se noget i ham. Ikke fordi han er god nok men fordi han er det 3. Bedste valg på pladsen

Comment

0-3

Comment

og så blev det 3-0....passivt forsvar og delaney løfter bolden ind over gryte

Comment

.......total deroute

Comment

Working...
                                X