Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ob - fck

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ob - fck

    Jeg har forsøgt at skrive lidt om hvorfor du skal møde op mod FCK.

    Læs mere her eller følg med ved at klikke på billedet: http://www.thisisodense.dk/2342


    #2
    Mon OB igen vil pynte på tilskuererallet ved at smide gratisbilletter i omløb , eller øjner man indtjening fordi det er FCK som kommer .

    Min opfordring er mød op og støt drengene på banen . Men boycot boderne på stadion . Negative tiltåb rettes mod ledelsen .
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Mon OB igen vil pynte på tilskuererallet ved at smide gratisbilletter i omløb , eller øjner man indtjening fordi det er FCK som kommer .

      Min opfordring er mød op og støt drengene på banen . Men boycot boderne på stadion . Negative tiltåb rettes mod ledelsen .
      Dette støtter jeg op om

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Mon OB igen vil pynte på tilskuererallet ved at smide gratisbilletter i omløb , eller øjner man indtjening fordi det er FCK som kommer .

        Min opfordring er mød op og støt drengene på banen . Men boycot boderne på stadion . Negative tiltåb rettes mod ledelsen .
        Enig kunne dog godt drømme om de negative tilråb, for effektens skyld, blev sat i system/styret af nogle af de trofaste grupperinger, så det ikke bare drukner, eller henføres som utilfredshed med spillerne af åndsamøberne på tv og dagen efter i medierne
        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

        Comment


          #5
          Falk:Gør ondt at se nedturen i OB

          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...dt-se-nedturen

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Jeg var åndssvagt vred på Falk i foråret, men den vrede er komplet forduftet. Jeg gider ikke engang pibe af ham, men han skal selvfølgelig heller ikke hyldes. Jeg forstår i dag, at Falk skiftede. Jesper Hansens komplet respektløse og uprofessionelle forhandling med ham, sendte ham direkte i armene på Ståle Solbakken. At han også kunne se, at der ingen fremtid var i klubben med denne sportsdirektør, må have talt for meget. Se bare dette indirekte stik til Jesper Hansen og hans evige snak om kontinuitet:

            "Der er flere spillere, der var med i mange kampe i sidste sæson, der har forladt klubben. Det tager tid at bygge ting op, og det har måske været det største problem. Der har været mange udskiftninger gennem mange, og jeg tror aldrig, at det kommer til at fungere, hvis man skifter 10 spillere i hvert transfervindue, siger Rasmus Falk."
            OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

            Comment


              #7
              Nåh. Kent er også ved styrtøjet på søndag ser det ud til.. Posen skal rystes grundigt og jeg foreslår en 4-5-1

              Gryte
              Lund KEP Tingager JBL
              Makrini
              Joan Nana Tverskov Desler
              AK

              Jeg tipper dog stadig 0-3

              Comment


                #8
                Bliver vel endnu en tynd kop journalistik the


                Mette Cornelius‏ @mettecornelius





                Vores dækning af OBs krise på søndag blir ikke mindre omfattende efter i aften. Hvornår har fynboerne sidst været så skidt kørende?19. okt. 2016 9.15 PM

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Bliver vel endnu en tynd kop journalistik the


                  Mette Cornelius‏ @mettecornelius





                  Vores dækning af OBs krise på søndag blir ikke mindre omfattende efter i aften. Hvornår har fynboerne sidst været så skidt kørende?19. okt. 2016 9.15 PM
                  Måske et par mails kunne hjælpe hende med at se elendighederne
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #10
                    Læs evt hele tråden. Mange gode forslag til hvor de skal placere lorten

                    https://mobile.twitter.com/mettecorn...uid=1687748360

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Måske et par mails kunne hjælpe hende med at se elendighederne
                      Ja bestemt. Men tror de har fat i den rigtige ende ud fra det jeg kan læse i ovenstående link

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Læs evt hele tråden. Mange gode forslag til hvor de skal placere lorten

                        https://mobile.twitter.com/mettecorn...uid=1687748360
                        Og så er det ikke engang alle kommentarerne som er med... aner ikke hvorfor, og jeg kommer aldrig 100% til at fatte hvorden Twitter er skruet sammen...

                        Spurgte efter at de skulle se nærmere på det sportslige udvalg i OB. Begriber simpelthen ikke hvordan det går under radaren hos alle sportsjournalister.
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          #13
                          Savner at nogen skriver at JH også kørte Horsens ned. NT har kun ansat tåber i de seneste mange år, måske er det TC som rådgiver

                          Comment


                            #14
                            Tror OB overrasker alle og hiver 1-1 hjem på søndag på benhård fight og held. Alternativt går vi ned igen igen og taber med to-tre mål på en råkold, regnvåd og dødsyg søndag på stadion, hvor man mest af alt står og gruer over, at man skal op og på job næste dag - akkurat som de er flest.
                            OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                            Comment


                              #15
                              Må være en herinde fra der har skrevet dette

                              http://www.fyens.dk/debat/Laeserbrev...rtikel/3090798

                              Comment

                              Working...
                              X