Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sparetider i OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlæg
    Hverken Ari eller Spellmann har evner som gør dem attraktive , selvfølgelig kan de sælges for mere end vi gav eftersom de var gratis , men kan ikke se for mig at de kan gøre sig i udlandet , så dermed skulle et salg være til en anden dansk klub hvor jeg ikke ser hverken BIF eller FCK vil kunne bruge dem eller til Sverige/Norge hvilket traditionelt ikke indbringer betydelige beløb.
    Spelmann kostede nu så vidt jeg husker 2,5 mio at købe fri. Ari blev købt fri af det sidste halve år af sin kontrakt i Sverige for et mindre beløb.
    Last edited by obforever; 02-04-2014, 18:10.
    Mvh Kent

    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

    Comment


      Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
      Spelmann kostede nu så vidt jeg husker 2,5 mio at købe fri. Ari blev købt fri af det sidste halve år af sin kontrakt i Sverige for et mindre beløb.
      UPS ,, troede bestemt Spellmann var fri af kontrakten ..
      Ari´s klub fik en mindre beløb , har hørt tale om 200.000 . Havde jeg lige glemt.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlæg
        Azer er endnu for tidlig at vurdere , så han kan trækkes over på en måske salgsbar spiller.
        Emil har en klausul på 7,5 mill , deraf skal Lyngby have en slat , samt fradraget at Emil´s sign on fee så er der ikke meget fortjeneste tilbage ift potentialet.

        Diarra , arrghhh vel .. så skal han godt nok udvikle sig eksplosivt.

        Så er du jo også allerede der forkert på den, når du afviser der ikke er nogen vi kan tjene penge på...

        ... men det hele kommer jo også an på hvad du mener med "en slat"...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlæg
          2 sæsoner hvor vi rager rundt under midten koster dyrt i " mistede" TV-penge . Der udbetales præmiepenge 3 gange på en sæson , efter 11. , 22. og 33. spillerunde , hvis ledelsen blåøjet havde regnet med et topplacering hvergang og budgeteret med det giver det hurtigt et minus på 5-7 mill pr sæson.

          Vi har nu gennem 2 sæsoner set eftervirkningerne af en enormt ringe ledelse .
          Fejlkøb , forkerte valg af direktører og trænere har i den grad kostet .
          Der er ikke siden Kim B indkøbt en eneste spiller vi kan tjene en slat penge på .
          Vi har handlet med hovedet under armen og hentet spillere af navn fremfor gavn .
          Bernard Mendy Transferfri
          Mads Toppel Transferfri
          Henrik H. Hansen Retur fra leje
          Oliver Larsen rykket op
          Bjørn Runstrøm Retur fra leje
          Stefan Wessel Transferfri
          Timmi Johansen Retur fra leje
          Tore Reginiussen 1.750.000
          Morten Skoubo Transferfri
          Christian Sørensen Rykket op
          Daniel Krog transferfri
          jakob Schoop Transferfri
          Oliver Larsen Forlænget
          Kasper Larsen rykket op
          Baye Djiby Fall Lejet
          2012
          Toppel Forlænget
          Jesper Christiansen 2 mio.
          Anders Møller Christensen Forlænget
          Christian Sørensen Forlænget
          Hannes Anier transferfri
          Kriztian Vadocz transferfri
          Nicolai Jørgensen transferfri
          Emil Larsen 4 mio.
          Cedric N´Koum transferfri
          Michael Silberbauer leje
          Mohammed Diarra transferfri
          Marcus Pedersen leje
          2013
          David Løfquist Leje
          Mads Toppel Forlænget
          Darko Bodul købt for?
          Niclas Vemmelund transferfri
          Mark Kongsted transferfri
          AMC Forlænget
          Vemmelund Forlænget
          Casper Radza Rykket op
          Ari Skulason transfer
          Martin Spelmann transfer
          Jacob Barret Laursen leje
          Jeppe Hansen transferfri
          Connor O´Brien transfer
          Mustafa Abdellaoue Leje
          Dusan Djuric leje
          2014
          Azer Busuladic fri transfer
          Lucas Jensen Transferfri
          Mikkel Desler Rykket op
          Anders Thomsen Rykket op
          Julius Eskesen Ungdomsspiller
          Magnus Pedersen Ungdomsspiller
          Mads Raben (forlænget) Ungdomsspiller

