Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ob - fck

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Lidt fra Kent inden søndag

    http://www.ob.dk/artikel/vi-tror-paa-mulighederne.aspx

    Comment


      #17
      Aldrig før har der været mere stille op til en FCK kamp. 😂

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
        Aldrig før har der været mere stille op til en FCK kamp. 😂
        Aldrig før har OB haft så stor afstand til sine fans og de "almindelige" tilskuere .
        Tror der er mange som har nået grænsen for hvor meget tom snak , rosenrøde beskrivelser , utroværdige udmeldinger , slatne holdninger osv osv de gider , mon ikke mange savner alt det modsatte end det der kommer fra OB pt .
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #19
          Jeg er helt enig med dig, men den dårlige stime udstiller kun deres manglende kommunikation med fansene endnu mere.

          Det ville faktisk ikke overraske mig hvis vi kun blev 6-7.000 i dag. (Heraf 500 FCK'er)

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
            Jeg er helt enig med dig, men den dårlige stime udstiller kun deres manglende kommunikation med fansene endnu mere.

            Det ville faktisk ikke overraske mig hvis vi kun blev 6-7.000 i dag. (Heraf 500 FCK'er)
            Med dette vejr kan du godt trække 1000 fra..

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
              Med dette vejr kan du godt trække 1000 fra..
              Plejer ikke at svigte. Men i dag kalder sofaen på mig. Jeg gider heller ikke overvære den ydmygelse i dag. Her kan jeg da slå over på noget andet hvis de ikke leverer en god indsats.

              Comment


                #22
                jeg er godt nok også fristet til sofaen, når jeg ser monsun-regnen piske ned over haven

                Comment


                  #23
                  Nana på
                  Midten idag. Lækkert

                  Comment


                    #24
                    AK så træt ud i sit interview.. hmm...

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                      Nana på
                      Midten idag. Lækkert
                      Især fordi det betyder, at Tverskov kommer ned i midterforsvaret.

                      Comment


                        #26
                        Hvordan er optakten? Kommer de kritiske interviews før eller efter kampen?

                        Comment


                          #27
                          Super interessant indslag på 9'eren lige nu. Mange gode pointer.

                          Comment


                            #28
                            Ja, mange gode pointer.

                            Jeg bider mærke i flere af Mattsons udtalelser, som minder lidt om det som ofte nævnes herinde.

                            "Det er som om man mangler at melde ud, hvordan det står til i klubben og hvad man vil fremadrettet".

                            "Til den dag I dag, ved jeg stadigvæk ikke helt hvad OBs DNA er?".


                            Thorborg ville forresten ikke udtale sig. Det er overladt til Jesper.

                            Comment


                              #29
                              Nøj, hvor er jeg ked af, at jeg går glip af den optakt!! Kom gerne med et resume eller et helt referat

                              Comment


                                #30
                                Bedste og mest dybe OB optakt længe

                                Comment

                                Working...
                                X