Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: Randers - OB (16-10-16)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg
    Jeg synes altid modstanderne er sindssygt gode til at lave indlæg i feltet...
    Og vi er tilsvarende ringe til at lukke ned for det
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #17
      Jeg forventede heller ikke point i dag. Randers spiller som regel godt, og de er meget mere kyniske end os.
      OBeliever

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Og vi er tilsvarende ringe til at lukke ned for det
        Ja, det var min pointe 😁
        OBeliever

        Comment


          #19
          Makrini gult...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            #20
            Randers ved hvad de skal, når de bygger op nedefra, og de ved hvordan de med simple midler skal bringe sig i farlige positioner. Det virker ikke til, at vi på nogen måde har begreb om, hvordan vi skal gøre tilsvarende.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Randers ved hvad de skal, når de bygger op nedefra, og de ved hvordan de med simple midler skal bringe sig i farlige positioner. Det virker ikke til, at vi på nogen måde har begreb om, hvordan vi skal gøre tilsvarende.
              Det er noget af frugten man høster når der købes rigtigt ind
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Randers ved hvad de skal, når de bygger op nedefra, og de ved hvordan de med simple midler skal bringe sig i farlige positioner. Det virker ikke til, at vi på nogen måde har begreb om, hvordan vi skal gøre tilsvarende.
                Ja, Randers er et sammenspillet hold
                OBeliever

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Oelle
                  Jeg, Randers er et sammenspillet hold
                  Jep , med rette spillere på rette plads således at de kender deres pladser og ved hvordan de selv skal agere samt hvordan medspillerne agerer . De skal ikke rode rundt med forskellige opstillinger for at finde noget der fungerer . Samtidig har de noget kvalitet i breden
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #24
                    Jeg forstod ikke folks rosende ord efter GF kampen. Vi var heldige og spillede ikke specielt godt. I dag kommer vi til at se vores sande styrke. Mit bud er at tabellen ikke lyver og vi er et bund 3 hold. Talen og troen på top 6 har jeg aldrig forstået RF scorede mange lette mål sidste år, men nu har vi ingen til at sætte ham op. Vi mangler 5-6 spiller på Tværskov niveau for at løfte os til 5-8 placeringerne.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Randers ved hvad de skal, når de bygger op nedefra, og de ved hvordan de med simple midler skal bringe sig i farlige positioner. Det virker ikke til, at vi på nogen måde har begreb om, hvordan vi skal gøre tilsvarende.
                      enig....syntes også det er noget af det der er mest bekymrende. Det er virkeligt svært at se hvor vi vil hen - hvad er det vi vil?

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                        Jeg forstod ikke folks rosende ord efter GF kampen. Vi var heldige og spillede ikke specielt godt. I dag kommer vi til at se vores sande styrke. Mit bud er at tabellen ikke lyver og vi er et bund 3 hold. Talen og troen på top 6 har jeg aldrig forstået RF scorede mange lette mål sidste år, men nu har vi ingen til at sætte ham op. Vi mangler 5-6 spiller på Tværskov niveau for at løfte os til 5-8 placeringerne.
                        er der nogen der roste den kamp?

                        Det positive; vi fik scoret - 2 gange og lukkede kun 1 mål ind....fik 3 point. Det var også det klart vigtigste men spillet var der ikke noget at råbe hurra for

                        Comment


                          #27
                          Det har fået folk til naivt at tro på 1 point i dag,. Nogen tror endda på 3.

                          Comment


                            #28
                            Tror vi er bagud 0-2 ved halvleg
                            OBeliever

                            Comment


                              #29
                              Ak mangler fart...

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                Ak mangler fart...
                                Det sad jeg også lige og tænkte
                                OBeliever

                                Comment

                                Working...
                                X