Oprindeligt indsendt af Oelle
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd: Randers - OB (16-10-16)
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægRanders ved hvad de skal, når de bygger op nedefra, og de ved hvordan de med simple midler skal bringe sig i farlige positioner. Det virker ikke til, at vi på nogen måde har begreb om, hvordan vi skal gøre tilsvarende.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægRanders ved hvad de skal, når de bygger op nedefra, og de ved hvordan de med simple midler skal bringe sig i farlige positioner. Det virker ikke til, at vi på nogen måde har begreb om, hvordan vi skal gøre tilsvarende.OBeliever
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OelleJeg, Randers er et sammenspillet hold817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Jeg forstod ikke folks rosende ord efter GF kampen. Vi var heldige og spillede ikke specielt godt. I dag kommer vi til at se vores sande styrke. Mit bud er at tabellen ikke lyver og vi er et bund 3 hold. Talen og troen på top 6 har jeg aldrig forstået RF scorede mange lette mål sidste år, men nu har vi ingen til at sætte ham op. Vi mangler 5-6 spiller på Tværskov niveau for at løfte os til 5-8 placeringerne.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægRanders ved hvad de skal, når de bygger op nedefra, og de ved hvordan de med simple midler skal bringe sig i farlige positioner. Det virker ikke til, at vi på nogen måde har begreb om, hvordan vi skal gøre tilsvarende.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægJeg forstod ikke folks rosende ord efter GF kampen. Vi var heldige og spillede ikke specielt godt. I dag kommer vi til at se vores sande styrke. Mit bud er at tabellen ikke lyver og vi er et bund 3 hold. Talen og troen på top 6 har jeg aldrig forstået RF scorede mange lette mål sidste år, men nu har vi ingen til at sætte ham op. Vi mangler 5-6 spiller på Tværskov niveau for at løfte os til 5-8 placeringerne.
Det positive; vi fik scoret - 2 gange og lukkede kun 1 mål ind....fik 3 point. Det var også det klart vigtigste men spillet var der ikke noget at råbe hurra for
Comment
Comment