          Bernard Mendy
          Mads Toppel
          Henrik H. Hansen
          Oliver Larsen
          Bjørn Runstrøm
          Stefan Wessel
          Timmi Johansen
          Tore Reginiussen
          Morten Skoubo
          Christian Sørensen
          Daniel Krog
          jakob Schoop
          Oliver Larsen
          Kasper Larsen
          Baye Djiby Fall
          2012
          Toppel
          Jesper Christiansen
          Anders Møller Christensen
          Christian Sørensen
          Hannes Anier
          Kriztian Vadocz
          Nicolai Jørgensen
          Emil Larsen
          Cedric N´Koum
          Michael Silberbauer
          Mohammed Diarra
          Marcus Pedersen
          2013
          David Løfquist
          Mads Toppel
          Darko Bodul
          Niclas Vemmelund
          Mark Kongsted
          AMC
          Vemmelund
          Casper Radza
          Ari Skulason
          Martin Spelmann
          Jacob Barret Laursen
          Jeppe Hansen
          Connor O´Brien
          Mustafa Abdellaoue
          Dusan Djuric
          2014
          Azer Busuladic
          Lucas Jensen
          Mikkel Desler
          Anders Thomsen
          Julius Eskesen
          Magnus Pedersen
          Mads Raben (forlænget)
          Korrekt ..
          Last edited by Plum; 02-04-2014, 19:48.
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Vi må bare konstatere at økonomien er elendig, siden OSE blev startet har sportsdelen vel aldrig givet overskud. Da vi klarede os godt sportsligt havde vi ganske enkelt for mange dyre spillere. Nu spares der og strategien er vel at satse på spillere fra egne rækker+ nogle erfarne spillere der ikke koster al verden. Det kan blive nogle hårde år vi fans går i møde. Vi er nødt til at sælge spillere og håbe på at de unge er klar til at tage over.
            Jeg frygter lidt for fremtiden for OB.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
              Vi må bare konstatere at økonomien er elendig, siden OSE blev startet har sportsdelen vel aldrig givet overskud. Da vi klarede os godt sportsligt havde vi ganske enkelt for mange dyre spillere. Nu spares der og strategien er vel at satse på spillere fra egne rækker+ nogle erfarne spillere der ikke koster al verden. Det kan blive nogle hårde år vi fans går i møde. Vi er nødt til at sælge spillere og håbe på at de unge er klar til at tage over.
              Jeg frygter lidt for fremtiden for OB.
              Du mener, at det bliver værre end to 10.pladser og to forår med hhv 0,6 og 0,5 points pr kamp?

              Comment


                http://www.bold.dk/nyt/Flemming-Povlsen-faerdig-i-OB

                Povlsen stopper grundet OB's sløje økonomi...


                I de 30 år, jeg har holdt med OB - hvoraf jeg vel i de 25 år har "bekymret mig" om, hvordan det gik klubben udover kampene på banen - der kan jeg næsten ikke mindes, at det har set værre ud med økonomien.
                Jeg er bevidst om, at C.C. Nielsen har reddet røven på klubben et par gange - var det i 90'erne, hvor det for alvor brændte på? Thorborg & Co gjorde vel egentlig det samme med deres indskud på 60 mio kr. Her blev det bare kaldt rettidig omhu i stedet for at kalde det "redde røven på klubben".

                Jeg må indrømme, at jeg har umådeligt svært ved at gennemskue, hvad det er, der har ændret sig SÅ markant på blot et par år eller tre, hvor OB er gået fra at være en af de mest veldrevne og "rigeste" klubber i DK - og endda med overskud på bundlinien - samtidig med, at der blev kastet rundt med høje lønninger til dyre spillere, og så til nu, hvor klubben vel dårligt har råd til at aflønne en fuld trup med middelmådige spillere til middelmådige lønninger.

                Er sponsorindtægterne faldet SÅ markant? TV-indtægterne er faldet de sidste par sæsoner, ja - den er jeg med på. Men de vælter vel ikke hele læsset alene? Og da der blev indskudt 60 mio kr. der kendte man jo ikke til de kommende to sæsoners 10. pladser. Hvad går galt?
                Last edited by obforever; 04-04-2014, 07:27.
                Mvh Kent

                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                Comment


                  Vi er på vej til at spare os direkte i 1 div.

                  Comment


                    Forventet vel

                    Comment


                      Er spændt på hvordan hele opsætningen ser ud efter sommerens vindue. Jeg har bange anelser..

                      Comment


                        FP har sikkert ret i at han stærkt har medvirket til glæde o.lign, men det gode angrebsspil har vi da ikke fået fra ham!?
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                          Vi er på vej til at spare os direkte i 1 div.
                          Det kan man frygte, ja - det er nærmest den omvendte situation af, da OB var nede at vende, hvor meldingen var, at man kørte videre med samme setup, samme spillere osv osv for at sikre en hurtig tilbagevenden til bedste række. Der satsede man det, der skulle til. Her virker det omvendt, synes jeg. Nu Skærer man totalt ind til benet, og så må det briste eller bære. Det er lidt den omvendte verden. Som om man har opgivet at øge omsætningen i butikken, så man kan vende tilbage i fuldt vigør, og i stedet vælger at skære ned.
                          Mvh Kent

                          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                          Comment


                            Sådan virker det også på mig. Det er også med til at min tro på fremtiden er forsvindende lille. Jeg har egentlig altid været imod "rige onkler", men det ser ud som om at vi er nødt til at lave en Brøndby for at vende skuden.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                              FP har sikkert ret i at han stærkt har medvirket til glæde o.lign, men det gode angrebsspil har vi da ikke fået fra ham!?
                              Kunne ikke være mere enig. Men træls hvis det er økonomi, der gør, at OB ikke forlænger, i forhold til at det 'blot' var fordi hans angrebstræning ikke just har givet de ønskede resultater......

                              Comment


                                Den dårlige økonomi er måske det der vender skuden på ret køl. Der nok,slut med eksotiske eventyr, og dyre has been. nu er det benhård satsning på at finde unge og talentfulde spillere der er parat til at dø for OB. Andre klubber har vist at det er muligt at opnå resultater og en en underholdende spille spil, eks. Aab.

                                Det kræver meget af vores sports direktør,men han er allerede godt i gang.

                                Comment

                                Working...
                                X